Ben bu adamın sesinden nedense çok Atticus vibe'ı alıyorum bazı cümleleri uzatması ve üzerine bastırması falan çok Alastor gibi hissettiriyor (sizi bilmiyorum sjsj)
•••
"Günahkarlara müjde!"
Yayında ansızın farklı bir ses duymak Günahkarların endişeyle yerinden sıçramasına neden olurken mikrofona hafif vurma sesleri sesin devamı geldi.
"Bu şey çalışıyormu? Hey, deneme bir ki"
Dışardan herhangi bir kız neşeyle ve hayranlıkla ciyakladı
"PRENS ATTİCUSS!"
Hemen ardındansa günahkarların kulaklarını radyonun asıl sahibi doldurdu.
"Canım, benim radyo kulemde ne yaptığını sorabilirmiyim?"
Prensten cevap geldi.
"Çalışıyormuş"
"Asamı getir Atticus"
"Sesin nereden geliyor ya senin burda bile değilsin"
Günahkarlar cehennemin meydanındaki radyonun karşısına otururken kimileri kahkaha atıyordu kimilerinin ise radyo iblisi ve oğlu ile ilgili sapıkça düşünceleri var gibiydi. Radyodan bir ses daha yükseldi
"Babacım, yayını bu seferlik ben yapabilir miyim çok içimden geliyor şuan"
"Oğlum gözünü seveyim hiçbir şeyi yakma, kırma sikip atma(!)"
"Ben o kadar sakar değilim senin eşyalarında büyü olmalı ben gelince kendileri intihar ediyor!"
Meydandaki halkın kahkahaları. Atticus dramatikçe elinin tersini alnına koyarak konuştu.
"gözünü seveyim at şu eşyaları baba aramıza incir ağacı dikecek senin bu kaç küsürlük eşyaların"
Daha çok kahkaha.
"İyi yayınlar boynuzlu"
"sağol Alastorcum"
Kahkahalar ve sandalyeden düşen adam
"Bokunu çıkarma istersen oğlum"
"Sende hemen şu adamlarını gönderiyorsun! Aw! Ayağam! Birde boyuma gelebilselerdi keşke be baba"
Alastorun sabır dilenen sesi radyoyu doldurdu.
"Boyunada getiriyimde ebeninkini daha iyi gör gerizekalı! On dokuz yılda sinir hastası oldum senin yüzünden!"
Kahkahalar. Muhtemelen bu halkın dinlediği en iyi radyo başlangıcıydı.
"Luciferı sik diye benmi vahiy yolladım sanki ya(!)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAZEN TATLIDIR
Fantasyalastor önündeki şeytan çıkarıcıyı zorda olsa hallettikten sonra hızlıca ayağa kalktı ve etrafına baktı her yeri kan ve yara içindeydi bu seferki imha herkes için geçerliydi alastor toplantı odasındaki derebeylerine baktı hepsi kan revan içindeydi...