Zábava

316 53 14
                                    

Milý denník.. Takže sme sa presťahovali.. Sme na Lotosovej Ulici..to je v druhej polovici mesta, bez upírov, bývame u jednej starej pani, ktorá žije sama a dovolila nám u nej zostať ako dlho chceme. Za domom má veľkú záhradu, čiže my môžme trénovať.

Do izby, v ktorej som spala s Kaylou a Derekom vošiel Derek. Hneď som schovala denník a položila som ho vedľa seba na posteľ.

,,Ako?" Opýtal sa Derek.

,,Chýba mi domov.. A moje miesto, kde si môžem písať denník" Usmiala som sa.

,,Aha.. Zajtra budeme cvičiť. Ja ešte dnes nachystám na záhradu veci a osobne teba a Kaylu budem trénovať. Veď Sebastian a Lucy sa o seba postarajú" Zasmial sa.

,,Dobre.." Zrazu do izby vošla pani Niedová (tá stará pani.. Čítaj Nídová) a pozrela sa na nás.

,,Ako sa vám bude spať v izbe s Lucy a Sebastianom?" Opýtala som sa hneď.

,,Aaale.. Myslím, že dobre.. Sú to veľmi milé deti" Usmiala sa.. Áno .. Deti.. Ešte nás všetkých považuje za deti.. Síce aj sme.

,,Bude sa ti tu s tvojím fešákom dobre spať?" Opýtala sa a kukla po Derekovi. Neubránila som sa smiechu.

,,Áno vďaka" Povedala som..

,,Hmm.. Dievča.. Ty máš, ale šťastie, že tu máš niekoho takého" Znova po ňom kukla a mne to prišlo strašne komické.

,,Ja viem madam" Povedala som a zasmiala som sa. Derek podišiel k pani Niedovej a akože jej šepkal, to čo som počula.

,,Aj vy ste úžasná dáma.. Keby som nebol zadaný, tak som určite s vami" Povedal a pri ústa si dal ruku akože to šepká. Niedová sa strašne začervenala až to bolo vidno a zasmiala sa a buchla ho do ramena.

,,Ale no tak.. Ty kanec" Povedala stará dáma a vtedy som totálne vybuchla do smiechu. Všetci sa na mňa pozreli, ale ja som sa radšej skryla pod perinu a smiala som sa tam.,,Tak ja už pôjdem" Vyšla z izby a zatvorila za sebou dvere. Hneď som sa odokryla a snažila som sa dýchať.

,,Preboha.. Tá ťa totálne žrala" Smiala som sa a Derek sa zasmial tiež. Objavil sa pri mne a sadol si na miesto na posteli.

,,Má smolu.. Už som si niekoho našiel s kým chcem stráviť celú večnosť.. Vieš, že máš ten najkrajší smiech na svete?" Povedal a ja som ešte viac vybuchla do smiechu, pretože sa smejem ako tuleň pred smrťou.

,,Vážne?" Opýtala som sa.

,,Noo.. Tak smiech možno nie.. Ale úsmev áno" Zasmial sa. Zasnívane som sa naňho pozrela..,,Chcel by som byť s tebou navždy.. Keby som ťa mohol premeniť ľahšie by si zvládla upírov a boli by sme spolu navždy a menej by som sa o teba bál, že sa ti niečo stane" Povedal.

,,Prepáč.. Ale chcem toho veľa dokázať ako človek.. Ľudia tiež niesú najslabší a ja chcem byť toho dôkazom! Môžeš ma premeniť, len vtedy, keď budem umierať" Usmiala som sa naňho a on mi úsmev opätoval.

,,Pôjdem chystať veci" Postavil sa. A šiel k dverám. Kayla otvorila a vrazila mu nimi do hlavy.

,,Jejda" Povedala Kayla a trochu sa zachechtala. Derek si chytil nos..,,Si v pohode?" Opýtala sa a ja som sa na nich len pozerala.

,,Kayla.. Pamätáš sa ako som ti hovoril o tých priestupkov, pri ktorých by som ťa zabil?" Pozrel na ňu.

,,No"

,,Snažíš sa ich dosiahnuť všetky?" Zasmial sa.

,,Hovoril si aj o ublížení ti?" Zamyslela sa.

,,Hej" Povedal a odkráčal si z izby.

,,Hm.. Nevadí" Povedala Kayla a sadla si ku mne na posteľ.,,Čo robíš?" Opýtala sa ma.

,,Nudím sa.. Po dlhej dobe zas" Opovedala som.

,,Ja viem ako ťa zabavím!" Vykríkla Kayla a išla si pre mobil k svojej posteli. Vrátila sa a sadla si spať.,,V mobile mám okolo tristo pesničiek a hudba vždy zdvihne náladu" Povedala a ja som sa viac posadila.,,Povedz písmeno.. A niečo podľa toho pustím".

,,Hmmm.. Pusť Katy Perry - Roar" Navrhla som a Kayla to hneď našla v mobile a pustila to. Na začiatku pesničky sme sedeli na posteli a kývali sme hlavou. Potom sme naraz vstali a začali sme si spievať z telefónmi pri ústach spolu s Katy. A verte či nie bolo to hrozne falošné. Zabávali sme sa a tancovali a spievali sme po izbe. Za závesom v izbe som našla metlu a tancovala som s ňou dokonca pesničky. Občas mi ju prebrala Kayla.. Nakoniec pesničky sme zvreskli a začali sme sa rehotať.. Čo je? Nehovorte, že toto neurobila aspoň raz v živote nejaká teenagerka. Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál Derek. Ja som okamžite odhodila metlu do strany, ktorá však dopadla hneď vedľa mňa z rachotom a tvárila som sa akože nič.

,,Čo sa to tu deje?" Opýtal sa Derek z vyvalenými očami.

,,Uhm.. Čože? Nič sa nedeje.. Čo by sa malo diať?" Povedala som a s Kaylou sme sa zasmiali.

,,Som upír Daria.. Počul som vás.. Vlastne nato, aby som vás počul by som ani upíri sluch nepotreboval.. Počul vás celý dom" Povedal a ja som stuhla a potom sa začala smiať a hodila som sa Kayle okolo krku. Keď som sa odtiahla prešla som k Derekovi.

,,Ale no taaaaak.. Nebuď taký z kameňa.. Bav sa aj ty. Snáď upíri vedia, čo je to zábava" Šťuchla som doňho prstom.

,,Takto ako vy.. Teda nie presne som sa bavil, keď som bol človek.. Potom sa to zmenilo" Povedal smutne.

,,To mi je ľúto.. Ale stále sa môžeš zabávať.. Len sa k nám pridaj" Povedala som a naznačila som Kayle nech znova pustí hudbu.. Pustila znova tú istú pesničku a ja som chytila Derekove ruky a položila som mu ich na moje boky a ja som mu na ramená položila svoje.

,,A teraz tancuj.. A bav sa" Povedala som. On ma prudko prehol a potom ma zatočil.. Začali sme bláznivo tancovať aj s Kaylou a bavili sme sa .Po skončení pesničky sme boli, tak unavený, že sme sa všetci traja hodili na moju posteľ pre dvoch.

,,Takto som sa nebavil už roky.. Vážne ťa milujem" Prevalil sa na mňa a pobozkal ma.

,,Aj ja teba" Povedala som a Kayla len ohrnula nos a presunula sa na svoju posteľ.

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now