10. fejezet Az illat

249 8 6
                                    

Egy hét telt el azóta a szégyenletes történés óta amit a pokol ura velem merészelt művelni de itt az idő hogy bosszút álljak itt állok nem messze a szobájától az egyik sarokban figyelek az árnyak közül várom hogy végre elhadja a lakrészét és besurranhassak találni valamit amivel esetleg zsarolhatom nem kellett sokáig várnom nem sokára nyílt a bejárat és kilépett az ördög a gagyi kacsás pizsamájában azzal az álmos ábrázatával S indult meg a fürdőszoba felé én meg vártam míg elhalad s aztán be is sliszoltam könnyű dolgom volt hisz az úr annyira nem volt még képben hogy nyitva hagyta az ajtót, beérve elkeztem körül nézni de csak kacsák voltak minden hol de aztán észrevettem magam előtt egy szekrényt rajta valami rózsaszín kolbász szerü izét amin jobban megvizsgálva a nevemet fedeztem fel az alján , Mi a fa... bassza meg! Ez az én... Úhhh! Na ez beteg.. kicsit lesokkolt az információ hogy a pokol kélyenc királya miket művelhet ezzel a tárgyal ám az mellett hogy undorítot a dolog kicsit elöntött a bosszú lehetősége is ezzel majd sakkban tarthatom, Hmm jobb ha magammal viszem.

Eközben a fürdőszobában:

Végre sikerült kimosni a csipát a szemeimből s már a fogam mostam mikor hirtelen elfogott a rémület hiszen most esett le nyitva hagytam a szobám ajtaját nulla gondolkodással indultam meg kifelé és úgy loholtam hogy mire oda értem jobban sípolt a tüdőm mint egy gumikacsa az ajtó résnyire volt nyitva ahogy hagytam de éreztem valami furát a gyomromba így besandítottam s teljesen elvörösödtem mikor megláttam a rádió démont kezében a kis játékommal amire így utólag visszagondolva nagyon nagy hülyeség volt ráírni a nevét.

- Hé Bűnös te meg mit keresel a szobámban?! Kérdeztem belépve .

- Hah hát itt van fenséged csak erre jártam és  s láttam nyitva az ajtó így bejöttem de nem találtam önt bent így már indulni is akartam. Mosolyogott elnyújtottan

- Hazudsz rádiós! Tudni akarom az igazat Rivaltam rá

- Ohh ha már ennyire szereti az igazságot akkor el árulja az úr hogy ez a kis cucc mit keres a szobájába?! Kezte lengetni a szemem előtt a dildóm.

- Hogy mi...az mit tudom én amúgy is a te neved van rajta lehet a tiéd! Próbáltam menteni a helyzetet.

- Ne legyen nevetséges! Ugyan vallja be kellek önnek sőt meg kockáztatom hogy a bolondom lett. Gúnyolódott miközben a körmeit nézegette .

- Ebből elég! Add azt ide de azonnal! Ordítottam majd felé indultam de ekkor megbotlottam a mamuszomban és a démonra rázuhanva mind ketten a padlón végeztük.

Ahogy az én ágyékom ütődött az ővéhez éreztem minden vérem testem egy pontjába áramlik mit reméltem hogy az alattam lévő nem vesz észre de persze nem volt szerencsém.

- Izgatott uram?! Kérdezte közelebb hajolva az arcomhoz mitől levert a víz.

- Én nem.. mondtam zagyválva mire az ajkaimra tapadt én pedig viszonoztam hosszú percekig csókolóztunk mire elváltunk egymástól.

- Hadd segítsek a problémáján. Nyúlt bele a pizsamámba mitől megrándultam.

- Mit.. művelsz?! Kérdeztem miközben lehúzta rólam a nadrágot és teljesen magához vont.

- Igaz nem értek az ilyen műveletekhez de a végére bele jövök ígérem! Búgta a fülembe mire libabörős lettem becsuktam hát a szemem és így élveztem minden cselekedetét.

Ráfogott merev péniszemre és lassan verni kezdte a gumi farkat pedig benyálaztatta velem majd felnyomta nekem mire akkorát nyögtem mint még soha néhány percig tartott csak az egész de nekem olyan volt mint egy mindent elsöprő beteljesült álom a nevét kiáltva elélveztem el majd remegő testel fordultam felé.

Pokoli Románc😈❤️18+Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt