Ebben az életben

166 11 0
                                    

Stella szemszöge

Két nap múlva valóban egy gépet küldtek értünk. Hamarosan Wakandába érünk. Soha nem jártam még ott.

A nő, aki értünk jött Ayo. A Dora Milaje tagja, valami harcos nőkből álló csoport. Tetszett nekem, sokat beszéltem vele. Megtudtam dolgokat Buckyról is.

- Fehér Farkas? - néztem rá.

- Igen.

- De miért?

- Volt nála egy fehér farkas plüss - mosolyog Ayo.

- Megtartottad?

- Meg.

- És magaddal vitted?

- Igen. Most is a lakásomban van.

Előre fordultam és mosolyogtam. Én is mindig a macival aludtam, ha egyedül voltam.

Wakanda csodálatos hely volt.

Ayo megmutatta mi micsoda, már amit innen láttam.

- A Fehér Farkas majd körbe tud vezetni.

- Annak örülnék.

Bucky csak forgatta a szemeit.

- Ne legyél ennyire morcos megint. Mindig ilyen, ha valami nem tetszik neki - fordulok a nőhöz.

- Láttad volna, amikor idejött.

Leszálltunk és egy fiatal lány fogadott minket, Buckyt azonnal megölelte.

- Szia. Suri vagyok.

- Én pedig...

- Stella. Tudom. Már alig vártam, hogy ideérjetek.

Engem is megölelt. Buckyra néztem, de csak megvonta a vállát.

- Remélem maradtok pár napot. Annyira unalmas néha itt.

Bevezetett minket és csak beszélt és beszélt.

- Mondta Bucky, hogy úgy gondoljátok a baba is örökölhetett tőle valamit.

- Lehetséges?

- Igen. A te és az ő DNS-éből áll össze és Bucky szuperkatona. Biztosan van valami ebből benne, de ki tudom deríteni mi. Valószínűleg erősebb, mint egy átlagos baba. Azt mondta Bucky, hogy nagyon fáradt szoktál lenni.

- Így van.

- Lehet több energiádat elveszi. Pihenj sokat és nem lesz gond.

- Én mondtam neki.

Beléptünk egy terembe. Egy férfi állt itt. Tudtam ki ő. Wakanda királya. Mellette egy fiatal és egy idősebb nő állt.

- Nem gondoltam, hogy ilyen hamar látni foglak, de örülök neki - hajolt a király Bucky felé.

Először kicsit zavarban voltam az ebéd alatt.

- Nem is volt kérdés, hogy segítünk ebben nektek. Suri mindent elmondott - néz most rám T'Calla.

- Így van. Pontosan tudjuk, hogy nehéz lehet ez a helyzet és ha pár kérdésre választ tudunk adni akkor segítünk - szólt Nakia is.

Őt néztem és ahogy beszélt és ahogy a kezét tette. Rá bámultam, amit észre is vett.

- Igen - adta meg a választ a ki nem mondott kérdésemre.

- Mi igen? - kérdezi Suri.

Láttam, hogy mindenki értetlenül néz, így inkább nem mondtam ki, hogy mi is igen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy másik életben (Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now