6-🎵

390 56 37
                                    

𓇢𓆸

Son bir haftadır hiçbir şekilde akşamları onu göremiyordum. Ne gitar çaldığı meydana gelmişti ne de her akşam denk düştüğümüz metroya binmişti. Sanki yer yarılmıştı da içine girmişti.

Bir tarafım onun şu an nerede ve nasıl olduğunu deli gibi merak etse de içimden yükselen ses onun benim için bir yabancı olduğunu ve bir yabancıyı bu kadar fazla düşünmememi söylüyordu.

Doğruydu... Onun hakkında bildiğim tek şey isminin Kim Seungmin olduğuydu. Yaşını, asıl işini ya da nasıl göründüğünü bilmiyordum. Sadece gözlemleyebildiğim kadarıyla küçük bir köpek yavrusunu andıran gözleri vardı. Gülümsediğinde kıvrılıyorlardı. Giyim tarzı salaştı. Son derece nazikti. Herkese karşı... Bazen bu nezaketini kıskanmıyor değildim.

Her neyse.

Galiba o yaşlı kadın yüzünden kayıplara karıştı.

Hayat hikâyesini bilmiyordum. O kadının kim olduğuna dair bir fikir yürütmem imkansızdı. Keşke ona dair birkaç şey daha öğrenebilseydim. En azından merakımı giderecek kadar.

Metroya binip kulaklıklarımı taktım. Zaten dersler yüzünden fazlasıyla yoğun bir hafta geçiriyordum, üstüne de bu gitarcı çocuğun bir anda ortadan kayboluşunu düşünmek beni daha fazla yıpratıyordu. Derin bir nefes verip hiçbir şey düşünmemek adına sırtımı metronun duvarlarına yaslayıp gözlerimi kapadım.

Bir süre sonra ineceğim durağa yaklaştığımı hissettiğim için gözlerimi aralamıştım. Yönümü kapıya doğru çevireceğim sırada karşımdaki koltuklarda oturan yaşlı kadını gördüm. Adının Seungmin olduğunu öğrendiğim çocuğa sarılarak ağlayan kadındı bu.

Yaşadığım şokla ne yapacağımı bilemez bir şekilde kadına bakmaya başlamıştım. Üzerindeki bakışlarımı hissetmiş olacak ki o da kafasını kaldırıp bana bakmıştı. Göz göze gelmemizle parmaklarım istemsizce kulağıma doğru uzandı ve kulaklığımın tekini çıkardım. Kadına doğru bir adım attım.

Tanrım, ne yapıyorum ben? Ne diye önüne kadar gittim?

Kadın merakla bana bakmaya başlamıştı.

Kendi dudaklarımdan döküldüğüne inanamayarak, "Siz-" dedim. "Kim Seungmin'i tanıyor musunuz?"
Tabii ki tanıyordu. Hatta bu cümleyi tamamlamamı o sağlamıştı.

Yaşlı kadının gözlerinin içi parladı resmen. "Büyük annesiyim." dedi tek seferde. "Siz kimdiniz?"

"Ben," Yutkundum. "Arkadaşıyım."

Hadi ya? Sokakta yüzünü görsen tanımayacağın birisi...

Şu an olayları kontrol edemiyordum. Mantığımdan çok kalbim çalışıyormuş gibi hissediyordum. Mantığım tam şu an ineceğim duraktan önce inmemi söylese de kalbim, bu kadınla Seungmin hakkında konuşmam gerektiğini söylüyordu.

"Arkadaşı?" Kadın şaşırmışa benziyordu. "Daha önce hiç Seungmin'in arkadaşıyla tanışmamıştım. Hiç arkadaşı yoktur sanıyordum."

Yaşlı kadının söylediği son cümle canımı acıtsa da kendimi toparlayıp gülümsemeye çalıştım. "Çok yakın arkadaş sayılmayız ama onu tanıyorum." Çaldığı şarkılardan ve sokaktaki kişiliğinden tanıdığım kadarıyla...

Kadın da gülümsedi. "Çok da güzel bir kızsın. Seungmin senin gibi bir arkadaş edindiği için çok şanslı. Onu eve daha sık gelmesi için tembihler misin? Benim sözümü hiç dinlemiyor."

Duraksadım. Şaşırmıştım ama belli etmemeye çalışarak başımı salladım tamam dercesine.

İneceğim durak gelmişti. Kadına inmem gerektiğini söyleyip vedalaşacağım sırada beni durdurmuştu. "Adın neydi, kızım?"

İçimi kaplayan tuhaf heyecanla tam kapının önündeyken kadına doğru bir kez daha kafamı çevirdim ve "Shin Ari." dedim. Ardından metrodan indim. Yaşlı kadın dudaklarındaki ufak tebessümle hızlanan metroyla gözlerimin önünden kayboldu.

Kendime gelebildiğimde derince nefesimi verdim.

Galiba mantığımı bir kenara koyup kalbimin sesini dinleyecektim. Kim Seungmin'in kim olduğunu öğrenecektim.




Selamlaaar! Ben yavaştan olayları başlatıyorum. Size de hayırlı okumalar cümleten 🤲🏼 📿

song for broken hearts :: seungmin ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin