Bucky szemszöge
Két nap múlva megtudtam hol lesz Sam, így oda indultam.
Stellával azóta nem találkoztam. Reméltem nem kerül. A csókot ő is ugyanúgy akarta.
Sam nem igazán örült nekem, annak meg végképp nem, hogy vele tartottam a bevetésre, ahol elég riasztó dolog tárult elénk. Nyolc szuperkatona.
Nem tudtam melyik volt rosszabb ez, vagy Walker, aki parádézik a pajzsal.
Samnek nem tetszett az ötletem, hogy vegyük el tőle a pajzsot, ezért elvittem valakihez.
Balrimore-ban él egy idős szuperkatona, Isaiah, akivel egyszer összetűzésbe kerültem még régen. Az öreg teljesen meg van keseredve és semmiben nem segít.
Az sem tett jót, hogy engem pedig letartóztattak. A cellámban ülve azon gondolkodtam, hogy valahogy üzennem kellene Stellának, de még a telefonszámát sem tudtam. Napok óta nem beszéltem vele, pedig kellene az a második randi.
Két óra múlva kiengedtek, de a feltétel az elmaradt ülés bepótlása a pszichológusommal. Samet is behívta és nem volt egy kellemes dolog.
Nagyon nem tetszett, hogy kiadta a pajzsot. Steve neki adta, mert bízott benne, de ő ezt nem fogadta el. Ha tévedett vele kapcsolatban, akkor velem kapcsolatban szintúgy.
Nem lehetek az az ember, aki voltam és lehet sosem leszek az, akinek Steve gondolt. Nem lehetek elég jó Stella számára sem, hiába szeretem őt. Szar az egész életem.
Már csak egy ötletem maradt, hogy mit tudnánk tenni.
- Min agyalsz? - kérdezte Sam.
- Tudom, mit kell tennünk. Isaiah a magamfajtákról beszélt..
- Ne vedd a szívedre! Nem úgy értette.
- A HYDRA-ra célzott. Régen közéjük tartoztam.
- Felejtsd el! - jött rá Sam mire gondolok. - Tudom mit tervezel és nem.
- Ő a HYDRA összes titkát tudja. Nem emlékszel Szibériára?
- Szóval dumálgatni akarsz a pasassal?
- Igen.
Jobb, ha ennyit tud. Már előre tudom, hogy Zemó mit fog kérni, hogy segítsen nekünk.
És igazam is lett. Berlinbe utazva egy dolgot kért. Bentről nem tud segíteni, így én segítettem neki kijutni.
Ezután Madripoorba mentünk. Samnek nem tetszett az ötlet.
Jártam még régen itt. A HYDRA elől sokan menekültek ide, itt nem volt kiadatás és engem küldtek, hogy öljem meg őket. Amit meg is tettem.
Újra magamra kellett öltenem a Tél katonáját. Ami igazán nem tetszett nekem, hogy mennyire könnyen ment ez. Ha Stella így látna biztosan soha többé nem akarna látni engem. Pedig ez is én vagyok, akármennyire menekülök előle.
Zemó megölte a tudóst, aki a szérumot fejlesztette ki, így most Lettországba indultunk.
Ha nem lenne Walker minden annyival könnyebb lenne.
Sam beszélni akart Karlival, de ez is rosszul sült el, így végül megszökött.
A Dora Milaje sem volt a segítségemre. Zemó megölte a királyukat, én pedig megszöktettem őt. Ők pedig vissza akarják vinni, de végül adtak nyolc órát.
Zemó végül az összes szérumot elpusztítja, ami élete legjobb cselekedete. Utál mindent, ami hozzánk köthető.
De végül Zemó megszökött tőlünk is. A fene ebbe a férfiba. Majd Karli nyomát sem találtuk.
YOU ARE READING
Egy másik életben (Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanfictionStella és Bucky egy New Yorki rendezvényen találkozik először. Bucky nem is gondolta volna, hogy ezen az estén, ahova a legjobb barátja cipelte el, egy lenyűgöző lánnyal fog találkozni. Stella pedig ugyancsak nem sejtette, hogy egy rejtélyes és kem...