Prolog

149 7 0
                                    

Alisia

Am doar 16 ani și un suflet înghețat, mi a fost deajuns sa ma raneasca o singura persoana și sa pun stop la tot. Era un băiat Yannis m am Îndrăgostit de el și eram încă doar un copil. Eram asa orbita de dragostea ce I am purtat-o și inca i-o port.. aveam 14 ani când ne am cunoscut prima data, am facut totul pentru el. Iar la 15 ani chiar mi am dat tot ce mai aveam virginitatea, părinți si prieteni.
  In seara in care m-am culcat cu el mi-a facut atâtea promisiuni "vei fii nevasta mea"  "vom avea multi copii impreuna" "abia aștept sa te vad în rochie de mireasa" , dar următoarea zii m-am trezit singura in pat, iar când l am sunat mi a zis simplu "toate erau minciuni, am vrut sa fac asta dintotdeauna. nu te aștepta sa ma întorc nu o voi face. Nu te am iubit niciodată."  Și asta a fost doar începutul.
   O adolescenta cu o inima distrusa și intr-o lume periculoasa, cel mai prost lucru pe care l am văzut vreodată. Am omorat toate persoanele care îmi ziceau sa încerc sa îl uit sau cele care m au jignit pentru ce am facut. Mi am omorat părinți si prieteni, acum sunt singura. Intr-un liceu, fără statut financiar sau social, intr-o camera de camin gandindu-ma ce sa fac următoarea zii. Daca totul va trece. Cum sa îl pot uita. Dacă următoarea zii ma voi trezit din acest coșmar și va fii lângă mine. Dacă nu ma mai trezesc? In fiecare seara aceleași intrebari Dacă Ar fi fost altfel? Cum de m am putut lasa prostita? Ce am facut de sa merit asta? Ce ar fi fost dacă?

Colegi de camera Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum