A.S.Z. 2.KISIM

104 7 19
                                    

Ne siniri olm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne siniri olm

•••

Victoria...

Kendisini Velvette ve Veener dan iyiyim iyiyim diyerek güçlükle kurtarırken odasının kapısını kiletledi ve kapıya yaslandı. Kesinlikle iyi değildi ve yaraları sızlıyordu... dişlerini kırmak suretiyle birbirine bastırdı ve eşyalara tutarak banyoya yöneldi. Üzerindeki kanla kaplı kıyafetlerinden kurtulmuşken çıplak vücuduna boy aynasından baktı. Yaralardan yüzünü buruşturmadan edemedi bu kesinlikle güve babasının hoşuna gitmeyecekti çünkü Victoria onun iyi ve güzel olan modeliydi

Gözü film kaplı pencereye kaydı.

Odette?

Yutkunmadan edemedi. Onu buraya çağırmak kesinlikle Atticusun veya onun hoşuna gitmezdi ama bu yaralardan anlayan biri uğraşmalıydı. Yere fırlattığı kıyafetlerden telefonunu buldu ve kızı aradı. Telefonu kulağına götürürken bacağının onu taşımadığını hissettiği için yere oturdu.

"Alo?"

"Odette.."

Bir süre sonra cevap geldi;

"Victoria Sen misin? iyi misin? sesin iyi gelmiyor "

Victoria bir süre cevap veremedi omzu zonkluyordu..

"Bir kaç dakika odama gelir misin?.."

Odette kaşlarını hafifçe çattı.

"Victoria şaka mı yapıyorsun? Atticus Velvette in adını bile söylememi istemiyorken beni oraya çağırıyorsun"

Odette in şu aralar Atticusla kavga edesi yoktu ona ne olduğunu bilmiyordu ama gerçekten eski boynuzludan eser yoktu bunu hatırlayınca iç çekti. Victoria ise ona hak veriyordu ama cidden gelmeliydi.

"Odette... cidden acil"

Telefonun ucundan sıkıntılı bir iç çekiş sesi duydu ve hemen ardındansa telefon kapatıldı. Demekki geliyordu. Victoria yerden zorlukla kalkarken üzerine kırmızı bir bornoz taktı bir kaç dakika sonra ise kapı çalındı hemen ardındansa açıldı victoria ise öylece oturuyordu heryeri zonkluyordu ve midesi bulanıyordu.

"Victoria?"

Odette in adım sesleri banyoya doğru gelirken banyonun kapısını ittirerek açtığında gözleri irileşmişti.

"Tanrım noldu!?"

Hızlıca kızın yanına koştu ve yanına çöktü Victoria kurumuş dudaklarını araladı ve konuştu.

"Omzuma bak.."

Odette göz kırpıştırdı ve kızın arkasına geçerken bornozun omuz kısmını açtı. İkinci şok.

"Victoria kalk hastaneye!"

Victoria acıdan inlerken tısladı.

"H- Hayır! Sen tıp okumadın mı hallet işte!"

AŞK BAZEN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin