7.fejezet 3.rész

185 6 0
                                    

DEPRESSZIÓ

-Jó éjszakát felség. Takart be a rádió démon

- Alastor?! Nem lehetne hogy ma beszélgessünk? Kérdeztem felé fordulva.

- Ahogy szeretné.. miről kiván beszélni? Ült fel.

- Szerinted is nem lehet engem szeretni? Gyűltek könnyek a szemembe

- Ne beszéljen butaságot hiszen a lánya szereti és a többiek is egészen kedvelik. Mosolygott

- És te? Te utálsz? Nem? Ültem mellé.

- Nem utálom! Bár sokszor idegesítő és furcsa tud lenni az tény. Válaszolta higgadtan

- Furcsa? Hogy érted? Kérdeztem

- Például a kacsáid milyen furcsa hobbi egy felnőttnek vagy az amikor álmában beszél szégyenletes dolgokat. Hadonászott a kezével.

- Miii?! Mire célzol? Szégyenletes alatt? Kérdeztem teljesen megsemmisülve.

- Ohh bocsánat ezt is hozzá tettem, hmm nem fontos inkább aludjunk. Feküdt le hirtelen majd fordult el tőlem.

- Kizárt hogy igy lerázz! Meg akartam fordítani hogy felém legyen de mivel ő meg le akart fogni így sikeresen magára rántott.

- Szállj le rólam! Szólt feszülten de én ekkor kitaláltam egy jó ötletet hogy szedjen ki belőle az infót

- Addig nem amíg el nem mondod miről beszéltél az előbb!
Egyenesedtem fel rajta, aww ez olyan mint ha meglovagolnám csak sok a ruha, vajon mekkora lehet neki hmm biztos méretes ( Mi a fasz?! Baszki koncentrálj) zökemtettem ki magam.

- Már megint vörös vagy! Fogta meg a derekam. Mire még jobban zavarba jöttem

- Mire gondolsz Lucifer?! Mi jár a fejedben? Kérdezte lágyabb hangszinnel.

- Én most csak arra hogy szedjen ki belőled a válaszokat!

- Ha utána végre békén hagy.. legyen:

Emlékszel amikor   nálam aludtál , na akkor álmodban a feleségeddel beszéltél biztos láttad is őt de valójában én válaszoltam neked, s hallgattam végig minden vágyad és álmod.

Ahogy ezeket a szavakat kimondta mint ha leforráztak volna.

- De akkor azt mondtad nem hallottál semmi olyat, hazudtál. Vettem le magamról a kezeit ám a nagy lendületbe neki csapódtam a mellkasának.

-Semmi olyat ami érdekelne! Lökött maga mellé.

- És a bár?! Ott te vettél le a pultról az öledbe majd húztál egész közel, S azt várod ne induljon be a fantáziám?! Bögtem meg.

- Részeg voltam, különben is te csókoltál meg! Jelentette ki

- Legközelebb nem teszek ilyet, Angel nek igaza van hideg vagy mint a jég és egyáltalán nem érdekelnek az érzések se a vágyak csak gyilkolás meg a rádiózás szánalmas vagy! Köptem a szavakat

- Érzéseket, vágyakat akar?! Csattant fel majd felém került.

Komolyan arra vágyik hogy valakivel nyálat és test nedvet cseréljen arra hogy valaki úralja?! Hajolt közel a nyakam hoz S a lehelete a bőrömhöz ért minek hatására felizgultam.

- És ha igen? Akkor mi van? Amióta itt alszol mellettem neked egyszer se fordult meg a fejedben?! Kérdeztem felcserélve a helyzetünk.

- Nem! Mivel nekem nincs szükségem ilyen dolgokra! Mondta

- Biztos vagy ebben?! Kérdeztem kajánul bele gondolva ha valahogy rá tudnám venni hogy rám másszon uhh. Gondoltam menetem viszont a szavai zavarták meg.

Pokoli Románc😈❤️18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang