7. fejezet... (3rész)

166 8 0
                                    

1. Rész.     KÉT TEST

Alastor szemszöge;

- Csendes volt minden mire vissza értem a városból s már azt hittem mindenki alszik mikor megpillantottam a bárpultnál Husk- ot aki épp a poharakat törölgette és a pokol királyát ahogy elnyúlva a márvány felületen egy whiskey -s poharat szorongat gondoltam megörvendeztettem a társaságommal  hát oda sétáltam és leültem a tőle eggyel arrébb lévő székre majd a csapos felé fordultam:

- Talán kér valamit főnök?! Kérdezet unottan a macska.

- Oh igen a szokásosat
köszönöm. Mosolyogtam rá amit tudom hogy utál.

- Na már csak te hiányoztál nekem rádiós. Dörmögte az ördög.

- Nocsak Nocsak, nem is tudtam hogy ilyen alacsony urakat is  kiszolgálnak! Fordultam felé

- Kapd be seggfej! Most nincs kedvem a szurkálódásaidhoz.

- Ohh, igen csak savanyú a kedve kendnek, inkább igyon velem! Probáltam deríteni a hangulaton.

- Hah simán le innálak az meg nem kihívás! Kuncogott fel.

- Uhh ez egy elég lekicsinylő gondolat. Mondtam szemforgatva.

- Hé Husk adj valami piát! Intettem oda a bárosnak.

Majd elővett egy igen csak méretes üveget meg két poharat majd távozott.

Ezután  a pokol hercege öntött mind kettönk nek majd így szólt:

- Kihívlak Rádió Démon! Egy ivó versenyre. Hörpintette le a pohár tartalmát.

- Legyen úgy ! És én is lehúztam az iltalom.

Néhány pohárral később:

Lucifer már a pulton feküdt de még nyitva voltak a szemei, már elég részegek voltunk jó mondjuk nem csoda hiszen egy egész kicseszett palackal megittunk.

- Alastor?! Mászott közelebb hozzám a király.

- Igen?! De válasz helyett az ajkaimra tapadt amitől furcsa módon bizseregni keztem s feletéb érdekes  hagytam neki hogy eljusson a nyelvével a sajátom ig , le emeltem a felszolgáló felületről és az ölembe ültettem jól magamhoz húzva elmélyítve ezzel a csókunkat ám a felség hirtelen mozgatni kezdte a csípőjét az enyémen amitől nagyon kínosan éreztem magam, így támadt zavaromban  el is löktem  magamtól.

- Mi meg mit művelünk?! Csattantam fel.

- Uhh, erről többet nem beszélünk. Jelentette ki.

Ezután elváltak útjaink én rögtön a szobámba mentem, lezuhanyoztam majd pizsamába öltöztem és befeküdtem az ágyba ám mire elaludtam volna kopogtak az ajtón, öszintén sok mindenkire gondoltam de a fenségre nem:

- A-Alastor , borult a karjaimba.

- Mit keres itt, miért jött. Helyeztem vissza álló helyzetbe.

- Én csak... Tudod a lenti. , hát én öhmm izé bemehetnek?! Kérdezte álmos szemekkel s bár kicsit óckodtam az egésztől próbáltam kedves lenne mert most valahogy más volt a pokol úra mint szokott.

- Persze! Mutattam befelé mosolyogva ,  hirtelen csuktam az ajtót de azzal a lendülettel   zártam is rá nehogy bárki megláson valamit, mire megfordultam Lucifer már az ágyamon feküdt és csak most vettem észre hogy csak egy szál alsó nadrág meg egy pizsama felső volt rajta.
Minden esetre mellé feküdtem tartva a tisztes távolságot tőle hiszen még mindig eléggé tele volt italal és nem lett volna ínyemre egy lentihez hasonló incidens, ám miként újra álomba merültem volna szipogásra lettem figyelmes a mellettem magzatpózban fekvő  felől:

- Lucifer minden rendben? Kérdeztem közelebb húzódva.

- Ohh nagyon hiányzik Lilith!
Kezdett el zokogni ami franc se tudja mért de furcsa érzéseket váltott ki belőlem így teljesen felbátorodva átöleltem a nagyurat .

- Elhiszem felség de én itt vagyok. Fogalmam sincs ezt miért mondtam.

- Ohh Lily ne engedje el.. könyörgöm! Szorított magához.

- Nem foglak drágám, soha többé! Puszíltam meg a homlokát. ( Mi ütött belém?!)

- Oh , valamit el kell mondanom neked. Kezte nagyokat sóhajtva.

- Mond csak kedvesem, hisz tudod nekem bármit elmondhatsz. Simogattam az arcát. ( Else hiszem hogy bele mentem a játékba)

- Uhgh.. tudod van az a démon, a rádiós, nos tudod ma este kicsit többet ittam mint ami kell és hát.. smároltunk .. Mondta akadozva.

- Jaj kedves, az csak részeges ballépés volt.
Válaszoltam könnyen.

- Nem.. bár csak enyi lenne de tudod mióta elmentél nagyon maganyos voltam és jött ő a bosszantó szarvas démon aki bár elég arrogáns ám még is felébresztett bennem valamit amit azt hittem eltemettem, jajj édes nagyon rossz gondolataim vannak vele kapcsolatban és azok az álmok. Görnyedt össze.
Hmm álmodik velem, de hiszen utál vagy még se, lehet hogy ezzel akarja leplezni amit valójában érez.

- Hmm milyen gondoltok drága? ( Ezt meg miért kérdeztem meg?!)

- Uhhh.. például  mint a ma este, ahogy leemelt a bárról és teljesen magához húzott ahogy csókolt..Awww.. azt vártam hogy neki támaszt a pultnak és boldoggá tesz.
Lihegte miközben a mellbimbóit simogatta huh hát elég bizarr volt az tuti.

- De most már itt vagyok és boldoggá teszlek. Pusziltam meg újra.

- Szerinted lenne esélyem nála?
Kérdezte szinte nyögve.

- Khm nem hiszem hogy ilyesmiken  kellene törnöd a fejed , hiszen ő férfi és te is az vagy és az úgy nem etikus! Válaszoltam higgadtan.

- De..de legalább ő itt van velem! Kezdett el újra sírni . Nem tudom hogy miért olyan különös érzés fogott el olyan volt mint ha sajnáltam volna őt de az lehetetlen hiszen én nem csinálok ilyet!

- Lilith itt vagy még??!... Nem úgy értettem.. ahh jellemző megint csak álmodtam újra egyedül vagyok. Szipogott.

- Fenség minden rendben?! Érdeklődtem.

- Hmm mint ha érdekelne is téged Alastor?! A-Alastor?! Fordult meg hirtelen.

- Te meg még is mi a kén köves pokolért vagy a szobámba?! Izzotak vörösen a szemei .

- Már megbocsátson, de az úr van az én szobámban!

- Basszus!.. tényleg. Nézett körbe.

- Mit csináltunk?!.. mi most! Fogta be a száját.

- Jesszus dehogy! Fintorogtam.

- Ahh, vagy úgy..öhm akkor jó. Ültfel

- Mi az? Csak nem sajnálja eme szégyenletes cselekmény hiányát?! Helyezkedtem mellé.

- Chh.. hogy te meg én?! Ugyan sose lesz akkora szerencséd hogy megkapj! Forgatta a szemeit.

- De hiszen már megkaptam ! Hajoltam fölé kezemmel kétoldalt az ágy támlára nehezedve.

- Elfelejtette a kis alkunkat?...
Azt csinálhatok amit csak akarok bármelyik testrészével !  Hajoltam közelebb hozzá.

Ám ekkor látva a király kipirult arcát, belém nyilalt a felismerés hogy az előbb mit is mondtam, Baszki! ( Hogy sülyedtem idáig?!)

- Aww AL el akarsz csábítani?! Váltott kacér hangnemre, mitől kirázott a hideg.

-  Ha Soha! Ültem fel.

- Jobb is úgy se lenne könnyű dolgod! Ásított.

- Ohh ez most kihívás?! Tekintve..Kezdtem bele de ekkor láttam hogy a fenséges nekem háttal fekszik és ütemesen szuszug, basszus milyen hamar képes elaludni .

- Jó éjt Lucifer! Takartam be.

Ezután én is elhelyezkedtem lehunytam a szemem és lassan el is ért az álom.

Pokoli Románc😈❤️18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora