-Na mesélj csak - ül le velem szembe Luke.
- Inkább te mesélj, mit keresel a házamban? - iszok bele a kávémba.
- Ne tereld, mi történt? - kérdezi mire nagyjából elmesélem neki.
Nem szeretem ha mindenki tud mindent az életemről, főleg nem a kapcsolatomrol. Szeretem ha van valami privát oldala valaminek mert úgy nehezebb tönkre tenni.
- Na örülök, drága igazgató diák szerető pedofil - mondja mire felnyögök.
- Ne már, muszáj így hivnod? - kérdezem mire bólint.
- Muszáj - veszi el a kávémat.
Felsohajtok.- Egyebkent mikorra kell bemenned a suliba? - kérdezi Luke.
- Fél 8-ra. Hála az égnek ott hagytam a kulcsot az asztalon.
- Megyek veled - jelenti ki mire ásitva megrázom fejem.
- Nem jöhetsz be a suliba. Múltkor ír bejöttél aztán te irányítottad a tesi órát.
- Az csak egyszeri alkalom volt - mondja - egyebkent mikor akarod bemutatni a barátnődet?
- De hát már ismered - húzom össze a szemem.
- Igen mint Nora barátnője. De William barátnőjeként még nem ismerem - mutatja fel a mutató ujját.
- Áá értem - ásitok megint. Semmi kedvem sincs Luke hülyeségihez. Jelenleg csak egy emberhez van kedvem, de ő sajnos nem jelenik meg a házamban. Kár.
Elindulunk a suliba és mikor beléptünk Luke elfoglalja a székemet.
- Ha át adod az irodádat át adom a sulit - mondom mire felnevet.
- Kösz, de nekem csak széked kell.
- Elnézést - lép be az igazgató helyettes - William téged keresnek - néz furán Lukera aki továbbra sem volt hajlandó felülni a székemből. Mielőtt bármit mondhatott volna kilépek az ajtón és körbe nézek majd megakad a szemem egy bördzsekis személyen. Telefonját nyomkodja közben pedig rágozik.
Már 5 éve nem láttam ezt a személyt, de róla tudom elmondani a 7 éven át tartó...- Szia William -vesz észre majd oda jön és átölel. Zavartan megutogetem a hátát majd kérdőn ránézek.
- Mit keresel itt? - kérdezem mire szívére teszi a kezét meglátszott sértetséggel.
- Azt hittem jobban örülsz a találkozásnak. Egyebként csak eljöttem a suliba mivel az unokahúgomat beszeretném íratni - mosolyog majd fúj egy rágó lufit.
- Miért jöttél a városba? - kérdezem mostmár ingerülten.
- Hé nagyfiú, benned maradt a fájdalom? - kérdezi nyávogva.
- Addig irasd be az unokahúgodat míg el nem intézem, hogy ne tudjatok itt maradni - mondom kimérten és higgadtan.
- Hát rendben. Holnap jöhetunk? - kérdezi mire bólintok. - rendben akkor tali.
- Szia - biccentek.
- William, régen beszéltünk. Hogy vagy azóta? - kérdezi vissza fordulva.
- Milyen pletykát hallottál? - nyögök fel.
Elvigyorodik.
- Ha tudnád.
- Jól vagyok, kösz - bólintok - te?
- Úgy ahogy - vonja meg mosolyogva a vállát majd kisétál.
...
- Szia William - mosolyog Sarah nagymamája amint beléptem az házukba.
Sarah családja eléggé... Fura. De pont ez miatt szeretek itt lenni.
Az egyik kisiker szalad oda hozzám mire leguggolok és megsimitom az arcát.
- Fent van a szobájában - mosolyog az anyukája mire mosolyogva bolintok.
Zsebre teszem a kezem és felmegyek. Kopogok majd mikor két igen-t is hallok belépek. Liam a szőnyegen fekszik míg Sarah az íróasztalánál ír.
- Jó napot igazgató úr - biccent fekve Liam. Igazából már megbeszéltük, hogy tegezhet, de ezek szerint sosem fogja felfogni vagy nem is akarja.
- Szia - derül fel Sarah arca majd oda jön és átölel.
- Muszáj ezt előttem? - kérdezi Liam.
- Hallottam össze jöttél Noraval - nézek rá mire kipirosodik az arca.
Sarah felbevet majd vissza ül az asztalhoz. Ledobom magam az ágyra majd hátra rakom a kezem és megtámaszkodom.
- Na hagylak titeket itt romantikázni - áll fel Liam.
- Hívd fel Norat, ti se maradjatok romantikázás nélkul - kiabálom utána.
- Haha - csukja ránk az ajtót.
- Van valami programod mára? - kérdezem Sarah-t mire felém fordul a székével.
- Nem, nincs - oldalra billenti a fejét.
- Akkor mostmár van, étterem? - kérdezem és ugyanúgy oldalra billentem a fejem.
Elmosolyodik majd bólint.
- Harmadik randi elfogadva - kacsint.
- A kacsintást szerintem már megbeszéltük - húzom össze a szemem mire felnevet.
- Ezt most muszáj volt használnom ne haragudj - nevet.
Fél mosolyra húzódik a szám majd felállok és kézbe veszem a fejét.
- Szeretlek - nyomok egy puszit a homlokára.
Hosszú kihagyás után újra rész és megpróbálok mostmár kirakni rendszeresen<3
Remélem tetsziik, igyekeztem nem csalodást okozni azzal, hogy ez kicsit béna lett meg ilyenek, de ígérem újból bele lendulok és joo leesz<3
Xx