Szerelmes vagyok beléd:
Már évek óta barátok voltunk én és Alastor s eljött az évfordulója a megismerkedésünk nek ezen okból minden évben meglepjük egymást valamivel én például most arra gondoltam hogy elmondom neki mit érzek és csak reménykedni tudok benne hogy nem fog érte bántani most itt járkálok fel és alá azon a tetőn ami már a törzshelyünké vált az idők során várom hogy végre ide érjen:
- Hello Voxxy . Köszöntött mikor felért hozzám
- Szia AL milyen pontos vagy. Mosolyogtam rá
- Köszönöm mindig is mondta az édes anyám hogy órát lehetne igazítani hozzám. Mondtam kedvesen
Bár a pokolban rettegtek tőle és volt is okuk rá hisz rádión közvetítette ahogy megöli a felette álló Overlordokat de amikor velem volt egy teljesen másik oldalát mutatta nem a veszedelmes Rádió Démon volt hanem Alastor a barátom akibe hosszú évek óta bele vagyok zúgva.
- Hoztam neked valamit. Nyúlt a zsebébe és kivett egy közepes méretű dobozt majd a kezembe nyomta.
- Oh igazán nem kellett volna de köszönöm. Felnyitottam a fedelét és bele néztem egy selyem ágyon pihenő csokor nyakkendő volt benne hasonló mint ami neki van.
- Tetszik?! Igazából tudom nem valami nagy ajándék de mindig dícsérted az enyémet hát gondoltam veszek neked is. Mondta lágy hangon
- Igazán figyelmes vagy AL, és nekem is lenne egy ajándékom a számodra és persze utána szeretnék valamit kérdezni tőled. Mondtam izgatottan.
- Nagyszerű! Na és mit szánsz nekem?! Kérdezte kíváncsian
- Ezt itt. Vettem elő egy képet amin ketten voltunk és volt hozzá egy zsebóra ami igazából az övé volt de tönkre ment én meg megjavítottam.
- Ez az én órám.. hát akkor te vitted el ...de most ketyeg jaj Vox te megcsináltad az órámat. Lett kicsit piros az arca.
- Tudtam hogy fontos neked és mivel te is fontos vagy nekem ezért gondoltam megjavítom. Nem mondott semmit csak hirtelen megölelt amin meglepődtem de vissza öleltem ahh annyira imádom az illatát legszívesebben el sem engedném ám ő megelőzött s elvált tőlem majd megkért had tegye fel a nyakkendőm s én meg engedtem neki ám ahogy mögém lépett és az ujjain a karmai végig szántották a bört az egész testem bele bizseregett majd szép finoman megkötötte és már előttem is volt.
- Nos akkor mi is lenne az a kérdés ha netán megint arra kérnél hogy csatlakozzak V-k hez kérlek ne fáradj mondtam már hogy Nem. Hadonászott előttem
- Nem nem semmi köze Val üzletéhez ez sokkal személyesebb tudod AL én szeretlek és tudom hogy te nem vagy egy érzelgős... De nem tudtam befejezni mert félbeszakított
- Oh ne ne ki ne mondd! Tudom mit akarsz mondani valahogy sejtettem hogy ez lesz ne haragudj de az lehetetlen. Fordított nekem hátat.
- Szerelmes vagyok beléd Alastor! Mondtam ki azért is
- Mondtam hogy ne mond ki! Fordult felém hirtelen az arca elvolt torzulva és a szokásos mosolya sem volt inkább tűnt szomorúnak mint haragosnak de ő még is ezt akarta elhitetni.
- Elég lenne egy én nem így érzek és lapozhatnánk. Próbáltam laza maradni.
- Nem! Semmi sem lenne ugyan olyan te ugyan ilyen csillogó szemekkel néznél rám ez után ez így nekem nem megy inkább ne találkozzunk többé. Mondta komolyan elfordulva.
- Mii dehát barátok vagyunk! Nehogy ennyi szétszakítson minket!.
Öleltem magamhoz hirtelen de egyszer csak fekete polip szerű karok ragadtak meg és hajítottak a tető túl oldalára ahol a képernyőmre estem ami az egyik oldalon berepedt s iszonyúan fájt éreztem ahogy elerednek a könnyeim nem hittem el hogy ilyen könnyen képes lesz eldobni mindent csak azért mert érzelmeim vannak iránta .
VOUS LISEZ
Pokoli Románc😈❤️18+
FanfictionEbben a történetben egy Ship kap helyet ami Alastor és Lucifer szélsőséges ám de annál szenvedélyesebb kalandjai adják a sztori sava borsát. Jó olvasást!😘