Capitolul 41 - Trecutul ne ajunge din urmă

30 3 0
                                    

Câteva zile mai târziu...

— Ai știut asta tot timpul? Cum ai putut să-mi faci asta, tată?

— Poftim? Cum adică să știu... Tu chiar asta crezi?

— Da, exact asta cred. Ai știut că el este unul dintre cei doi clienți când m-ai anunțat de venirea lor?

— Bineînțeles că nu am știut despre asta, Cassandra! Crezi că nu-ți spuneam dacă știam că el este unul dintre clienți? Și eu am aflat doar când am semnat contractul.

— Ai semnat deja contractul?!

— Da. Scumpo, ce naiba este cu tine?! Te comporți prostește. Atât de greu este să păstrezi o relație profesională cu el? Parcă ai devenit sălbatică de când ai aflat că vom colabora cu el.

— Tată, tu îți bați joc de mine?! Despre ce naiba de relație vorbești când nici nu-i pot auzi numele acelui individ? Despre ce afaceri îmi vorbești tu mie?

— Uite, puiule... Știu că tu și Matthew v-ați despărțit urât acum câțiva ani, dar acum este vorba despre afaceri. Nu crezi că este timpul să treci peste perioada aceea?

— Nu vreau să aud! Ce nu înțelegi?!

— Cassandra! Poți să nu mai țipi, te rog? Nu vei fi nevoită să interacționezi cu el prea mult, ci doar vei asista la ședințe și te vei ocupa de proiect. Am nevoie să te ocupi tu de asta. Ce ți se pare atât de greu?

— Tată, nu îmi poți cere asta! Tu ai idee în ce ipostază mă pui și prin ce mă faci să trec punându-mă față în față cu acel om?

— Nu am idee pentru că nu-mi spui. Spune odată de ce nu vrei această colaborare cu ei și îți promit că nu va mai avea loc niciun proiect! Cassandra, tu îmi ascunzi ceva? De ce ai reacția asta când vine vorba de el? Ți-am spus că va fi vorba doar despre afaceri.

— Tată, nu schimba subiectul! Nu vreau să aud de nicio afacere cu acel om sau cu familia sa. Tu ești liber să faci ce vrei, dar nu mă implica și pe mine în asta!

— Scumpo, nu mai fi atât de încăpățânată! Ce te-a apucat?

— Lasă-mă în pace! Nu vreau să mai aud nimic nici de el și nici de familia lui. Înțelege asta odată! îi spun țipând și mă îndrept spre ușă, vrând să plec de aici cât mai repede.

— Cassandra, unde pleci? Vino înapoi!

Trântesc ușa după mine, fără să privesc în spate și mă îndrept cât pot de repede spre biroul lui Jayden pentru că doar el mă poate calma în aceste momente. Dau buzna în biroul său, speriindu-l de moarte și încerc să-mi recapăt respirația care este pe cale să mă părăsească.

— Iubito?! Dumnezeule, dar ce ți s-a întâmplat? Te implor, spune ceva!

Se ridică imediat de la birou și vine spre mine, îngropându-mă numaidecât între brațele sale.

— Iubito, respiră! Ce ai?! Uită-te la mine, te implor!

Îmi prinde capul între palme, lipindu-și fruntea de a mea și mă ghidează cum să-mi recapăt respirația, reușind să mă calmez în cele din urmă.

— Scumpo, deja începi să mă sperii. Ce s-a întâmplat de ai starea asta?

Mă așez pe canapea ca să nu cad din picioare și se așează lângă mine la rândul său, ștergându-mi delicat lacrimile.

— Tata... A semnat un contract de colaborare cu Matthew fără să-mi spună.

— Cine este... Stai! Este acel Matthew care...

Inimi răniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum