Másik lakás

140 9 0
                                    

Bucky szemszöge

Lenyomtam a kilincset, hogy én is bemenjek, de éreztem, hogy belülről tartja.

Mi a franc? Ez valami bosszú lehet a részéről a kulcs miatt?

Mikor megláttam kint az ajtó előtt, nem hittem a szememnek. De hát szombat este egy normális ember bulizni megy és valamikor másnap hajnalban jön haza.

Nagyon...csinos volt. A legjobb szó rá a szexi, de jobb, ha én nem gondolok így rá, főleg hogy most az én lakásomban van.

Hallottam, hogy feljön valaki az emeletre. Oldalra néztem a pasi az ő ajtója előtt állt meg, majd kopogott.

Aha. Ezért fordult vissza hirtelen. De miért menekült el előle? És miért pont hozzám? Bár a saját lakása most nem volt megoldás. De engem miért zárt ki?

Néztem mellettem a pasit. Barna haj, magas és erős férfi. A nők oda vannak érte ez biztos.

Mikor már kétszer kopogott, de nem nyílt ki az ajtó, elő vette a telefont és a füléhez emelte.

Kicsengett...de a hang az én lakásomból jött. Azonnal elhallgatott a telefon. A pasi a saját készülékére nézett, majd az én ajtómra, utána rám.

Egymást néztük. Pontosan tudta, hogy nálam van.

Újra a kilincsre tettem a kezem és kicsit erősebben nyitottam be. Amikor kinyílt annyira, hogy beférjek bementem, majd becsuktam magam után.

- Itt van még? - suttogta Stella.

- Igen. És pontosan tudja, hogy te meg itt - mutattam a kezében lévő telefonra.

- Basszus, miért nem némítottam le?

Odament az ajtóhoz.

- Miért nincs ezeken olyan szar, hogy kilássak?

- Jó kérdés.

Néztem hátulról. Brutál jó nő volt most is, mint régen.

- De miért nem akartál találkozni vele?

- Az exem.

Így már minden világos. Szóval ő az, akit elhagyott a pasi másért?

- És miért csak az exed?

Felém fordult értetlenül.

- Miért érdekel?

- Ha már úgyis itt vagy - mutattam körbe. - és engem kizártál a saját lakásomból.

- Bocsi. Nem tudom miért hagytalak kint. Csak bepánikoltam. És te tetted tönkre az ajtómat!

- Azért még egyszer elnézést.

- Jobb is. Ha kopogtak volna kinyitom, az kínos lett volna. Bár ez is az...

- De miért szakítottatok?

Tényleg kíváncsi voltam rá. Visszafordult az ajtó felé. Néha a kilincs után nyúlt, majd visszahúzta mindig a kezét.

- A pittyentés után visszajött a menyasszonya.

- Ohh.

Hát ez tényleg szívás lehet, de nem tudtam kinek.

- És? - kérdeztem még.

- Vissza jött a menyasszonya.

- Hallottam az előbb is.

- Te mit tennél, ha hirtelen visszajönne a szerelmed, aki úgy tűnt el, hogy akkor minden rendben volt és a közös életetek szerveztétek volna?

Egy másik életben (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now