bölüm şarkısı
Skapova - Yalnız Başımamedya
Öykü Koral & Savaş Ataoğlu7. Karşı Karşıya
keyifli okularrr, oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfenn. bölüm bitince en alttaki fotoğraflara da bakmayı unutmayınn, burası çok kalabalık olduğu için aşağı bıraktım.
öpüldünüz.
<333
instagram: yetkililerimdat⋆ ˖ ݁ ⚓️🌌 ݁ ˖ ⋆
"Beliz çay koydun mu?"
Bugün yeni hayatımın ilk günüydü çünkü dikişlerimi aldıracaktım. Bence yeni bir hayat için gayet geçerli bir sebepti. Üstelik bugün günlerden de pazartesiydi. Genciz, güzeliz, çıtırız, hallederiz fakat parantez içinde halledemiyoruz sloganını alnıma asıp gezmenin tam zamanıydı. Yanına bir de iki kat merdiven çıkınca kendini yatak, duvar, merdiven, kapı, sedyeye atıyor eklemeliydik.
Bir keresinde sırf bu yüzden bütün hastaneyi başıma toplamışlığım bile vardı.
Blok nöbetimin olduğu bir gün kantine, kahve almaya çıkarken bulduğum ilk sedyeye atmıştım kendimi. Gözlerimi iki saniyeliğine kapatayım derken öküz gibi uyuyakaldığım için Beliz beni ararken herkesi başıma toplamıştı. Gözlerimi açmadan önce duyduklarım "Nabız çok yavaş, acil müdahale gerekli." cümleleriydi. Hatta birisi arkadan "Ameliyathaneye haber veriyorum!" diye bağırıyordu. Canımızı son anda kurtarmıştık, Allah'a şükür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN TENİME
Romance❝𝑨𝒏𝒏𝒆𝒎 𝒈𝒖̈𝒏𝒍𝒖̈𝒈̆𝒖̈𝒏𝒖̈𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒚𝒇𝒂𝒔ı𝒏𝒂 𝑲𝒂𝒍𝒑 𝒃𝒊𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒐𝒏𝒖𝒏 𝒕𝒖𝒕𝒔𝒂𝒈̆ı 𝒐𝒍𝒖𝒓. 𝒚𝒂𝒛𝒎ı𝒔̧𝒕ı. 𝑩𝒖𝒏𝒖𝒏 𝒃𝒆𝒅𝒆𝒍𝒊𝒏𝒊 𝒐 𝒂𝒈̆ı𝒓 𝒐̈𝒅𝒆𝒎𝒊𝒔̧𝒕𝒊 𝒂𝒎𝒂 𝒃𝒆𝒏 𝒃𝒖𝒏𝒖𝒏 𝒃𝒆𝒅𝒆𝒍𝒊�...