1K ÖZEL BÖLÜMÜ

526 42 51
                                    

Hikayeme destek verenler için çok teşekkür ederim sanırım radioapple kid isteniyor. Kitaba koysam mı bilmiyorum ama bu bölüm Atticus'la ilgili bir alıntı bölümü olacak. Atticusa üstteki resimden bakıp bölümü öyle okuyun
●●●●●●●●●●●●●●●●

"Olduğumda ne hissettin?"

Alastorun kucağına başını koymuş bacaklarını ise koltuktan dışarıya doğru uzatmıştı. Telefonundan birkaç dakikalığına başını kaldırıp sorduğu soruyu Alastor beklemiyordu. Hemen karşı koltukta oturan charlie gözlerini ikisi üstünde gezdirmeye başladı. Alastor gözlerini şüpheyle kıstı ve kitabına geri dönerken cevap verdi.

"Kendimi hastane camından atacaktım."

Atticus ve Charlie beklenmedik cevap karşısında kahkaha atarken Alastor içtenlikle gülümserken Atticusun boynuzlarını okşadı. Atticus devam etti.

"Eee sonra?"

Devamını cidden merak ediyordu. Alastor gözlerini kitapdan ayırırken Atticusa bakarak söyledi.

"Hedefim ablan gibi güzel benim gibi akıllı bir kız çocuğu yaratmaktı."

Charlie gözleri parlayarak Alastora bakarken Atticus tek kaşını kaldırdı ve merakla dinlemeye devam etti. Nereye bağlayacağını çok merak ediyordu.

"Ama gözlerimi açtığımda hiperaktif, uykularımın katili, lucifera düşkün, boynuzlarının ağırlığı neredeyse kendi bedeninin ağırlığından fazla olan, belaya atlar giderim türünden, kavak ağacını aratmayan sen vardın."

Cevap üzerine Atticus kahkahası bitince telefonuna geri dönerken cevap verdi.

"Seni intihara sürüklediğime göre doğru yoldaymışım"

•••

Atticus mutfakta önüne taktığı Angeldan aşırdığı pembe mutfak önlüğü ile tarif kitabına dünyanın en boktan bulmacasına bakar gibi bakıyordu. Pembe hiç rengi değildi ama kesinlikle kıyafetlerinin kirlenmesine katlanamazdı. Gözlerini kısıp Albert ainstain edasıyla tarif kitabıyla bir kaç dakika daha bakıştiktan sonra kitabı aldı ve arkaya doğru fırlattı.

"En fazla ne olabilir ki? "

▪15 dakika sonra▪

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

"CHARLİE SU GETİR!!!"

•••

"Ben mi daha yakışıklıyım babam mı?"

Alastor Atticusa tek kaşını kaldırıp bakarken gülümsedi bu çocuk konu lucifer olunca herkesten kıskanıyordu. Luciferın gözleri bir süre ikisi arasında gelip gitti daha sonra gülümseyerek Atticusa yılın bilgisini vererek cevap verdi.

"Tatlım babanla aynı kişi gibisiniz(?)"

Atticus gözlerini kıstı ve arkasına dahada yaslanırken cevap verdi.

"Bence o kadarda benzemiyoruz"

Alastor gözünü önündeki kitaptan ayırmıyorken cevap verdi.

"Senin kırmızı gamzelerin ve mermer gibi olman hariç aynıyız canım."

Atticus kollarını birbirine bağladı ve mızmızca cevap verdi.

"Soru buradan buraya nasıl geldi (!)"

••••

BABAM (KIRMIZILI GEYİK RADYOCU PISKOPAT OLAN)

Merhaba babacıım :))

Noldu Atticus?

İçimden geldi

Sadede gel canım

Huskerı yanlışlıkla uçurumdan ittim asılı kaldı.

Konum at gerizekalı

Tamam

•••

BABAM (KIRMIZILI GEYİK RADYOCU PISKOPAT OLAN)

Sinemaya gidiyorum anahtarım var.

Gelince charlie sana bir film çekecek mutfağın içinden geçmişsin

Türü ne?

Korku, dehşet, acı, ızgarap

Sizi terk ediyorum.

Baban bana kaldı o zaman

Senin yüzünden evlenmicem.

•••

"Bence civcivler en iyisi"

Lucifer kaşlarını çattı ve hayat memat meselesiymiş gibi cevap verdi.

"Hayır ördek"

"Civciv!"

"Ördek!"

"Civciv!"

"Ördek!"

•••















AŞK BAZEN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin