Güneş tutulması....
Bilmem kaç yılda bir olan ve insanların bu mucizevi olayı izlemek için birbirlerini yedikleri o olay... güneş ve ay'ın nihayet uzun bir yıl sonra kavuşması uzun bir bir zamanın ardından nihayet güneş ay'ı keşfedebiliyordu...
Lucifer şuan ay'ın özlemle ve hiddetle dudaklarına kapanan dudaklarının tadını hiç bir şeye takas etmezdi. Alastor'un dudakları şuan için yavaştı lucifer'ın dudaklar ise hemen sadede gelelim dercesine hızlıydı ama bir süre sonra Alastor'un dudakları Lucifer'ın dudaklarına açık ara fark atmıştı... Alastor onun boyuna eğilmekten sıkılmış olacak ki lucifer kendini havada onun kucağında bulmuştu. Alastor onu dahada duvara yapıştırırken dili ve dudakları artık daha da sert hareret ediyordu.
Lucifer'ın ise artık nefes almaya ihtiyacı vardı ama sanırım Alastor ona henüz nefes vermeye niyetli değildi. Lucifer nefes istediğini belli edercesine kıpırdadı ama karşılığında ağızının boşluğunu açtığı için Alastor'un dilini içeri ittirmesini almıştı. Bu boğukca inlemesine sebep olmuştu, bir süre sonra Alastor merhamet etmiş olacak ki geri çekilip başını lucifer'ın boynuna gömdü. Lucifer öksürürken boynunda hissettiği yumuşak ve erişilmez dudaklar sadede biran önce gelmek istemesini sağlıyordu.
Lucifer sırtının yumuşak bir yerle buluştuğunda kafasını yastığa bastırdı ve Alastorun boynuna o tatlı işkenceyi yapmasına izin verdi. Öte yandan ise dudaklarını koparmak suretiyle ısırıyordu inleyemezdi bunda aşağıda Charlie ve Alastorun annesinin olmasının büyük bir payı olsada bir yandan da nedense yüce kral bir günahların altında inlemeyi gururuna yedirememiş olmalıydı. Birden Alastorun durduğunu hissetti. *neden durdu bu lan!* ve hemen ardındansa başını luciferin boynundan kaldırdı ve dudaklarını tenine sürmekten çekinmeyerek luciferin kulağına doğru ilerledi.
"Çığlıklarını ve inlemelerini duymak istiyorum Lucifer..."
Karşıkonulamaz bir sinir bozuculukla fısıldadı. Lucifer kaşlarını çattı tam dudaklarını aralamış küfür edecekken Alastor'un arsızlıkta bir numara olan elini kasıklarında hissetmesi bütün laflarını yutup tekrar dudağını ıssırmasını sağlamıştı. Alastor tek kaşını kaldırdı ve ona alaylı bir ifadeyle baktı daha sona ise dudaklarını sonraki rotası olan luciferin kulağının alt kısmına yönlendirdi.
"Daha kumaşın üstündeyim ve elim orda bile değil bence inat etme Lucifer"
Lucifer gözü seğirirken tısladı.
"Ha-....yır.."
"Peki"
Alastor bütün uzuvlarını luciferin üzerinden çekti ve kalkmaya yeltendi ama luciferin son anda boynuna dolanıp onu geri üzerine çeken kolları buna engel olmuştu. Lucifer ise sinirden köpürüyordu.
"Bi kere de yaptığın şeyi devam ettir! sen rüküş bok parça... Ahhh..."
Lafını bölen şey Alastorun bacağının arasında yer bulan eliydi. Alastorun ise duyduğu son ses hoşuna gitmiş gibiydi alayla gülümsedi ve başını tekrar luciferın boynuna gömdü hiçte kibar veya nazik davranmıyordu dudakları boynuna silinmez kırmızı lekeler bırakırken elleri luciferın üzerindeki beyaz ipek gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Bir eli ise hala luciferin bacak arasında kıpırdanıyordu ve her kıpırdanması lucifer'ı dahada zor durumda bırakıyordu *lucifer herif daha kumaş üzerinde...* Lucifer güç bela konuştu;
"Al- mhh.. An- nen ve Char- ahh... lie aşağıda.."
Sanırım Alastorun pek umurunda olmamıştı dudaklarını lucifer'ın açılan düğmeleri ile beraber göğüsü ve bedenine doğru yol alırken söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAZEN TATLIDIR
Fantasyalastor önündeki şeytan çıkarıcıyı zorda olsa hallettikten sonra hızlıca ayağa kalktı ve etrafına baktı her yeri kan ve yara içindeydi bu seferki imha herkes için geçerliydi alastor toplantı odasındaki derebeylerine baktı hepsi kan revan içindeydi...