Yorum yapan herkese teşekkür ederim.
İyi okumalar
Belimdeki silahı çıkarıp dışarıya doğrulttum ve benim bu haraketimle hepsi silahlarına sarıldı yaklaşık on kişilerdi ve hemen araçlarının yanında duruyorlardı çıkmadan Tolgaya diğerlerine haber vermesini söylemiştim kapıdaki korumaları geçip nasıl şirketin sınırlarına girdiklerini anlamıyordum.
"Hepsine haber saldım geliyorlar olay ne?"
Arkamdan silahıyla gelen Tolgaya baktım ve ardından havaya üç el ateş ettim.
"Birdahaki sefer sizden birine gelecek! Çekin gidin!"
Bağırmamın ardından ellerinle silahlarla arkamdan önüme geçen ve araba girişinden silahlarla alana akın eden Atalay'ın adamlarına baktım Doğan'ın adamalarını çember içine almışlardı aralarındakilerden biri silahını indirip diğerlerine işaret verdi, işaretiyle hepsi tek tek silahlarını indirdi.
"Sadece size teslimatını getirdik."
Adamlardan birisi elindeki zarfla yaklaşıp uzattı, herkesin silahları ona doğru tutulu dururken elimi kaldırıp hepsinin silahlarını indirmesini söyledim ardından zarfı aldım.
"Dağhan Baytar bunun önemli olduğunu belirtti."
Adamlar araçlarına dönüp bulunduğumuz yeri terk ederken herkese yerlerine geçmeleri için emir vermiştim daha sonra zarfı açıp baktım bu Dağhan Baytardan yazılmıştı Atahan hakkında.
Atahan, Atalay'ın ikiz kardeşiydi pek anlaşamaz aksi bir çocuktu ama tüm bunlara rağmen Tolga Atahan'ı küçüklüğünden beri sever onu Atalaydan ayrı tutardı seçimini yapıp bizi bırakıp gittiğinde en çok üzülen o olmuştu.
Atasoylar ve Baytarlar ortaktılar iki ailenin de şanı tüm ülke tarafından biliniyordu karanlık taraflarını bilen insanlar da onlardan korkuyor uzak duruyorlardı onlara bulaşmak aptallıktı ama bazı insanlar bunu bilmiyordu.
Atahan bundan 4 yıl önce Baytarlar ülkeyi terk ettiklerinde onları seçmiş ve ailesinden kopmuştu. Atahan hep babasının Atalayla arasında ayrımcılık yaptığını ve onu sevmediğini düşünmüştü sebebide bizimle aynı okulu kazanamamış olmasıydı o bizim aksimize Hukuk bitirmişti ama bu insanlar için okul okumuş adam değil asker adam gerekiyordu eli silah tutam adam.
Bundan 4 yıl önce Atahan Baytarlarla gideceğini söylediğinde Alparslan Atasoy onu durdurmamış aksine sen ayak bağından başka bir şey değilsin demişti şimdi ise oğlu kocaman adam olup kapısına geri gelmişti onu gördüğünde vereceği tepkiyi merak ediyordum.
Atasoylar bundan 10 yıl önce parçalanmışlardı o zamanlar 17 yaşındaydım tabi Atalay ve Atahan da öyleydi. Kardeşleri Asil'i annesi Işıl Atasoy yanına alarak üçünü terk etmişti o zamanlar 3 aylık olan Asil şimdi 10 yaşındaydı ama 10 yıldır onu hiç görmemiştik.
Tolga, Işıl Atasoy gittiğinde 15 yaşındaydı, Işıl Atasoyun kucağına verildiğinde ise 2. Bu yüzden annesini kaybetmiş gibi bir boşluğa düşmüştü uyuşturucudan onu kurtarmak yıllarımı almıştı.
Biz onlarla büyümüştük çünkü bırakıldığımız yetimhanenin müdürü Işık Atasoydu bizi oradan o kurtarmıştı. Atahan annesinin bile bizi kendinden daha çok sevdiğini düşünür söylerdi bu yüzden annesinin gittiği yıl o da evi terk etmişti babası ve Atalay'ı yalnız bırakmışı Baytarlarda acısına çare aramıştı o bizden çok Doğan'a yakındı annesinden babasından çok Doğan'ın annesine babasına yakındı bu yüzden onları seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin İzleri
ChickLitCinsel içerik, şiddet vb olaylar içeriyor çok sık olmamak kaydıyla lütfen bunu bilerek okuyun!! Kendini bulunduğu durumdan kurtarmakla beraber ona bu olayları yaşatanları öğrenmek ve Atalay'ın elinden kurtulmak için yaşam mücadelesi veren Asya, h...