Godzina 15.20 wtorek
Bakugo pov
Ten kto do mnie pisał ma tupet, myśli że jego groźby mnie prze straszą ale jest w błędzie będę dalej szukać i znajdę tego gnoma i dojadę go!! , a jeśli on ma coś wspólnego z Izuku zabije go bez wahana.
Próbowałem jeszcze coś do niego pisać ale ten mnie olewał, więc uznałem że to bez sensu .
Może komuś się uda namierzyć jego numer albo cokolwiek, ja niestety się na tym nie znam jakoś nigdy nie było mi to potrzebne. Napisałem do mieszkańca czy zna kogoś kto umie na mierzyć przez numer telefonu albo co kolwiek.
O dziwo szybko dostałem odpowiedz od niego, umówiliśmy się na dzisiaj , mamy się spotkać pod jego szkołą za chwilę, więc ubrałem buty w ziołem telefon i klucze z mieszkania wyszedłem z domu zamykając go na klucz.
Nie miałem daleko do jego szkoły więc szybko przyszedłem na ustalone miejsce, trochę musiałem czekać na mieszańca co mi się nie podobało w cale.
To- wybacz za spóźnienie, załatwiałem kogoś kto będzie musiał sprawdzić ten numer, choć za mną miejmy to już za sobą.- poszedłem za tym debilem, nie chętnie to zrobiłem ale dla Izuku zrobię wszystko.
Kiedy już dotarliśmy na miejsce zobaczyłem chłopaka który miał fioletowe włosy i wyglądał na zmęczonego życiem.
???- nie mam za dużo czasu więc pokazujcie mi ten numer i zabieram się do pracy. - sympatyczny to on nie jest, ale czego ja się spodziewałem po nim.
Podałem mu mój telefon od razu wyświetliłem ten numer który do mnie pisał a ten zaczął coś tam na nim robić.
Czekaliśmy dosyć długo co mnie denerwowało ale nic na to nie poradzę niestety.
??? - skubany za się na rzeczy , niestety ale ja wam nie pomogę dobrze się zabezpieczył.
ZAJEBISTA MI TO POMOC KURWA!!, ZMARNOWAŁEM SWÓJ CENNY CZAS NA TEGO DURNA CO NIC NIE UMIE!!.
Ba- TYLE CZASU ZMARNOWAŁEM NA CZEKANIA AŻ MI POWIESZ, ŻE NIE UMIESZ NIC ZROBIĆ!!!- chciałem mu już przywalić ale mieszaniec mnie podtrzymał.
Sh - nie warto Bakugo nie potrzebujesz jeszcze więcej problemów. A co do ciebie to serio nic nie umiesz Zrobić? - puścił moją rękę i poszedł bliżej tego zombi.
A ja miałem ochotę ich oby dwóch ich zabić! , wkurwiają mnie!
??? - przykro mi nic, próbowałem co kolwiek zrobić ale to był błąd,prawdopodobnie się dowie że ktoś starał się grzebać w jego telefonie.
No pięknie, ostatni raz zaufałem mieszańcowi w takiej sprawie.
Poszliśmy stamtąd jak najdalej od tego debila, widać było że Todoroki też się trochę wkurwił , co było nowością u niego.
Szliśmy tak w ciszy w nieznanym kierunku, każdy myślał jak rozgryźć tego typka, kim kolwiek on jest mąci mi w głowę....
Z naszych rozmyśleń wyrwał moje powiadomienia że dostałem SMS-a .
SMS
???
Nie ładnie tak próbować grzebać mi w telefonie Kacchan.???
Nie warto ze mną zadzierać Alfo,
To moje ostanie ostrzeżenie ;).Po przeczytaniu jego wiadomości jeszcze bardziej się wkurwiłem, byłem do cholery bez silny nienawidzę takiego uczucia....
Sh- ten typek do ciebie napisał, że tak się wkurzyłaś ? . - spojrzał na ekran mojego telefonu.
Ba- wkurwia mnie on , bawi się ze mną!. - nie zwracałem uwagi na to co on tam robi w telefonie byłem zbyt wkurwiony okej?.
SMS
Bakugo ( Todoroki)
A może być my się spotkali i pogadali ? Co ty na to????
Nie będę ci tego ułatwiać, a na pewnie nie po tym co chciałeś zrobić.???
Znajdź mnie zanim będzie za późno ;)Sh- ten ktoś, musi cię nie lubieć, wcale mu się nie dziwie.- oddał mi telefon a ja schowałem go do kieszeni.
Ba- nie pomagasz w tym momencie, lepiej zastanówmy się co dalej robić.
Godzina 20.00 ten sam dzień
Izuku pov
Wróciłem właśnie nie dawno z mojej pierwszej misji i poszło mi całkiem dobrze, teraz siedzę w swoimi pokoju i mogę ogarnąć swoje sprawy , a mianowicie muszę jakoś zniechęcić Todorokiego do pomagania Bakugo.
Jemu nie chce zrobić krzywdy dlatego muszę go jakoś podtrzymać, napisze do niego z tego samego telefonu co pisze z Katsukim.
Może uda mi się jakoś zniechęcić....
SMS
???
Radzę ci odsunąć się od sprawy z Izuku, nie mam nic do ciebie Shoto dlatego dobrze ci radzę.Todoroki
Kim ty w ogóle jesteś?! I skoro nic do mnie nie masz to powiedz co masz wspólnego z Izuku??.???
Jestem kimś komu zależy tylko na zniszczeniu Bakugo, nie mam nic wspólnego z Izuku. Niepotrzebne ci problemy które nie dotyczą ciebie.Todoroki
Nie wiem co ci zrobił ten agresor że aż tak go nie trawisz, ale w to że nie masz nic wspólnego z Izuku ci nie wierze.Todoroki
Chce po prostu dowiedzieć się co się na prawdę stało z moim Izuku...Todoroki
Zróbmy tak spotkajmy się jutro na ulicy ******* o godzinie 21.00, w opuszczonym budynku. Jeśli tam nie przyjedziesz dalej będę z Bakugo współpracować.Cholera i co teraz mam zrobić?, może on mnie rozpoznać chociaż wyglądam trochę inaczej....
Kurwa....
SMS
???
Do zobaczenia Shoto.
Obyś nie pojawił się tam z Bakugo. :)Mogę pożałować tej decyzji...
Trudno nic nie stracę a mogę zyskać.Odłożyłam telefon na biurko i poszedłem posiedzieć trochę z resztą, za dużo siedzę sam.
➷➹➷➹➷➹➷➹➷➹➷➹➷➹➷➹➷
Witam :)
Dziś trochę krótszy rozdział 😅Życzę wam Wesołej wielkanocy
I do zobaczenia kiedyś 🙃
Pa 👋
CZYTASZ
Jesteś Moją Omegą a/b/o
FantasyTa książka jest o męskiej omedzę która ma pod górkę od urodzenia, społeczeństwo nie toleruje jego traktują go jak powietrze albo gorzej. Jego matka porzuciła go na mrozie gdzie mógł umrzeć ale pewien Alfa znalazł omege i postanawia nią się opiekowa...