SADECE OYUN

508 37 229
                                    


Onu aldattığını kabul etmek istemiyordu. Ama yanındaki sarmaş dolaş uzun boylu, beyaz kürklü, kafasında sarı saçları olan, ultra mini pembe elbiseli on numara beş yıldız fizikli bir güzelle olan sarmaş dolaş karesi Lucifer ın kabul etmediği şeyi bangır bangır yüzüne vuruyordu.

Yapamazdı erişilmez dudaklarını başkası üzerinde kullanamazbdı! Lucifer sinirle yataktan doğrularken gene sinirle bir çığlık attı bu sinirli bir çığlıktı ama kimse bunun Luciferın en acı çığlığı olduğunu düşünemezdi... Sinirden açılan kanatları biran önce onun yanına ulaşmak istercesine çırpınmaya başladı.

Lucifer normalde sayarak indiği merdivenleri bu sefer kanatlarıyla ayaklarını kullanma zahmetine bile girmeden inmişti. Salona indiğinde gözleri direk koltukta uyuyan Alastora kaydı *neden koltukta uyumuş?* Lucifer ayakları zemine bastığında hemen önünde duran masadaki küllüğü aldı ve onun hassas geyik kulaklarını sağır etmek istercesine hızlıca yere fırlattı.

Geyiğin gözleri çıkan sesle Lucifer ın istediği gibi şaşkınlık ve hızla açılırken uykulu gözlerle Lucifer'a baktı aslında normalde olsa onun bu formundan korkardı ama anlaşma dolayısıyla kendisine zarar vermeyeceğini bildiği için rahattı. Lucifer'ı umursamadan kafasını tekrar geriye doğru yatırdı ve luciferın daha fazla kopürmesine yol açmıştı.

"ODAYA GEÇ!"

Alastorun kulakları arkaya doğru giderken öldürücü bir sesle Lucifera söyledi.

"Lucifer sanırım senin aklın hâlâ açılmamış o yüzden git ve uyu."

Bağırıyordu ama bu; eğer devam edersen kötü olur demenin Alastor, namı değer radyo iblisi dilinde bir yoluydu. Ama Lucifer öfkesinin gözünü öyle bir kararttığını hissediyordu ki şuan onun tehdit veya emir kliplerini takamayacaktı. Oda kusura bakmasın dı artık.

"ALASTORR!!!"

Alastora karşı sinirli bir adım attı sanırım bu radyo iblisinin sabrını taşıran son damlaydı kulakları geriye gittiğinde, gözleri sinirle radyo kanallarına dönerken koltuktan hışımla kalktı ve Lucifera büyük tehdit adımlarını attı.

Lucifer da hala ona kırmızı parıldayan gözleriyle bakarken birden kolundan tutup luciferı yüzüne yaklaştırması sadece gözlerinin arkasının kırmızı olmasını sağlamıştı bakışları dudaklarına kayarken içinde bir yumru oturduğunu hissediyordu o erişilmez dudakları dün başka dudakların üstündeydi.

"NE VAR!"

Bunu hatırlayınca kendisine gelen hafif sakinleşme defolup gitmişti. Alastorun burnunun dibinde olup olmamasına aldırmadan sinirle onu ittirdi ve bağırmaya başladı.

"BEN SENİN TEK GECELİK BİR OROSPUN DEĞİLİM!"

"lu-"

"BENİMLEYKEN BAŞKALARIYLA SİKİŞEMESSİN!"

"Luc!-"

"EVCİLİK Mİ OYNUYORUZ BURDA!"

Alastor en sonunda sabredememiş olacakki sinirle Lucifera büyük bir adım atarken bağırdı.

"NAPIYORUZ PEKİ!?"

Lucifer birkaç adım geriye giderken canının yandığını hissetti *sahiden ne yapıyoruz biz? Bananeydi? Ben sadece onun bir piyonuyum sevgilisi değilim..* luciferın kanatları hüzünle yere inerken yutkunarak sordu.

"Yattın mı... onunla?"

Alastor hala onun yüzüne sinirle bakarken arkasını döndü ve giderken cevap verdi.

AŞK BAZEN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin