Alastor kendini gölgelere teslim ederken gözlerini kapattı. Şimdi cennetin altın kapılarının önündeydi bir süre portalın açılmasını bekleyecekti sanırım.
Öte yandan Kalbinde lanet bir savaşın başladığının farkındaydı. Peki napmalıydı? İki tarafıda yok etmek oldukça iyi bir fikirdi ama kalp söz dinlemiyordu. Lilith e aşık olurkende kalbi azraeli dinlememişti. Keşke dinleseydi. *Kendini kandırma luci dinlemezdin bunu sana daha öncede söyledim* ne yapmalıydı? Alastoru unutmalımıydı? Muhtemelen.
Başını onun boyun girintisine gömmüş kendisini hotele geri götürmesine izin veriyordu. Belkide Michael ile konuşmalıydı ama şuan en son olanlardan sonra hiç konuşmak istemiyordu. Lilith sağolsun bir haftalık hayali cennet tatili lucifer için üçüncü saatinden bitmişti. Öte yandan Alastorun hangi parfümü kullandığını merak ediyordu çıkolata kokusunun parfüm hariç bir açıklaması olamazdı.
*odasını kurcakarken bulduğun parfüm deniz gibi kokuyordu çikolatalı birşey gördüğünü hatırlamıyorum* çokda sorgulamamak lazımdı güzelmi güzeldi işte. Lucifer kendini uykuya bırakırken uzaktan gelen sohbet seslerini duyabiliyordu.
"Gidiyor musun?"
Lucifer boğazına bir yumrunun oturduğunu hissetti Alastorun annesiyle geçirebileceği zamanın içinede etmişti. Kadınla sadece on yedi dakika görüşmüşlerdi oda o anki kaosla ne sohbetten oluşmuştu nede başka bir şeyden. Alastor annesine doğru birkaç adım attı. Aklının daha fazla çalışmasını istemediği için Alastora daha çok sokulurken kendini direndiği uykuya teslim etti.
"Gitmem lazım ama en kısa zamanda tekrar görüşeceğiz anne"
Amiyah içten bir şekilde gülümsedi daha sonrasında da gözleri Alastorun kollarındaki çaresiz yıpranmış yavru bir kuşu andıran Lucifera kaydı. Lilithe dediği şeyler onun bile içini burkmuştu.
"İyi mi?"
Alastor bir süre duraksadı iyimiydi? Sanmıyordu.
"Deniyor."
Amiyah buruk bakışlarını bor süre daha lucifer üstünde gezdirirken sonra tekrar Alastora döndü oğlunun nihayet birisini bulmasını çok tuhaf bulmuştu hayattayken bir kere bile Alastorun sevgilisine hatta birisini ciddi ciddi sevdiğine rastlamamıştı Amiyah elini Alastorun yanağına görürken en içten haliyle söyledi.
"Alastor lütfen pişman olacağın birşey yapma..."
Alastor bir süre ne diyeceğini bilemedi annesi hissediyormuydu yoksa biliyormuydu bilmiyordu ama her halükarda bir şeyler seziyordu. Alastor arkadaki portal açılınca annesinin kendisine bir kez daha sarılmasına izin verdi.
•••
"Hayır. İkisinide istemiyorum!"
Lucifer uykusunda yatakta kıpırdanırken mırıldandı kimi istemiyordu? Ne Alastoru ne lilithi nede başka bir günkahları istemiyordu. moruda, kırmızıyıda kendi beyazının yanında istemiyordu. Lucifer yanındaki tam olarak ne olduğunu anlayamadığı cisime daha çok sokulurken anlamsızca mırıldanıyordu.
*bence bi gözlerini açıp bak*
Gözlerini açmaya hiç hali yoktu öte yandan sarıldığı şeyin bir yastık olabileceğini düşünüyordu ama hayır bir yastık olmayacak kadar yapılı, sert ve sıcaktı kendiside pek kürdan gibi sayılmazdı ama hissettiği kadarıyla bu belirsiz cisim onun iki katıydı.
En sonunda merakına yenik düştü ve gözlerini altıncı denemede açmayı başardı.*keşke başarmasaydın!*
Lucifer Alastora sarıldığını -amele sümüğü gibi yapıştığını- fark edince sanki güneşe dokunuyormuş gibi hızlıca geri çekti. En azından denedi ama Alastorun belini saran elleri buna engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAZEN TATLIDIR
Fantasyalastor önündeki şeytan çıkarıcıyı zorda olsa hallettikten sonra hızlıca ayağa kalktı ve etrafına baktı her yeri kan ve yara içindeydi bu seferki imha herkes için geçerliydi alastor toplantı odasındaki derebeylerine baktı hepsi kan revan içindeydi...