[18.]- Sarah

1.7K 63 19
                                    

-Na ki volt ez a jóképű pasas? - kérdezi Josh. Anyuék egyenként végig látogattak mint ha amúgy utolsó napom lenne. 2 nap múlva már itt sem leszek, de mindegy.

- Tanárom - legyintek.

- Ez ilyen tanárom - mondja fáradtan - vagy ilyen tanárom - huzogatja a szemöldökét.

- Csak tanárom - nevetek.

- Hát jól van - néz körül.

Felsohajtok mire izgatottan rám néz.

- Talán ilyen tanárom - mosolyodom el.

- Gondoltam - forgatja a szemét.

- Liam? - kérdezem.

- Na tessék, le akarsz váltani? - kérdezi felháborodva.

- Utána vissza jöhetsz - nevetek.

- Hívom, hercegnő - simítja meg a fejem majd ki uvolt (szó szerint) a folyosóra mire Liam besétálgat.

- Na mivan? - kérdezi.

- Bocs, hogy behívtalak- húzom össze a szemem.

- Na inkább mesélj - ül le mellettem lévő székre.

Mikor elmeséltem neki mindent tátott szájjal rám meredt.

- Az életed konkratan olyan mint egy könyv - nevet fel.

Mosolyogva megvonom a vállam majd elkezdunk mindenről is beszélgetni.

- Figy - vakarja meg a tarkoját - rengeteget beszélgettünk ugye Noraval és hàt, hogy mondjam. Lehet kicsit bejön.

*Pár nappal később*

- Na menjél már - lökdösöm Liam-ot. Már rég kint voltam a kórházból és suliba sem kellett mennem mert az orvos azt akarta, hogy pihenjek. Mondjuk, hogy ha löködök egy fiút éppen a legjobb barátosnémhoz, hogy jöjjenek már össze nem biztos, hogy pihenésnek gondolta, de ez van.

- Jézusom Sarah - forgatja a szemét Liam.

- Légyszives már - tolom. Éppen a kertben vagyunk Liammal Nora pedig a házban van.

- Miért akarod, hogy sikerüljön? - kérdezi.

- Azért mert már hetek óta nekem segítetek és nagyon szeretném ha ti ketten boldogak lennétek és ne csak az én szerencsétlen életemről legyen szó - mondom mire felnevet. De azért láttam kis meghatódságot a szemében, na.

- Már majdnem elmosolyodtam, de aztán elmondtad az utolsó mondatot - nevet majd átölel.

- Jézusom lázas vagy? - engedem el. - soha nem öleltél meg.

- Ne szokj hozzá - forgatja a szemét és nagyon úgy néz ki, hogy megbánta.

- Úristen Liam, aki mindig csak szivatni tud átölelt - fokozom tovább.

- Bárcsak ne öleltelek volna meg - motyogja mire nyakon csapom.

- Szeress már légyszives - húzom össze a szemem, majd oldalra nézek - vagy inkább Noraat - nyujtom el az á betűt.

- Jézusom - sápad el.

- Van kinder csoki és van Milka - jön oda - melyikkel kezdjuk? - kérdezi.

- Szerintem kezdjük Liam monológgal - mondom mire Liam belerug a bokámba.

- Micsoda? - mosolyog Nora.

- Kicsit tudsz jönni? - kérdezi Liam mire Nora mosolyogva bólint.

- Juuujjj - nézek rájuk. Liam egy "ezután meghalsz" nézéssel rám néz majd bemennek egy sarokba.

Izgulva nézem végig ahogy Liam szája mozog (el kell mennem megtanulni a szájról olvasást) és ahogy Nora elmosolyodik. A romantikus nézésemet a telefon pittyegése szakította meg.
Előveszem majd én is elmosolyodom.

William: Vegyél fel valami csinos ruhát. 7- re ott vagyok érted.

Beleharapok a számba majd mosolyogva bepötyögöm.

Sarah: Hova megyünk?

William: Azt majd meglátod, kislány.

Sarah: Most gondolom kacsintottál.

William: Talán.

Felnevetek majd tovább nézem az új párocskánkat.

Liam beszél, Nora mosolyog. Nora beszél, Liam mosolyog. Stb, stb. Majd aztán egy ölelés és mosolyognak. Majd felém jönnek és össze nézve újból rám néznek.

- Sarah, itt az újdonsült barátnőm - mondja Liam csillogó szemmel mire Nora felnevet. Igaz, hogy Liammal ilyen más a kapcsolatunk (amit egyébként megszoktam, de akkor is idegesítő ez a gyerek) nagyon örülök, hogy boldog. Nora, mint legjobb barátnőm akit egyébként 1-2 hónap múlva megszerettem (állítása szerint ő is engem) és végre együtt van az a két ember akiket nagy is szeretek.

Csak, hogy most együtt vannak felkészülhetnek arra, hogy én is megyek velük a kis romantikus vacsijukra meg ilyenekre. Ne, hogy már ki hagyjanak a buliból.

Rájuk mosolyogtam majd elkezdtük enni a csokit (legalábbis én ettem belőle mert mikor ők akartak már nem volt miből enniük így szegények legalább végig nézhették a boldogságomat). Persze miután elmeséltem a beszélgetést Williammal egyből bementünk a házba és ruhát kerestünk.

Sikeresen kész voltam 7 órára. Egy fekete comb középig érő dresset vettem fel.

De nyilván csak azért, hogy tetszek MAGAMNAK. Vagy hát egy kicsit Williamnek is, de akkor is magamnak. Khm.

A kovi rész eskuszom, hogy izgalmasabb lesz csak hát össze kellett hoznom Norat és Liam-ot ne haragudjatok
Remélem azért tetszik<3
Xx

Téged akarlak(✓)Where stories live. Discover now