3. rész A póló ami összehoz

188 11 6
                                    

- Hogy én vele?! Nem nem és nem!. Hadonásztam a kezemmel a lányom előtt miután azzal az örült ötlettel állt elém hogy dolgozzak együtt azzal a vigyori faszfejjel mondván hogy Niffty nek el kél a segítség a hotelben és mivel én és ez a barom nem jövünk ki valami jól ezért ez jó alkalom hogy jobban megismerjük egymást.

- Apa nézd.. tudom hogy Alastor nak meg van a maga stílusa és persze vannak hibái ám  ő legalább nem ellenkezik velem mint te . Nézett rám szomorú szemekkel a kicsim.

- Jól van... Legyen.. Sütöttem le a tekintetem.

- Szuper! Köszönöm akkor tessék itt vannak a seprűk és a felmosó, jó munkát srácok. Nyomta a kezünkbe az említett eszközöket majd elment.

1 órával később:

Már végeztem a 2. és 3. Emellettel így kicsit leültem az egyik lépcső fordulóba , éppen néhány perce volt hogy pihenek amikor halottam egy nagy csörömpölést amire felkaptam a fejem és a hang irányába fordultam amikor tudatosult bennem hogy mit látok elöntött a düh ez az önelégült fasz felrúgta a felmosó vödröt ezzel tacsra vágva az addigi melóm :

- Idióta seggfej ! Még is mi a faszt művelsz?!!!! Toporzékoltam

- Talán nem az útban kellett volna hagyni a cuccait Uram! Húzta még nagyobb vigyorra a száját.

- Talán, jobban figyelhetnéd hová teszed a patáid BAMBI! Lépdeltem hozzá közelebb.

- Ezt még egyszer ne merészeld kimondani! Torzult el az arca és a hangja recsegésbe csapott át agamcsai pedig megnöttek.

- Mert különben mi lesz Özike, megölsz?!. Léptem bele arcába.

- Vannak a halálnál rosszabb dolgok, mint például az ha alig látszunk ki a földből! Húzta bele a kalapot a fejemben.

- Teeee ! Most megdöglesz.. Emeltem fel a seprűt és jól kupán vágtam vele a bűnöst!

- Basszus Apaaa! Mit művelsz?! Szakított félbe Chardlie kitépve a takarító eszközt a  kezemből.

- Kedvesem elnézést kérek az én hibám véletlenül feldöntöttem a vödröt és édes apád ezért mérges rám. Játszotta a mártírt a rádió démon.

- Ugyan AL nem tettél semmi rosszat balesetek előfordulnak de benned apa csalódtam így leteremteni egy ilyen kis apróság miatt. Szomorodott el a lányom.

- De már tudom hogy békíthetlek meg titeket, Angel a polót! Kiálotta Chardlie majd az említett meg is jelent kezében egy viszonylag nagyméretű ruhadarabbal amit óriási vigyorral nyújtott át az őt arra kérőnek.

- Most szépen felveszitek ezt a felsőt és amíg egy kicsit is nem fogjátok jobban elviselni egymást addig rajtatok is marad! Mondta a hercegnőm

- Huuuh nem Chardlie ebbe nem megyek bele, ez nevetséges és megalázó. Keltem ki magamból .

- Kérlek szépen srácok! Nézett kiskutya szemekkel a lány.

- Csak miattad szívecském
Egyeztem végül bele

- Természetesen, kedvesem ha szükséges. Vállalta önként és dalolva a másikfél

Majd Angel ránk adta ezt a förtelmet de mivel én és ez a barom közt van néhány méretbeli eltérés ezért míg neki kényelmes volt a viselet addig én majdnem megfulladtam :

- Biztos nincs nagyobb ebből, kedvesem. Kérdeztem fulladozva

- A panaszkodás az minden, amit tud?! Kérdezte gúnyosan Alastor

- Pofa be! És azzal a lendülettel előre döltem mire a mögöttem lévő nyaka körül szorult a ruha.

- Apaaa Elég! Fejezd be! Elegem van teszek róla hogy kényelmesebb legyen neked de most ezt fogjátok hordani a mai nap ha tetszik ha nem és ha még egyszer szabotálod a tervemet esküszöm  kiraklak a Holtelből! Világos?!

Ordított rám a lányom, Istenem tiszta anyja.

- Rendben van édes ahogy csak szeretnéd. Sütöttem le a tekintetem

- Nagyon helyes akkor én megyek, legyetek jók. És azzal elsétált.

- Látja felség mit csinált?! Akár hányszor magát bünteti a hercegnő én is bűnhődöm! Állt bele a képembe a démon

- Hogy én?! Te önelégült fasz esküszöm mindjárt....

- O gyerünk mi lesz üssön csak had penderítse ki magát innen a lánya!

- ahaw Abból nem eszel bazd meg! Inkább megvárom amíg te pöccensz be Bambi! Toltam én is közelebb magam

- Hahahaha akkor had közöljem  hogy ez nem fog sikerülni Luci . Vigyorgott a képembe

- Aww kibaszott idegesítő vagy! De a lányomért hajlandó vagyok bármire szóval ez is menni fog. Fordultam el tőle .

Néhány órával később;

Már egy jó ideje egyhelyben ácsorogtunk mikor ..

- Hé tubicáim nem akartok leülni?! Kérdezte a kanapén tekeregve Angel Dust.

- Most hogy mondod furcsa nőiszerzet . Mondta a rádiós és megindult a szofa irányába magával vonva engem is bár egészen addig semmilyen ellenvetésem nem volt míg oda érve nem ütközünk akadályba ugyan is ha ő ült le én eltüntem a póló alatt amit nem igazán találtam szimpatikusnak.

- Hey én inkább így maradok te üljél csak le. Mondtam az ülőgarnitúra mellett állva

- Jaj Lucifer miért nem ülsz bele mr ijesztő arc ölébe?! Mutatott az említett hely felé a pornós

- Angel! Az teljesen ki van zárva! Gesztikuláltam

- Miért csak nem félsz hogy felizgul tőle, nyugi ő max a rádiókra gerjed! Folytatta a pók

Annyira mondani akartam valamit de valahogy megjelent a lelki szemeim előtt ahogy ez szexi vörös szarvas az erős karjai közé von és.... Baszki Lucifer!!! Én most komolyan szexi nek neveztem ezt a faszt??!  Méláztam magamban miből pont az ő szavai zökkentettek ki.

- Mi a baj kedves uram elvitte a cica a nyelvét, vagy talán tart tőlem?! Kérdezte nagy vigyorral.

- Nem nem.. épp ellenkezőleg, Chardlie is biztos örülne ha így látna minket szóval helyet foglalok. Azzal a lendülettel bele is huppantam az ölébe.

- Aztán csak semmi tapi, pasikáim az alatt, figyellek titeket. Kacsintot Angel majd felállt mellőlünk.

Mi meg ott maradtunk ketten egymásnak ám ekkor szuszogást hallottam mellőlem oldara néztem és láttam hogy Alastor bealudt így annyira más volt mint ébren,  sokkal békésebbnek hatotott hmm s csak most tudtam őt igazán szemügyre venni ez a vörös öltözet nagyon jól állt neki és ahogy rajtuk keresztül kidomborodtak az izmai ahh nem rossz sőt egész kívánatos huh ( Jesszus miket beszélek?!) Kívánatos baszki tényleg jó rég szexeltem ha már egy ilyen démonra is rágerjedek ki is hessegettem minden rossz gondolatot a fejemből, becsuktam a szemem és engem is elnyomott a fáradtság.

Pokoli Románc😈❤️18+Where stories live. Discover now