Nieee

605 76 17
                                    

"Hry o život" sa začali a náš tím bojoval proti upírkam a ja som sa len rozbehla, ako o život.. Teda vlastne mi aj išlo o život. Ten Daryl tam len stál a sledoval ma, ako sa každú chvíľu otáčam a bežím. Keď už som bola na Lampiónovej ulici pri svojom dome (ktorý je vlastne jediný obývaný na ten ulici) zastavil ma Daryl.

,,Ahoj" Povedal a usmial sa.. Neskutočne som sa bála, ale zostala som ticho.

,,To mi ani neodzdravíš?!" Ozve sa znova trochu rozhorčene.

,,Prečo by som mala.. Veď ti tak či tak ide len o moju krv, tak sa netvár" Povedala som a mračila som sa naňho.

,,Máš pravdu.. Nejde mi o pozdrav.. Chcem ťa vysať do poslednej kvapky tvojej krvi.. Ach.. Ty ale voniaš.. Pri tebe sa žiadny upír neovládne" Fajn.. Budem sa tváriť, že mi jeho slová nenaháňajú hrôzu.

,,Ahoj" Povedala som. Asi je už neskoro na pozdrav čo?.. To som posrala..

,,Haha.. Si roztomilá, keď sa bojíš.. Ale ako si už sama povedala.. Už o tvoj pozdrav nestojím.. Možno kebyže by si pozdravila predtým ušetrím ťa" Zrazu ma rýchlosťou svetla pritlačil k stene môjho domu a moja čierna taška, v ktorej som mala kôly mi skĺzla na rameno, takže som do nej mohla pravou rukou nenápadne siahnuť. Ale musím získať čas.

,,Tak či tak by si ma neušetril! Si upír.. Si monštrum! Kreatúra, ktorá len zabíja ľudí a..." Zrazu ma chytil pod krk.. Oou.. Asi som mala vybrať ten miernejší slovník. Odhrnul mi vlasy z krku a ja som už v pravej ruke nahmatala kôl a okamžite som ho ním bodla do chrbta dúfajúc. Okamžite ma pustil a ja som ho rýchlo obišla, ale on sa otočil a zablokoval mi cestu.

,,Netrafila si" Usmial sa a vytiahol si z chrbta kôl, ktorý hneď odhodil ďaleko na zem a urobil ku mne jeden krok a ja som vzápätí cúvla, no zrazu ho niekto veľmi rýchly odhodil na bok, kde sa bili. A ja som tam ako pripečená stála a sledovala som ich boj namiesto toho, aby som sa skryla do bezpečia pred bitkou dvoch upírov, ktorí sa pravdepodobne bijú o moju krv. Zrazu okolo mňa niečo prešlo, tak rýchlo, že mi odfúklo vlasy do tváre. No však keď som sa otočila stál za mnou ten druhý upír. Takže Daryl len prášil preč? To by som nečakala. Chvíľu som sa tomu upírovi pozerala do zelených očí. Vyzeral nádherne.. Nikoho krajšieho som jakživ nevidela.. Mal čierne vlasy a bol odetý v čiernom. Chvíľu som naňho zasnívane a zamilovane pozerala, ale musela som sa spamätať.. Veď je to upír.. A chce ma zabiť.. Ako povedal Daryl.. Nikto sa vraj pri mne neovládne. Pozrela som sa na dvere, potom hneď naňho ako tam bez akéhokoľvek pohybu stojí a upiera na mňa pohľad, znova na dvere, naňho, na dvere, naňho a hneď som sa rozbehla k dverám, keď ma upír bleskovou rýchlosťou obrátil, tak že som zostala opretá o dvere. Ruky mal pri mojej hlave, aby som mu nikam neušla.

,,Ahoj" Ozval sa.. OMG čo majú všetci s tým zdravením?! Snažila som sa dostať von.

,,Volám sa Derek.. A ty si?" Usmial sa na mňa. Zrazu neviem prečo, som mu fľusla do ksichtu. Vtedy som sa prestala mykať a srdce mi nebezpečne rýchlo búšilo. Toto som robiť nemala.. Upírov naštve každá maličkosť a toto som dosrala pekne vo veľkom.. Ale na moje prekvapenie mu nezčerneli oči (keď upírovi zčernejú alebo zčervenejú oči nevie sa ovládať).

,,Ups" Povedala som v rýchlej reakcií. On sa odomňa odiahol a ja som tam len stále nehybne stála.. Bála som sa dokonca pohnúť aj prstom len som zatínala päsť, keby sa ma rozhodol rovno tu odrovnať.. Utrel si moje sliny z tváre a trikrát sa nadýchol a znova dal ruky vedľa mňa. No vtedy spravil niečo, čo som nečakala. Chytil moju čiernu tašku a odhodil ju metre ďaleko.

,,Toto už potrebovať nebudeš"

,,Čo si to urobil?" Zakričala som naňho.

,,Odzbrojil som ťa" Žmurkol na mňa.

,,Nebolo potreba.. Ja som bezbranná"

,,Teraz už úplne" Diabolsky sa na mňa usmial.

,,No a ako sa voláš?" Povedal znova.

,,Daria" Pípla som.

,,Pekné meno.. Počuj.. Teraz dám ruky preč a ak nechceš, aby sa ti niečo stalo neutekaj" Trocha som sa bála.. Nevedela som čo mám robiť, ale keď dal ruky preč odsotila som ho od seba a vošla som rýchlo do domu a zvnútra som sa zamkla, keby sa rozhodol vojsť.. No dúfam, že dvere nevyrazí. Rýchlo som vybehla hore.. Všade bolo tak prázdno.. Bála som sa o kamošov. Do pol noci som sedela unavená na posteli.. Jednoducho som nevedela zaspať, až tak som sa o nich bála.. Vybehla som von a bežala som na temnú ulicu kde som zbadala tri popoly a jedno mŕtve telo Silvestera z dvoma rankami na krku. Upírka proti ktorej bojoval ho zrejme pokúsala. Silvester sa nedal, a aj keď posledný krát vydýchol zabil ju. Zabili sa navzájom. Bože Silvester.. Nieee! Kľakla som si k jeho telu a plakala som.. A navyše po Sebastianovi a Lucy sa zľahla zem. Zrazu som ucítila niečiu ruku ako po mojom chrbte prechádza zo strany na stranu. Zľakla som sa a hneď som sa postavila a cúvla som o tri kroky dozadu. Bol to Derek.

,,Čo tu chceš?" Zvýšila som hlas.

,,To je už vážne smutné, keď ťa odháňa už aj obyčajný človek" Zrazu sa ozval hlas zamnou a skôr ako som sa stihla otočiť ma Daryl chytil okolo krku a potom ma otočil tvárou k nemu. Z jednej strany mi odhrnul vlasy na druhú, ale ja som mu dala kolenačku do rozkroku a on sa už len zohol v páse, potom som mu kopla do hlavy tiež kolenom, tak že sa prevrátil dozadu, ale vo chvíli bol pri mne a potiahol ma za nohu, tak že keď som padala ma chytil vo vzduchu a položil na zem.

,,Toto ťa bude príšerne bolieť" Vyceril tesáky a ako som ležala na zemi približoval sa ku môjmu krku. No zrazu ho niekto odomňa prudko odtrhol a samozrejme to bol Derek. Viac z toho čo sa stalo si nepamätám, pretože som bola tak unavená, že som zaspala.

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now