11. rész Ozzie látogatása

188 8 6
                                    

Reggel a telefonom csörgésére keltem félig nyitott szemeimmel kerestem a készüléket s mikor megtaláltam a kijezőjére pillanatva az Unoka bátyám Azmodeusz nevét pillanatottam meg ezáltal elég gyorsan kipatantak a szemeim és azonnal fel is vettem:

- Hali Luci hogy van a kedvenc uncsi tesóm?! Kérdezte a rokonom a másik oldalról.

- Hello Ozzy hmm jól vagyok..de minek is köszönhetőem a hívásod?! Kérdeztem szinte suttogva mivel idő közben észrevettem hogy a rádió démon még mindig itt van mellettem a tegnap esti kis afférunk után s semmi képp se akartam felébreszteni egy mert kituja hogy reagál kettő meg nem lett volna túl jó ha Azmodeusz meg hallja van velem valaki.

- Szeretnélek meghívni hozzám ide a vágyak gyűrűjébe tudod amolyan rokoni csevejre de amúgy miért suttogsz?! Kérdezte értetlenül

- Ja csak mert... Fagyott belém a szó mert a mögöttem eddig alvó szarvas hirtelen akkorát ásított hogy még a holtak is felkelnének rá és ha ez nem lenne elég fogta magát s vissza aludt ( Hát kössz !)

- Ohh Lulu csak nem nem egyedül vagy na ki a szerencsés?  tudod mit?! Ne is mondd el inkább hozd magaddal délután 3ra küldöm értetek a kocsit addig is na puszi! Hadarta el a fő bűn

- Ne ne Óz várj... De már késő volt lerakta . Ott ültem az ágyban megsemmisülve és csak az járt a fejemben hogy fogom rávenni Alastor -ort hogy eljöjjön velem.

- Jó reggelt Felség! Szólt meg a szarvas démon

- Jó reggelt?!! Nem Alastor nem jó a reggel! Förmedtem rá

- Ha a látogatás miatt aggódik én benne vagyok. Mondta akkora vigyorral hogy kétszer körbe érte az arcát.

- De honnan hiszen te ... Ohh szóval halgatóztál ! Húztam fel magam

- Ne sértegessen! Egyszerűen csak túl hangos volt a beszélgetésük . Mondta egyszerűen.

- És az ásítás az direkt volt?! Kérdeztem ingerülten

- Chh direkt! Nem! Persze hogy nem, minek néz fenséged?! Hajolt közel hozzám

De válasz helyett inkább rávetettem magam és ráfogtam a nyakára:

- Ide figyelj! Alastor! El jössz velem erre a találkozóra de egy szóval sem említed ami az éjjel történt vagy különben elintézem hogy a lányom kidobjon innen! Világos.?! Kérdeztem már szinte démoni formámban.

- Ah ..ha megígérem akkor leszál végre a pucér seggével rólam! Mondta lefelé mutatva

Basszus el felejtettem hogy totál meztelenül vagyok és ez így baromi kínós hogy meg fenyegetem de közben fel is ajzom hát az most nem hiányzik, szálltam le róla rák vörös fejjel majd felkapva a köntösöm kirohantam a szobámból egyenesen a fürdőszobába.

Alastor szemszöge:

- Argh Átkozott Lucifer és átkozott szükségletek! Morogtam miközben a szobámba vissza térve épp a wc felett szabadultam meg reggeli merevedésemtől olyan undorító módon amit eddig eltudtam kerülni de a tegnap esti kis kilengésem után egyfolytában a paráználkodás jár a fejemben s az ördög nem segített azzal hogy rámült pucéran még akkor se ha takaró volt köztünk, egy nagy sóhajjal ért véget ez a korai rém álom majd a mosdóhoz lépve kezdtem el lemosni ragacsos nedvem a kezemről mire nagy nehezen sikerült beáltam a zuhany alá s megengedtem a vizet minden egyes cseppje olyan volt börömnek mint ha üveg szilánkok szántottak volna végig rajta a szégyentől égett minden felületem s megfogadtam hogy soha többé nem nyúlok intim módon a királyhoz , de hogy szabaduljak meg a vágytól Hmm át megyek Rózi hoz ő biztosan tud majd segíteni.

Pokoli Románc😈❤️18+Onde histórias criam vida. Descubra agora