Ohh basszameg majd szét hasad a fejem huu nem emlékszem semmire ütös egy bulilehett jól szétcsaptam magam na várjunk csak én most a pokolban vagyok?!.. Hát persze már rémlik tegnap volt népirtás és biztos utána valahogy itt ragadtam na jó most már menjünk haza , álltam fel nagy nehezen a járdáról minden csontom sajgott majd mikor végre újra lábra álltam láttam hogy egy igen csak vissza taszító démon néz rám az üveg mögül:
- Hé köcsög mit bámulsz kiüssem a fogad! Mondtam oda neki de nem értettem mit mond mert csak a szája mozgott.
- Mivan fasztorlasz süket vagy?! Kérdeztem rácsapva az üvegre.
- Anya a bácsi jól van?! Kérdezte egy arra járó démon gyerek az anyját.
- Persze kincsem biztos most halt meg és még nem tudja elfogadni a kinézetét . Válaszolta az anya.
Ezek most rólam beszéltek chh még új kinézet hiszen úgy nézek ki mint...ne ne ohh nagyra nőtt seraf fasz ez én vagyok! Néztem bele újra a bolt kirakatába.
Nem lehet bassza meg nem lehet ez kibaszott rossz álom biztos tele zabáltam magam az ütközet után így van ez lesz az, kezdtem pofozgatni magam de egy idő után rákellet jöjjek hogy tegnap az éles fájdalom a halálomat okozó tárgytól lehetett, ne ne ez valami kibaszott tévedés hisz én vagyok Ádám az első ember és az angyali seregek vezetője nem lehetek itt a söpredékkel ha oda fent megtudják hogy itt ragadtam biztos vissza jutattnak igen igen csak ki kell találnom hogy hát persze a ribi Apja csaptam a homlokomra majd a jő öreg Lucifer beszél a mennyországgal de hogy találjam meg.?
Eközben a Hotelben:
- Alastor hé lassíts! Ne itt! Tolt el magától a felség
- Ugyan csak egy csók, amúgy is korán van, senki sincs még fent. Jelentettem ki simán
- Aha csak egy csók, na figyelj én elhiszem hogy bele jöttél ebbe az egészbe de nem bukhatunk le ja és ha legközelebb hazudsz legalább ne hagyd hogy lebukj. Mutatott a reggeli merevedésemre
- Ohhh Ez még nem bizonyít semmit! Tettem oda a kezem a nadrágomra és éreztem hogy vörösödöm.
- Jaj te.. na jó gyere ide.. így nem jöhetsz le! Mondta kuncogva az ördög majd beráncigált a szobájába.
Beérve bevágtuk magunk mögött az ajtót és smároltunk majd megvesztem az ajkai ízéért és teljesen felvoltam készülve egy újjabb menetre a régi énem tuti megkövezne ezért de nagyon tetszik ez a szex dolog ám mielőtt még nagyon bele loholhattuk volna magunkat szinte verték az ajtót úgy kopogtak mi azonnal szétrebbentünk és szinte egyszerre mondtuk hogy igen?!
- Jó reggelt Felség, Alastor... várjunk Alastor?! Te meg mit keresel Lucifer szobájába talán már megint verekedni akarsz vele?! Hadarta fenyegetően Vaggie.
- Nem nem ilyenről nincs szó csak tudod jött szólni a reggeliről..hehe. húzógatta a gallérját a fenség
- A reggelit csak később most le kell vinnem titeket Charlie kérésére . Darálta el majd kifelé indult mi meg utána nagyon feszült voltam a félbe szakításunk miatt de amint leértünk ez fokozódott mert Charlie val szemben ott állt az a szémét Ádám aki miatt eltört a botom hirtelen nem is gondolkodtam csak rávettem magam és a falhoz vágtam majd jó erősen rászorítottam a kezem a nyakára.
Ádám szemszöge:
Láttam ahogy az áruló Veggie mögött Lucifer és az az idegesítő epres szarvas sétál de mikor utóbbi meglátott és nekem rontott majd a falhoz vágva a nyakamat szorongatta.
- Most megöllek! Kezdet kinézete elváltozni és éreztem szorítása erősödik de ekkor felbukkant az ördög és lerántotta róla s a földre lökte majd elém lépett már már azt hittem megvéd de minden efféle illúzióm elillant mikor ő is a falhoz vágott( basszus itt senkibe nincs fantázia)
YOU ARE READING
Pokoli Románc😈❤️18+
FanfictionEbben a történetben egy Ship kap helyet ami Alastor és Lucifer szélsőséges ám de annál szenvedélyesebb kalandjai adják a sztori sava borsát. Jó olvasást!😘