4. fejezet Az álom

172 12 1
                                    

Nagy ásítások közepette ébredtem és tekintettem rögtön a mögöttem lévőre siklott aki szintén ébren volt már.

- Jó reggelt Alastor, köszöntöttem két nyújtózás között.

- Reggelt?! Lassan éjfél felség! Válaszolt kicsit ridegen

- Uhh így el aludtunk?! Fordultam felé

- Csak ön! Én már órák óta fent vagyok de hát a közös kis ruhadarabunk miatt én is ide kényszerültem pedig lett volna jobb dolgom is.! Éreztem hangja élét

- Jobb dolgod?! Aztán mi?! Adást közvetíteni a bünösöknek? Vagy random rettegésbe tartani a város lakóit egy esti sétával? ! Böktem meg a mellkasát.  Ekkor már egymással szemben voltunk.

- Ami azt illeti igen! De bár mi jobb lenne egy bukott angyal társaságátol! Recsegte

- Hát az igaz hogy én most szívsebben elégíteném ki saját vágyaim mint hogy rajtad ülök bár egész jó is kisülhetne belőle ha mondjuk bennem lenne a f**.. Aww élvezném. Haraptam be a számat.

- Különös vágyak egy olyantól aki elkötelezett nem gondolja nagyúram?! Emelte meg az állam az ujjával

- Bassz ezt kimondtam mindent hangosan, nem hiszem el! Szörnyülködtem

- Felejtd el ! Azonnal! Pirítottam rá

- hmm nem tehetem, de ha annyira óhajtja fenséged szívesen eleget teszek a vágyainak. Búgta a fülembe de úgy hogy minden porcikám bele remegett.

- Nah persze! És hogyan fogod elérni hogy engedjem is? Kérdeztem hátat fordítva neki.

Ekkor egy kuncogás hagyta el a száját majd lassan a derekam köré fonta a kezeit és a nyakam hoz hajolva végig nyalta azt hegyes s forró nyelvével amitől éledezni keztem oda lenn , majd ezt észlelve szépen lassan a nadrágomba csúsztatta az ujjait amikkel simogattni kezte a farkam erre kicsit felsóhajtottam amit követően rámarkolt a büszkeségemre majd ütemesen mozgatni kezdett a markában, innentől eléggé kényelmetlenül éreztem magam az ölében mert  ő is felizgult a kis játékunk hatására . Erősebben kezdte verni nekem,  már csillagokat láttam a kélytől éreztem mindjárt el megyek de hirtelen abba hagyott minden addigi cselekményét.
Amit csak egy morgással konstatáltam.

- Uhmm mit szólna az úram ha levennénk egy két dolgot kezdve ezzel az akadályozó pamut darabbal? Kérdezte zihálva

- Ahh benne vagyok! Téptem le magunkról az említett dolgot amit még néhány másik követett ott ültünk rajtam már semmi nem volt rajta viszont még ott éktelenkedett az alsója ami láttatni engedte igen csak bedagadt himtagját le segítettem hát róla majd vadul csókolózni kezdtünk ő az ölébe húzott hogy mindenünk össze érjen, benyálaztam magam az ánuszom környékén finoman jelezve a szándékom miként szeretném ha belém rakná azt a kívánatos faszát amit egy kisebb tágítás után meg is tett , uhhh rég nem éreztem ilyet, ahogy egymáson mozogtunk összhangban a testünkel leírhatatlan volt egy igazi mámor, ráfogott kemény férfiaságomra, szorítani és verni kezdte, ennek hatására ezen szervem megremegett és elélveztem a gyönyört nyújtó nevét kiáltva.

- Lucifer! Egy erős hangra lettem figyelmes S amikor arra néztem Alastor vörös fejével találtam szembe magam és hirtelen észrevettem hogy bár sötét volt és valószínűleg már mindenki aludt mi ugyan ott ültünk és rajtunk volt az a viselet amit a lányom aggatott ránk néhány órával ezelőtt, na de várjunk... Ez azt jelenti hogy én az egészet álmodtam! Bassza meg! Ez is az a rohadt pornó démon hibája! Csapkodtam.

- Mi volt ez? rivalt rám, miért nyögted a nevem?! Folytatta a képembe mászva.

- Nem tartozom neked magyarázattal! Fordultam el

- Dehogy is nem! Főleg hogy a te valamid nyomja a combom.
Ekkora benéztem a ruhánk alá és láttam hogy  fel állt.

- Ohh hát ez.. nos hát Lilith el álmodtam ahogy épp a lepedőt gyűrtük te meg az irritáló személyeddel benyitottál a szobába és azért nyögtem mert...De ekkor befogta a számat.

- Tudod mit nem akarom tudni! Inkább szedd le rólam ezt a felesleget és mennék is aludni.

Meg tettem amit kért és mind ketten az emeltre indultunk , felérve ugyan arra vitt az utunk hiszen én 669 es szobába voltam ő meg a 666 os ba , mikor elhaladtunk a szobája előtt  ő az ajtóhoz lépett én pedig halladtam tovább de meghallottam:
- Lucifer?! Nem tudtam eldönteni hogy most kérdezi vagy mondja a nevem de azért vissza kérdeztem

- Igen Alastor?! Fordultam felé mire ő hirtelen előttem termett ez által neki kényszerítve a falnak nulla menekülést biztosítva majd  egyik kezét a derekam mellé rakta másikkal a fejem fölött támasztotta a falat aztán azzal a hegyes karmával megemelte az állam minek hatására teljesen el vörösödtem ezt látva nagyobb vigyort engedett meg magának és közelebb hajolt az ajkaimhoz, mire valami megmagyarázhatatlan módon remegni kezdtem.

- Tudod felség, bár nem értem hogy mi az amit kiváltok belőled de tetszik hogy ilyen könnyen irányíthatom a pokol urát .
Lehelte az arcomba majd ellépve tőlem  eltünt a körletében de én még percekkel később is a történtek hatása alatt álltam s nem ment ki a fejemből az egész, mi volt a célja az hogy össze zavarjon nem nem engedhetem  hogy bármilyen hatással is legyen rám ez a fasz , elvégre én vagyok a pokol legnagyobb és leghatalmasabbja.

Pokoli Románc😈❤️18+Where stories live. Discover now