Aşkın mı ? Gücün mü ?
Bağlı olduğum kadın, sevgili nişanlım Valeria rüyamda bile o kadar güzel ki. Büyülenmemek elde değil. Rüyamda onunla beraber geziyoruz, önümde koşuyordu. Bembeyaz elbisesi ona o kadar çok yakışmıştı ki.. ama birden durdu. Beyaz elbisenin üstü kanlarla doldu. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Gözümün önünde vampire dönüşmüştü. Rüyamdan terli bir şekilde uyanmıştım. Uyandığım zaman üstümdeki kısa kollu terle doluydu. Rüya beni öyle bir germişti ki.
Yataktan çıkıp üstümdeki kısa kolluyu kirliye attım daha sonra banyoya geçip suyu açtım. Altımdaki eşofmanı çıkarıp kirliye attım. Daha sonra suyun altına geçip derin derin nefesler almaya başladım. Önce saçımı yıkayıp daha sonra vücudumu yıkayıp suyu kapattım. Belime havluyu sıkıca satıp banyodan çıktım. Mutfağa geçip kendime dolaptan iki paket kan çıkardım. Bu dolabı Valeria bilmiyordu. Bilse beni lime lime doğrardı. Hızlıca iki paketi bitirip yüzümü yıkadım. Daha sonra üstüne bir şeyler almak için odaya geçtim. Dolabı alıp siyah gömlek ve altına siyah pantolon giydim. Tam odadan çıkıcağım sırada Ursula telaşlı bir şekilde odaya girdi.
"Ne oluyor Ursula? Sen böyle çat kapı girmezsin."
"Valeria.."
"Ne olmuş Valeriaya?"
"Klaus" Dedi azında geveleyerek. Korktuğum şey başıma gelmişti. Klaus dediği anda kafamdan aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissettim. "Nerde o?"
"Aşağıda seni bekliyor." Hızlıca odadan çıkıp aşağıya indim. Tam karşımda elinde kadeh ile bana bakıyordu.
"Valeria nerde naptın ona?"
"Merak etme Cyrus. O güvende."
"Naptın ona?"
"O artık benim. Cyrus gücenmece yok. Benimle daha iyi olacak."
"Bir bok bildiğin yok. Seninle daha iyi falan olmayacak. İsterse seni yer bitirir.""Ursula videoyu göstersene" dedi kendinden emin bir şekilde.
"Ne videosu?"
Ursula büyük ekrandan bir video başlattı. Gözlerimle gördüğüm kişi Valeria'ydı. Elinde ise kan torbaları vardı. Ölümüne içiyordu. Başka bir video oynamaya başladı. İki vampiri acımasızca öldürüp kanlarını içiyordu.
"Naptın ona. Böyle biri değildi o!"
"Hepimiz yarı insan yarı vampir olduğunu biliyorduk. Ama bir şekilde onun dönüşümünü tamamladım. Ve bu o iki paket kanla olmadı.""Ne yaptın kimin kanından verdin ona?"
"Adamlarım benim kanımı taşıyordu Cyrus. Son aşamada ise kişinin hakiki kanından içti. Yani benim.""Siktir. Seni orospu çocuğu. Bunu nasıl yaptın. O kuş melezdi."
"Melez derken?" Diye sordu. Zaten çoğu şeyi biliyordu. "O yarı insan ve vampir olduğu kadarda. Meleklerin kanınında az da olsa taşıyor. Annesi bir melekti.""Sen şaka yapıyor olmalısın. Bunu zaten biliyordum Cyrus. Yapmaa, bu kızı kullandığını zaten biliyorum. Ursula ve diğer arkadaşların da biliyor. Tek farkla Valeria bilmiyor."
"Ne zırvalıyorsun sen. Açık konuş!"
"Neden Valeria? Dünyada onun gibi biri daha var.""Tek farkla o sadece bir Melek. Ama Valeria Hepisinin karışımı ve daha güçlü."
"Ben bir şey demedim. İşte kendin söyledin."
"Siktir be. Bunu nasıl yaptın? Bunu söylemem gerekiyordu."Bunları Valeriada duyacak merak etme. Duyduğunda ise tamamen benim olacak. Ve işte o zaman gerçek bir aşk yaşayacak."
"Seni öldürürüm! Duydun mu? SENİ ÖLDÜRÜRÜM! Ona dokunmayacaksın. Onu senden geri alacağım."
Pişkin bir şekilde gülüp bana doğru aşalayıcı gözlerle baktı.
"Beni öldüremezsin. Bana dokunmazsın. Hepinizden güçlüyüm. Ben ölümsüzüm."
"Defol git burdan lan! Buraya gelme bir daha!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valeria İlk Kan +18
Vampire"Mezarlığın eski taşları, ay ışığının altında hüzünlü bir melodi gibi parıldarken, şehirin sessiz sokaklarında bir gizem hüküm sürüyordu. Geceye gömülen bu şehir, sırlarla dolu bir geçmişi saklıyordu; derin karanlıkta, vampirlerin gölgesi yavaşça uz...