Majdnem kész ( feszült zene)
Most bemutatom Ha Ha Ha az
eddigi legnagyobb művem íme a Cilinderes kacsa mester aki hátraszaltózik és még tüzet is okád! Ha Ha ( Vidám zene)
Nagy tapsot kérek!
Ó köszönöm, köszönöm ( meghajlás)
Basszus kit akarok álltatni ninics is itt senkiRING RING ( Telefon csörgés)
A lányom keres, oh a hercegnőm hív , mit mondjak neki: Szervusz bogaram! ÁH ez túl nyálas.
HEllo Cha-Cha jesszus valami lazább kell.- Hello Ribi ! Miujság?!
- Mi?! Miujság?! Komolyan apa?! Nem tudod?! Hiszen benne voltam egy interjúban. Hallotszott a csalódság a vonal másik végén.
- Oh tudod mostanában eléggé elfoglalt vagyok és amúgy is a Tv csak megkavarja az agyam hehe. Vihogtam kínomban- Hah oda se figyelsz rám, mondtam hónapokkal ezelőtt hogy nyitok egy hotelt! Kezdett idegessé válni a lányom hangja.
- Persze persze a Hotel! Már emlékszem. Hazudtam.
- Apa kérhetek tőled valamit? Jött a Kérlelés
- Hát hogyne drágám mindent akár mit hiszen tudod bármit megtennék az én kicsi lányomért. Feleltem szeretet teljesen.
- Beszélj a Menny fő tanácsával hogy támogassák a projektem. Örömködött a drágám.
- Uhh..azt mondtam bármit?! De ezt nem Nem nem nem és nem! Feleltem intve az ujjammal.
- Ahh jó! De legalább megnézhetnéd mit alkottam kíváncsi vagyok a véleményedre. Sóhajtott a beszélgető partnerem.
- Már mint oda hozzád , Na ná egy óra és ott vagyok! raktam le a telefont.
A lányom látni akar engem , ezt kapd ki depi!! Ugráltam örömömben majd felkapva a sétapálcám elindultam.
ESTÁS LEYENDO
Pokoli Románc😈❤️18+
FanficEbben a történetben egy Ship kap helyet ami Alastor és Lucifer szélsőséges ám de annál szenvedélyesebb kalandjai adják a sztori sava borsát. Jó olvasást!😘