YÜZLEŞMEK

590 39 156
                                    

Neden devamını getirmiyordu . *Bu herif neden başladığı işi bitirmiyor!* geniş masada oturmuş yemeğini yerken düşündüğü şey buydu. sağında Charlie solunda ise Alastor vardı, aslında bunu hatırladıkça şöyle okkalı bir tokat vurası geliyordu ama eğer öyle bir bok yerse sabah haberlerinde katie kiljoy timsah gözyaşları ile 'yüce kralımız ölü bulundu' adlı bomba haberi izleyici ile buluştururdu.

Onun haricinde gün normaldi salonda oturmuşlardı; Angel, Alastora çok vıcık vıcık davrandığında Alastor, Angelı balkondan atmaya çalıştı, nifty böcek avlarken iğneyi yanlışlıkla huskerın pençesine batırdı, Vaggie, Alastora perde astırmaya çalışmış Alastor red edince göstermek maksadıyla söve söve perde asmış inerkende takılıp Alastorun üstüne düşmüştü. Şuanda da charlie zorla lucifera güven egzersizi yaptırmaya çalışıyordu. Lucifer gurur günahı olduğu için özür kısmını direk atlamış olmalıydı.

Lucifer pistten aşağı doğru dünyanı en boktan ekibi gibi görünen hotel sakinlerine bakarken yutkundu anladığına bir şey söyleyip göre kendisini bırakması lazımdı ama şuan bu imhadan bile daha riskli bir durum gibi görünüyordu.

"Hadi baba"

Charlie gülümserken her zamanki gibi cıvıldayarak söyledi. Lucifer ise gergin bir şekilde gülümserken kafasını salladı ama Vaggienin herkes yakalayacak diye arkaya tıslaması bütün güvenini mahvediyordu. Lucifer pistin aşağısındaki kendisine bakan Alastora baktı Alastor ise bu anı bekliyormuşcasına dudaklarını oynattı.

'Benden bekleme'

Lucifer kaşları çatılırken kimseye çaktırmadan ona orta parmağını lütuf etti. Aslında şaşırtıcı değildi. En sonunda derin bir nefes aldı ve aşağıdakilere bakarak söyledi.

"Ben ördekleri severim"

Angelın kıkırdaması asla hoşuna gitmezken arkasını döndü ve gerim gerim gerilirken kendini bırakmaya hazırlandı. Ve gözlerini yumup kendini bıraktı. Ve sanırım Angelın gülümsemesinin hiç hayra alamet olmadığını arkasındaki statik ses ile doğrulamıştı.

Angel ise kısa kralın -gerçi bitek kısa krala özel değil nifty hariç kim olursa- düşüşünü komik bulacağı için ve Alastorun gitmeyeceğinede emin olduğu için 3 kolunu kullanarak Vaggie, Charlie ve husk'ı tuttu tam bu sıradada lucifer kendisini bırakmıştı.

"Angel!"

Alastorun ona saliselik attığı sinirli bakıştan sonra hızlıca birkaç adım ileri çıkıp luciferı tutmasını beklemiyordu tamam evet çıkıyorlardı ama Angel o ikisinin ayrılacağını düşünüyordu. İçinden sanırım yanılmışım diye geçirdi. Gözlerini tuttuğu kişilere kaydırdığında vaggienin bakışından ürkmüştü.

Lucifer ise o anki düşüşten sonra kendisini tutan Alastora amele sümüğü gibi yapışmıştı yükseklik korkusu değil düşme korkusu vardı. Alastor ise onu tuttuğunda çöktüğü yerden direk ayağa kalkmıştı bunu yaparken Luciferı bilerek iyice sarsmıştı. Lucifer, ona tutuşunu daha sıkılaştırırken sinirle baktı bu bir çeşit 'dalga geçme pezeveng' bakışıydı. Bir süre sonra Alastor salondakilere döndü nasıl delilerin arasına düştüğünü sorgulayan bir bakış attı.

"Baba iyi misin?"

Charlienin ne ara geldiğine dair hiç bir fikiri yoktu lucifer bakışlarını Alastor dan çekip Charlieye cevap veri.

"İyiyim tatlım"

*artık bir sırtım yok...*

Alastorun eli fazla sert bir şekilde denk gelmişti ve bu kesinlikle omurgasının parçalanmasını sağlamıştı. Bir süre sonra Alastor sıkılmış olacakki Charlieye gülümserken söyledi.

AŞK BAZEN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin