Čo Som? - Jupí

286 41 24
                                    

Počula som okolo seba zvuky. Niekto pri mne kráčal. Mierne som pootvorila pravé oko a hneď potom druhé. Vtedy som si uvedomila, že som inde. Ležala som na jednej posteli uprostred malej miestnosti. Veci tam boli z dreva. Hneď som sa posadila a očami som prebehla po miestnosti. Zbadala som Carmentu ako stojí pri nejakom stole, otočila sa ku mne a sadla si vedľa mňa na posteľ.
,,Ako ti je Daria?" Opýtala sa ma.

,,Cítim sa.. Skvelo.. Nikdy mi nebolo lepšie.." Zamračila som sa. Nechápala som samej sebe.. "
,,Ale počkať! Čo sa stalo...... Hm jasné! Boj - upíri - Daryl -Ja - všetci nadomnou - Derek ma premenil.. Som upírka?" Opýtala som sa po zrekapitulovaní mojich spomienok.
,,A prečo som vlastne tu?"

,,Upokoj sa Daria.. Na všetky otázky ti odpoviem.. Si tu, pretože si povedala, že mi dáš svoj život.. Potrebovala som ho na pokus, preto som ťa musela uniesť" Mykla plecom. Vyvalila som oči.

,,Aký pokus?! Čo si to somnou spravila?" Zdesene som na ňu pozerala a čakala som kým začne hovoriť.

,,Pokus.. Posledné, čo si pamätáš je, že ťa Derek premenil.. Dal ti jeho krv. No tá len urýchlila proces tvojej smrti, lebo som ťa začarovala"

,,Takže som duch?" Skočila som jej do reči.

,,Nie niesi duch! Počúvaj ma.. Tvoje telo som zobrala k sebe a do krku som ti naliala ľudskú krv, tvoje telo ju neprijalo.. Čiže som bola šťastná, že sa pokus podaril. Dala som ti vypiť odvar, ktorý ťa premenil"

,,Čiže?? Som upírka?!" Zamračila som sa. Toto ma miatlo.

,,Nie, tak celkom.. Si lepšia než to.. Si dampírka"

,,A to je čo?" Zdvihla som nechápavo obočie.

,,Je to upír.. Teda druh upíra. Má schopnosti normálneho upíra, ale je aj silnejší a tiež rýchlejší. Nepotrebuje k životu ľudskú krv a môže jesť obyčajné jedlo"

,,Takže som stále len človek so schopnosťami upíra?"

,,Vlastne áno" zasmiala sa.

,,Tak to je asi to najlepšie, čo sa mi mohlo stať!! Nemusím piť dokonca ani ľudskú krv!! Hahaaa" Jasala som.
,,Oh.. A však budem navždy mladá?"

,,Áno" Znova sa zasmiala a ja som ju objala.

,,Ďakujem.. Ďakujem .. Ďakujem!!! Juhuuuu" Vyskočila som a začala som amatérsky tancovať. Carmenta sa na mne len smiala. Stiahla som ju zo sebou a nútila som ju tancovať..

,,Ako sa naučím používať upírsku rýchlosť?" Rozbehla som sa a narazila som do jej stola a všetky jej veci na mňa popadali.,,Au?"

,,Počkaj.. Pomôžem ti" Prišla ku mne Carmenta vytiahla ma z toho za ruku.

,,FUU.. Vďaka" Povedala som a oprášila som si sukňu od Kayli. Golier od trička som mala zakrvavený. Až teraz som si to všimla. Chytila som sa toho a pozrela som na to.

,,Ukáž, vybavím to" Povedala Carmenta a mávla rukov. Zrazu, tam nič nebolo.

,,Jeeej.. Vďaka" Povedala som a usmiala som sa.

,,Za málo.. A teraz ťa naučím upírskosti" Zasmiala sa a začali sme.
.
.
.
V priebehu dňa u Carmenty som zistila, že je vážne super kamoška a naučila som sa upírskym veciam.. Dokonca som zistila, že aj ja mám tesáky.. Ako upír.. Hah.. Večer nás Carmenta prečarovala ku mne domov.. Teda pred dom.. Stála som s ňou v malej uličke a pozerali sme sa na dvere.

,,Ako dlho som tu vlastne nebola?" Položila som otázku.

,,Dva dni.." Povedala ľahko.

,,Myslia si, že som mŕtva však?" Pozrela som na ňu s miernymi obavami.

,,Povedala som im to.. A teraz im môžeš spraviť prekvapenie" Usmiala sa na mňa a ruku mi položila na plece. Otvorila som dvere a vošla som dnu. Všade vládlo mŕtvolné ticho až na horné poschodie, svojím upírskym-dampírskym sluchom som začula plač. Patril Kayle. Carmenta vošla domov hneď zamnou.

,,Choď prvá" Pokynula som jej a ona už kráčala schodmi hore. Počula som, ako Derek upokojuje Kaylu. Lucy a Sebastian, ak tam boli tak boli ticho. Carmenta vošla dnu.

,,Ty!" Povedal Derek a počula som, ako ju chytil pod krk a pritlačil k stene. Hneď som radšej vbehla do izby. Všetky pohľady sa upreli namňa a Derek pustil Carmentu. Zrazu skôr ako som sa nazdala ma držal v objatí. Kayla si utierala oči, a keď si uvedomila, že som to skutočne ja pridala sa do objatia. Hneď po nej aj Lucy a Sebastian.

,,Ako...?" Začal Derek.

,,Čšš.. Na vysvetľovanie bude čas" Povedala som a asi po minúte sme sa odtiahli.

,,Akoto, že žiješ? Carmenta hovorila, že si zomrela" Smoklila Kayla.

,,Carmenta mi zachránila život.. Vďaka nej som niečo úžasné.. Je to najlepšia vec v mojom živote"

,,Čo si?" Opýtal sa Sebastian.

,,Dampír" Povedala som.

,,Da-čo?" Opýtala sa Kayla.

,,Dampír.. Je to upír, ktorý k životu nepotrebuje ľudskú krv" Povedal Derek šťastne z úsmevom a celý čas sa mi pozeral do mojich hnedých očí.

,,Takže si upír.. Bože.. Čo sme to za lovci? Kamarátime sa z dvoma upírmi a jedna z nich je dokonca aj lovec zároveň" Povedal Sebastian a zasmiali sme sa.

,,Sme asi tí najlepší lovci upírov pod slnkom" Uškrnula sa Lucy.

,,Prečo myslíš?" Opýtala sa Kayla.

,,Pretože, my sme si našli správnych kamarátov do partie lovcov a aj keď sú to upíri prijali sme ich" Usmiala sa  Lucy.
,,Ehm.. Ehm!.. Aké priatie? Ja som s vami bola vždy" Ozvala som sa. Videla som, že Carmenta sa chystá na odchod. Upírskou rýchlosťou som sa ocitla pred ňou.

,,Jo! Vyšlo to!" Povedala som a hneď som aj Carmentu rozosmiala.

,,Nedochádzaj.. Patríš k nám. Pomohla si nám.. Môžeš sa pridať do našej divnej partie, ak chceš" Usmiala som sa na ňu.

,,To by bola vážne veľká česť.. Ak ma budete potrebovať, alebo sa pripadne chystať na ďalší boj kľudne ma zavolajte" Usmiala sa a zmizla.

,,Tak?.. Dáme si pizzu?" Začala som a všetci sa rozosmiali.

,,Samozrejme.. Idem objednať" Povedal Sebastian a bežal dole. Všetci ostatný za ním. Ešte Derek zastavil.

,,Ideš?"

,,Áno.. Len si musím zapísať niečo do denníka. Bude to posledná vec, ktorú doňho napíšem" Usmiala som sa.

,,Dobre.. Čakám ťa dole"

,,Okej.. Hneď som tam" Povedala som a Derek zmizol. Sadla som si na moje úžasné okno a vzala som si denník.. Začala som písať.

Milý denník. Sedemnásty rok môjho života, je asi ten najlepší a najhorší zároveň. Nebudem vysvetľovať. O všetkom sa píše na predošlých stránkach. Hlavné je, že sme včerajší boj vyhrali a k tomu som sa stala Dampírkou (polo upír - polo človek.. Jednoducho upír, ktorý nepotrebuje krv). A stala som sa ňou vďaka mojej novej kamarátke Carmente. Ou.. Počujem, že sa všetci dole dobre bavia.. Idem aj ja.. Ou a mimochodom.. Toto je moja posledná stránka z denníka.. Snáď ten denník po mne niekomu dám.

Odložila som denník a zbehla som za ostatnými dole.

,,Pizza party?! Zahučala som a ostanú začali kričať "heeeeej".

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now