Kezembe vettem Saraht és kivittem a mentők elé akik már készültek az ággyal, de mire azt kihozzák reggel lesz így hát én vittem ki.
- Itt kell maradnia - mondja a mentő, de már a hord ágy mellett ülok a mentő kocsiban.
- Jézusom, inkább menjünk már - surgetem majd sietve beul a kocsiba és elindulunk.
10 perc múlva már a kórház folyosóján ülok és várok, hogy legalább annyit mondjanak, hogy bú vagy bá.
Mikor aztán kinyílt az ajtó felpattanok.
- Be lehet menni hozzá, szüleit már értesítette?- kérdezi mire bólintok. - akkor hát- nyitja ki az ajtót mire egyszerre bemegyek.
Sarah nyitott szemmel a plafont bámulva értetlenül nézett. Mikor bementem felém fordította a fejét.
- Köszönöm, hogy behozott - motyogja mire leülok a mellette lévő székre.
- Ne hülyéskedj ez alap - mondom.
- Miért ignorált? - néz rám. Tekintete szomorú volt és majd megszakadt a szívem, hogy egy kórházi ágyban kell látnom. Legszívesebben kiugranék valami kocsi elé mivel tudom, hogy csak miattam fekszik itt.
- Megakartalak védeni a sok pletykátol és nem szerettem volna, hogy börtönbe kuldjenek vagy valami ilyesmi továbbá nem tudom, hogy a szulied mit szóltak volna ha meglátnak egy tanárral aki ráadásul 28 éves - simitom meg a haját.
- Nagymamám tudja már - suttogja és elmosolyodik.
- Ohh - nevetek fel - apád? Általában az apukák szokták kigyilkolni a fiút.
Sarah elkomolyodott majd minden erejével azon volt, hogy valahogy mosolyogjon.
- Apa nem él velünk, megcsalta anyukámat - mondja mire lesimitom kósza könnycseppet az arcáról.
- Ne haragudj - mondom mire megrázza a fejét.
- Nem tudtad - legyint.
- Anyukád tudja, hogy megcsókoltalak? - kérdezem.
- Nem, viszont ma lehet megtudja hisz biztos ide jön így össze futtok - mosolyog.
- Szeretnéd hogy találkozzak anyukáddal? - kérdezem.
- Igen - bólint majd beharapja a száját.
- Ihj, félek, hogy ha megtudja mi történt akkor nekem ez volt az utolsó napom - nevetek fel kinomba.
- Az biztos - nevet Sarah gyengéden - de megérdemelnéd.
- Hát igen - nevetek - béke? - mosolyodom el.
- Béke - bólint mosolyogva. - de ehhez kell a kisujjad is - nyújtja felém mire megrázom.
- Utoljára óvodában csináltam ilyet - nevetek fel.
- Jolvanna - lök meg.
- Szeretnék tudni mindent az életedrol - suttogom - beszeretnék minden sebet gyógyítani. És azon leszek, hogy minden problémádat átvegyem.
- De újra tegezhetlek? - kérdezi csillogó szemmel.
- Persze, hogy tegezhegsz - nézek rá összevont szemöldökkel - ki gondolta volna, hogy téged csak ez érdekel - motxogom mire felnevet- daviszont suliban nem szabad - simitom meg a haját.
- De délutánként többet találkozunk - mutatja fel mutato ujját.
- Pontosan - bologatok. - szeretném ha mesélni arról a fiúkárol aki eléggé budos volt pedig nem is mentem annyira a közelébe - mondom mire felnevet.
- De gonosz vagy - lök újra meg.
- Ez csak az igazság - nevetek.
Elmosolyodik majd hagyja, hogy simogassam tovább a haját majd Matthewtől (budos fiú) egészen az apjáig elmesélt mindent.
- De szeretném ha te is mesélnél - mondja, de már alig van nyitva a szeme.
- Írok neked és megbeszélunk egy találkozot. Biztos vagyok, hogy itt van a családod és nem szeretném ha nem látnának - mondom majd felnyögök. Nem szeretném itt hagyni. - Jó legyél - nyomok egy puszit a homlokára.
- William - szól utánam mire megfordulok.
- Igen, kislány?
- Egyszer elviszel motorozni? - mosolyodik el csillogó szemmel.
- Téged többször is- kacsintok majd ténylegesen kimegyek.
Ahogy sejtettem. Sarah családja az ajtó előtt várakozik és mikor kilépek mindenki rám néz.
Egy férfi akit ha jól ismerek fel akkor Josh.
- Én mondtam, hogy valami izmos palival találkozgat - suttogja Josh felesége talán Julianna.
- Jo estét- köszönök majd mindenkihez egyesével nyujtom a kezem hogy bemutatkozhassak.
- Hogy van Sarah? - kérdezi aggodva az anyukája.
- Jól van - mosolyodom el - ha nem haragszanak meg én elmegyek - indulok meg, de Sarah nagymamája megállít.
- Máskor nyugodtan gyere el az ajtóig - kacsint mire elmosolyodom.
- Máskor talán be is megyek.
- Úgy legyen - nevet fel majd elenged és vissza sétálok a motoromig.
Visszagondolva egyáltalán nem volt helyes Sarah-t legegönek néznem. Nekem talán semmi volt, de mivel Sarah elmesélte, hogy mi történt régebben már rájöttem, hogy nagy hiba volt.
Remélem tetszik<3
Xx