Stella szemszöge
Még azután is ajtót bámultam, hogy kiment. Randi? Mi ketten?
Évekkel ezelőtt pontosan ezt a napot vártam, de nem jött.
Most is csak azért, mert valamilyen oknál fogva szomszédok lettünk. Soha eszébe sem jutott volna megkeresni engem.
Benyitottam a szobámba. Az a hülye maci! Áhh biztos látta, az ajtóm előtt állt és eléggé feltűnő.
Ezért hívott randira? Mert úgy gondolta, hogy én sem felejtettem még el?
Az első hónapokban így volt. Tényleg vártam. Sok férfit küldtem el, hogy majd biztosan megjelenik. Aztán jött a csettintés, ahol ő is eltűnt, de nem tudtam mi volt vele abban a két évben.
A csettintés után megint más volt a helyzet. Finn-nel is a munka miatt ismerkedtem meg és úgy jöttünk össze. Akkor már nem volt az a visszatartó erő, hiszen Bucky is eltűnt.
Az a három év pedig csodás volt vele. Miért jött fel az este mégis? Eljöttem a taxival, de utánam jött.
Én pedig annyira zavarban voltam, hogy inkább Bucky lakására mentem be. De hogy aludjak ott? Kivettem egy szobát végül arra az estére.
Most pedig randi. Mikor megláttam az ajtaja előtt pár napja újra az a kis csaj lettem, aki régen annyira várta őt. Viszont eltelt azóta pár év, de igent mondtam.
Azért mondtam igent, mert kíváncsi voltam a magyarázatára, hogy miért nem keresett és most miért hív el. Nem lesz olyan kellemes számára az az este, mint most gondolja.
Hétfőn, amikor kiléptem az épületből nem tudtam hova menekülni főleg, hogy Finn egyenesen felém jött.
- Stella.
- Finn.
- Tudnánk beszélni?
- Ha szeretnél.
Beültünk abba a kávézóba, ahova régen is mindig mentünk.
- Mi van veled? - teszi fel a kérdést.
- Velem? Semmi. Na és...veled? Régen beszéltünk - nyögöm ki zavartan.
- Nem voltam mostanában olyan jól. Emmával szakítottunk.
- Valóban? - ittam bele a kávémba.
- Igen. Nekem eltelt öt év. Hiába csináltunk mindent onnan, ahol abbamaradt a részemről már nem működött.
- Sajnálom.
- Mindegy is. Neked van valakid?
- Nekem?
Miért kellett ezt a kávét elfogadnom.
- Láttam más a szomszédod.
- Igen. Ron összejött a volt barátnőjével és visszaköltözött oda.
- Látom az új pasi nem vesztegette az idejét.
- Mi? Hogy Bu...
Elhallgattam. Nem mondhatom ki a nevét. Finn ismerte a mackóm történetét.
- Nem úgy van, ahogy gondolod. Még csak most hívott el randira.
- Értem. Tudom hülye voltam és túl gyorsan döntöttem.
- Finn. Megértettem, szerintem én is így döntöttem volna.
- Tényleg?
Elmegyek Buckyval egy randira. Lehet, hogy a csettintés előtt két évig nem találkoztunk, de most azért van bennem lelkesedés hiába a kíváncsiság miatt mentem bele elsőre.
YOU ARE READING
Egy másik életben (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionStella és Bucky egy New Yorki rendezvényen találkozik először. Bucky nem is gondolta volna, hogy ezen az estén, ahova a legjobb barátja cipelte el, egy lenyűgöző lánnyal fog találkozni. Stella pedig ugyancsak nem sejtette, hogy egy rejtélyes és kem...