[15.]- William

1.8K 62 25
                                    

Az igazat megvallva elkezdtem kerülni Sarah-t. De nem azért mert ehhez van kedvem, hanem mert nem szeretném ha bajba kerülne. A szülei nagyon nem örülnének ennek az egésznek és alig ismerjük egymást. Mondjuk az is igaz, hogy nagyon nagy erőfeszítést kellett megtennem, hogy ne rohanjak a termébe és smároljam le, de mivel kicsit fura lenne ezért ezzel a tervvel még várok.

A buli napját jobban el sem lehetett képzelni. Megcsókolhattam kétszer ráadásul a hajgumit amit adott a mai napig a csuklomon van.

Nem ez lett volna a legjobb megoldás erre igaz, hogy random kilépek az életlből, de valahogy muszáj volt megvédnem.

Sóhajtok majd az elkuldott üzenetet amit nem rég kuldott kinyomtatom és mindent kifizetek a suli pénzéből.
Nem igazán szeretnék elmenni, de végül (Luke) arra jutottam, hogy elmegyek.
Csörögni kezd a telóm mire felkapom és bele szólok.

- Igen?

- William, sziaaa - köszön Luke.

- Szia - sóhajtok.

- Miujsáááág a lánnyaaaaal? - nyújtja el a betűket mire lesutom a szemem.

- Ezt a témát hagyjuk - nevetek kínosan.

- Nemaaaaaar, kioffolt? - kérdezi.

- Nem, egyenlőre nem beszélünk.

- Na miért is? Minden sikerült az ÉN bulim miatt erre elcseszed, gratulálok - mondja mire felvonom a szemöldököm.

- Te ezt honnan tudod, hogy én csesztem el? - meglepetten nézek előre.

- Onnan, hogy a drágalátos hugicám és a te csajod éppen téged beszélnek ki a házamban. - mondja.

Magyarul a szulei házába. 27 évesen még mindig ott lakik, de ezt ő úgy állítja be, hogy jöjjenek a nők, hogy nála laknak a szülei. Ő Luke.

- Ott van? - állok fel hirtelen.

- Igen itt van - mondja - most mit fogsz csinálni? Ide jössz és lekapod? - kérdezi izgatottan.

- Nem - rázom meg a fejem és leülok.

- Dik, milyen hangulatingadozasok vannak itt - mondja mire legszívesebben fejbe csapnám.

- Öhm átmegyek hozzád mert.... - akadtam meg.

- Na miért? - kérdezi sóhajtva - megint kell a turmixgép mi? - kérdezi.

- Mivan? - vonom össze a szemöldököm.

- Jajj bocs az nem is te voltál aki elkérte.

- Jézusom - motyogom.

- Jolvan gyere.

Persze, hogy elmentem. Igaz az volt a célom, hogy kerülom. Suliban. Hogy ne legyen feltűnő. Viszont csak átmegyek a legjobb haveromhoz. Véletlenul sem miatta. Átmegyek a.... A turmixgépért. Pontosan azért.

Kocsival átmentem majd nagy levegőt véve bemegyek. Lehet rossz döntés volt. Most félhetek a veszekedéstől amit kitudja melyik pillanatban zúdítanak rám a lányok.

- Sziaa - mosolyog Luke majd kinyitja az ajtót és beenged.

- Khm, hello - biccentek.

Lépteket hallok meg mire kissé feszengve megyek be a nappaliba. Luke "háza" óriási. Nem véletlenul itt vannak megtartva a legjobb házibulik.

- Jó napot - hallok meg egy ismerős hangot. Felcsillan a szemem és próbálok természetesen hátra fordulni.

Sarah áll Nora kezét szorongatva.

- Sziasztok - mondom.

- Sikerült kifizetni e a bulit? - kérdezi.
Halkan felmordulok. Amikor nem magázott olyan másabb volt. Sőt közelebb is. Sokkal közelebb...

- Igen - bólintok.

- Itt a turmixgép - adja a kezembe Luke. Nora és Sarah összenéznek majd kényszeríteni kell magukat, hogy ne röhögjenek pofába. Mondjuk teljesen megérdemelném.

- Maradok még ha nem baj - teszem le az asztalra. Hevesen megrázza a fejét mire ledobom magam a kanapéra.

- Filmezunk? - kérdezi Luke.

A lányok megrázták a fejüket majd vissza mentek Nora szobájába.

- Valamit kezdened kéne - mondja Luke.

- Mire gondolsz?

- Sarah-ra. Ez most sikerülne - döl hátra.
Meg sem várva a válaszomat beindította a filmet.

Talán tényleg nem ez volt a legjobb megoldás, hogy megvédjem.

*Pár nap múlva*

Hála istennek ma is megyek valahova. Még hozzá a suli buliba. Nagyon boldog vagyok ez miatt és konkrétan ugrándozok miközben magamra erőszakolom a fekete inget.

- Az 5 évemben nem voltam ennyi buliba mint ebben a hónapban - motyogom majd mikor begomboltam minden gombot felkaptam egy zakót és elindultam.

A motorral indulok el és végig pörögnek az események. Elképesztő, hogy mennyi minden történt azóta mióta először megláttam őt a nyári fesztiválon. Azóta 2x is megcsókoltam és nem tagadom, de bízom abban, hogy ma meg lesz a harmadik.

A tanári parkolóba teszem le a motort és bemegyek a torna terembe. A diákok özönlöttek be a terembe és kissé csodálkozva vettem észre, hogy nekem ennyi diákom van. A feléről azt sem tudom, hogy mi a neve.

Ez nem igaz. Mint minden alkalommal most is meglátom Sarah-t. Vörös térd közepéig érő gliterres éjjeli ami annyira jól áll neki, hogy ha nem nézné minden közeli fiú akkor csodálkoznék.

Remélem tetszetooos<3
Xx

Téged akarlak(✓)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora