7.fejezet2. rész Álmatlanság

174 9 0
                                    

A plafont bámultam már vagy órák óta nem tudtam el aludni ma van Lilith nek meg nekem a házassági évfordulónk de már 7 éve egyedül ünneplem és ez nagyon megvisel nyakig ültem egész héten a depresszióban S mind ezt tetőzve tegnap reggel a szarvas démon mellett ébredtem ami több volt mint bizar folyamatosan azon kattogok hogy vajon halott bármit is abból amit álmomban mondtam mert elég fura volt velem a nap további részében bár azt mondta nem mondtam semmi olyan dolgot ám szerintem hazudik na mindegy is ki kell vernem őt a fejemből nem szabad hagynom hogy ekkora hatással legyen rám akár hányszor lehunyom a szemem a bárban történtek események képei ugranak be ahol magára húzott és az az elnyújtott csók .. Ahhh ne gondolj rá Lucifer ne gondolj rá mert már megint fel fog állni, félve néztem a takaró alá ahol azonban beigazolódott amitől tartottam olyan keményen meredt a férfiasságom hogy majd elsűlyedtem szégyenenemben de ezzel kezdenem kellett valamit mert így még inkább nem tudnék aludni , kezembe vettem a büszkeségem és az újjaim lassan fel le mozgattam rajta s akaratlanul is becsuktam a szemem és már megint a rádió démont láttam magam előtt ahogy a fenekemet markolva az ölében húz és elővéve lüktető eres farkát szépen belém engedi magát ahh egyre gyorsabban mozgattam a kezem magamon hangos nyögéseket kiadva annyira vágytam rá hogy magáévá tegyen be mocskoljon nem tudtam magamon uralkodni elöntött a szenvedély aztán nagy lökést követően elélveztem egyenesen a hasamra .
Mikor kinyitottam a szemem megtakarítottam a testem nedvemtől s felöltöttem magamra a pizsamám arra gondoltam le megyek a bárba iszok valamit hátha könnyebben elalszom, el is indultam hát lefelé.

Leérve viszont el ment a kedvem az iszogatástól ugyanis az agancsos is ott ült a pultnál de igazából nem érdekelt hát oda sétáltam és leültem az egyik székre s úgy tettem mintha észre se vettem volna  csak bámultam magam elé de mikor oldalra fordítottam a fejem már csak én voltam lent a démon nem volt sehol majd hirtelen egy árnyék gyűlt körém majd meghallottam egy ismerős hangot:

- Csak nem engem keres Fenség?! Jött olyan közel hozzám hogy a leheletét a nyakamon éreztem mitől libabörős lettem.

- Alastor! Te nem tudod mi az a személyes tér?! Meg hogy én téged keresni?! Ch kinek képzeld magad?! Fordultam el tőle mire le ült mellém.

- Hmm mit keres hát akkor Mr morningstar ilyen késeji órán?!
Öntött magának egy pohárral.

- Magányt! Feleltem hetykén

- Szerintem meg éppen az elől menekül vagy tévedek?! Húzódott közelebb.

- Csak nem tudtam aludni ennyi! Csúsztam arrébb.

- Ohh talán most nem volt aki betakarja ?. Húzta vigyorra a száját.

- Fogd be a kibaszott pofád! Ütöttem felé mire ráfogott a csuklómra.

- Inkább igyon egyet velem. Engedett el végül.

- Rendben de ez uttal én nyerek! Jelentettem ki büszkén.

Alastor szemszöge;

A király ismét sikeresen lerészegedett és ragaszkodott hozzá hogy kapcsoljak zenét amire idióta módon vonaglani kezdett mit már nem bírtam nézni ezért felálltam és egy örült ötlettől vezérelve megragadtam a karját:

- Mit..csi-csinálsz? Kérdezte csuklás közepette.

- Hamár táncol tegye rendesen, megengedi ?. Vezettem a derekára a másik kezem mire teljesen elvörödött.

Elkezdtünk táncolni s végig egymás szemébe néztünk olyan furcsa volt a pokol leghatalmasabb lényével voltam ki most annyira esetlennek és sebzetnek tűnt, törékenynek még is annyira gyönyörű volt ( Miii?! Miket beszélek!) ráztam meg a fejem .

Mikor abba hagytuk javasoltam az ördögnek hogy menjünk aludni hiszen későre jár ,eztán el is indultunk felfelé ám a folyosóra felérve hirtelen megállt előttem mire beleütköztem:

- Te most nekem jöttél?! Mutogatott az újjaival.

- Nem ön állt meg elöttem! Hajoltam le hozzá

- Verekedni akarsz?! Kérdezte megfogva a zakom .

- Engedjen el, nagy a szint különbség köztünk nem szeretném ha megsérülne . Vettem ki a ruhám a kezei közül.

- Mit merészelsz?! Csak hogy tudd simán kiütlek agancsos! Ütött felém mire megcsúszott s rám esett majd meghallottam a szuszogását.

- Lucifer kelj fel! Hahó ébresztő! Rázogattam de hiába

- Alastor mit műveltél apával? Jött a kérdés a velem szemben álló hercegnőtől aki mellett ott állt Vaggie is egy lándzsát felém tartva.

- Csak szavadba kerül édes és átszúrom a fekete szívét! Jött közelebb a bukott angyal.

- Hah kedvesem aggodalomra semmi szükség édes apád nagyon elfáradt és gondoltam felkísérem a szobájába. Válaszoltam karomba véve az említettet.

- Aww AL ez igazán rendes tőled hogy így vigyázol apura köszönöm. Ujjongott Chardlie

- Gyere Vaggie menjünk aludni. Szólt a mellette álló lánynak mire eltüntek a szobájukban.

Én meg elindultam a nagy úr szobája felé,  ki nyitottam az ajtót és ahogy beléptem mindenhol gumikacsa hegyek óvatosan haladtam az ágy felé, oda érve leraktam a fenséget s már indultam el tőle mikor megragadta a karom:

- Gyere vissza... Kérlelt azt hittem csak mondani akar valamit így közelebb léptem hozzá

- Igen úram mit szeretne? De válasz helyett csak maga mellé rántott és átölelt mire ideges lettem és már épp váltottam volna formát mikor meghallottam:

- Kérlek maradj itt velem! Könyörgött

- Rendben ahogy óhajtja. Fogalmam sincs miért mentem bele de nem is számított lassan így össze gabalyodva ért minket az álom.

Olyan hajnali 3 körül:

Ne ne! Ne menj el Lilith kérlek !

Pattantak ki a szemeim ezen kiabálás hatására s ahogy így körbe néztem láttam hogy a király felült mellettem és arcába temette a kezeit.

- Minden rendben felség? Húzódtam közelebb.

- Hfhf.. Persze minden oké, ne haragudj hogy felébresztettelek. Fordult el tőlem.

Fogalmam sem volt mit miért teszek de elkeztem dúdolni egy dalt amit a mamám énekelt nekem ha szomorú voltam vagy ha féltem.
Mikor viszont hallottam hogy a mellettem fekvő sír abba hagytam.

- Ne AL kérlek folytasd! És ölelj át csak érezni akarom valaki közelségét, utálok egyedül lenni! Zokogta

Nem szerettem a testi érintést de most eleget tettem az akaratának és szorosan magamhoz öleltem majd folytattam a dúdulást mire elkezdett helyezkedni miként a fenekét az ágyékomonnak nyomta s elkezdte dörzsölni magát hozzám ami máskor nem váltana ki belőlem mást csak haragot és rúgnám le az ágyról de most kicsit ködös aggyal éreztem valami furát a nadrágomban amire nem tudtam magyarázatot adni, bár nem is volt sok időm mélázni hirtelen megfordult rám feküdt és teljes testével nekem simult elkezdett hümmögni és az ingen alját kezdte felfelé húzni, mire le vettem a zakómat aztán az ingemet nagy meglepetésemre rögtön hozzá bújt a csupasz melkasomhoz és már szuszogott is én még mindig dúdoltam neki amíg el nem aludtam.

Épp hogy kinyitottam a szemem és ránéztem az órára ami reggel 6 mutatott meg éreztem hogy valami van a gatyámon ahogy jobban szemügyre vehetem láttam hogy az alvó Lucifer keze az ágyékom felett pihen ő meg kipirult arccal szunyókál óvatosan és lassan le vettem a kezeit a kínos helyről és raktam le oda mellé majd a legnesztelenebbűl kimentem a szobából.

Pokoli Románc😈❤️18+Where stories live. Discover now