S Derekom sme sa zobudili na krik Kayli, ktorá nám vtrhla do izby. Znelo to ako radosť ale keď nás zbadala v posteli pod jedným paplónom stíchla a vyvalila na nás oči. Boli sme pod perinou nahý. Samozrejme.. A sotva sme sa tam tlačili.
,,Uhm... Prídem neskôr" Povedala Kayla a išla preč.
,,Len na chvíľu.. Oblečieme sa a môžeš nám to, čo ťa tak potešilo povedať." Kayla odišla a zavrela dvere.
,,Fuu.. Trapas" Zasmiala som sa. O chvíľu, keď sme už boli prezlečnený a mala som už aj rozčesané vlasy sme vyšli z izby a Kayla sedela vedľa dverí.
,,Bože to vám trvalo" Povedala Kayla a zasmiala sa.
,,Tak? Čo sa stalo?" Opýtal sa jej Derek.
,,Moju pesničku hrali v rádiu... Aaaaa" Začala Kayla poskakovať a vískať. Obaja sme na ňu vyjavene pozerali.
,,Čože?" Opýtala som sa lebo som o žiadnej pesničke nevedela.
,,Oh.. Jasné.. Nevieš to.. Ja rada spievam a píšem si texty, tak som si raz jeden napísala a naspievala som to a poslala som to do rádia.. Vraj sa im to páči a bude to hit a teraz to hrali.. Aaa" Zas začala vískať.
,,Preboha to je skvelé! Si na začiatku svojej kariéry" Začala som tam skákať spolu s ňou a objala som ju. Do objatia som zavolala aj Dereka, aby tam nestál len tak a vyjavene na nás pozeral.
,,Ou.. A mimochodom.. Urobila som obed" Usmiala sa a bežala dole schodmi.. My sme už bežali za ňou.
,,Urobila?" Opýtala som sa a pozorovala som 3 krabice pízz na stole.
,,Sú hawaii! Tak sa nesťažuj!" Zasmiala sa a my sme si sadli.
,,A kde je Sebastian s Lucy?" Opýtala som sa Kayli.
,,Išli do kina a budú vonku až do polnoci.. Čiže máme čas byť spolu" Zasmiala sa Kayla a vyzerala šťastne.
,,Uhmm.. Inak Derek.. Nevedela som, či ješ aj normálne jedlo, tak som pre istotu vzala ešte jednu" Zasmiala sa a sadla si k nám.
,,Jem aj normálne" Usmial sa Derek. Začala som jesť ako každý... Keď sme dojedli hrali sme človeče a Kayla bola nadšená z dvoch výhier. Potom ju začal doháňať Derek a ja som bola pozadu a kto by to čakal? Nakoniec som vyhrala ja. To sme hrali dokopy 7 hier až do večera, takže sme boli unavený. Kayla išla spať a Derekovi som dovolila spať na mojej posteli. On tam zaspal a ja som si vytiahla denník. Pozrela som sa na poslednú stranu, na ktorú som písala. Mala som tam nedopísanú vetu. Veta znela:
A mimochodom najhoršie je na tomto celom (normálny človek by si myslel, že to, že sa ma Daryl snaží zabiť), že som sa asi... Prečiarkla som slovo "asi" a pokračovala som ďalej.
Zamilovala! Áno! Presne tak! Zamilovala som sa do Dereka. A za posledné dni sa ma Daryl znova snažil dostať. Spoznala som celkom v pohode upíra, ktorý je vraj najsilnejší.. Volá sa Dark a tiež nevyzerá zle. Spolu s Darylom ma uniesli, no Dark mi nakoniec pomohol dostať sa domov aj s Derekom, s ktorým je kamarát a nahovoril Darylovi, že som mŕtva, čiže sa teraz musím skrývať. Ďalšia novinka! Môj prvý bozk bol úžasný! Samozrejme s Derekom a pri západe slnka. Nádhera. Teraz u nás Derek býva a najviac to vadí asi Sebastianovi, ale myslím že to chce len čas. Kayla spieva! Ďalšia vec čo som nevedela.. A vyšlo jej to.. Bude z nej speváčka a v našom meste Dinslur bude raz určite slávna. A čo som vážne nečakala bolo, že ma láska k Derekovi totálne pohltila. Nikdy som si nemyslela, že môžem niekedy milovať upíra. Všetkých som brala za nepriateľov, ale on je iný a postupne ich je iných zrazu stále viac a viac. No aaa.. S Derekom som sa včera vyspala.. Takže teraz som už vážne presvedčená, že s ním budem navždy!Odložila som denník na svoje miesto a ľahla som si k Derekovi. Bože ako ho ja veľmi milujem. A už dokonca aj ten strach opadol.. Jednoducho zmizol. A ja mám konečne pokoj.. Nikto sa ma nesnaží zabiť, nikto mi nehovorí, čo mám robiť a mám lásku svojho života.. Aspoň na chvíľu mám kľud! Sadla som si späť na moje okno a pozerala som sa cez neho do lesa a premýšľala som. Asi som nakoniec zaspala, pretože ma zobudil Derek.
,,Nechceš ísť ku mne do postele?" Usmieval sa.
,,Ako by som mohla odmietnuť?" Zasmiala som sa a ľahla som si k nemu a zaspala som na jeho hrudi. Zobudili sme sa nadvečerom. Bolo 5 hodín.
,,Derek.. Ja by som chcela ísť už von"
,,Dobre.. Vezmem ťa na Radostnú Ulicu.. Tam sú parky.. Deti.. A niesú tam upíri, iba ľudia, ktorí šťastne žijú" Usmial sa.
,,Tam som ešte nebola" Povedala som.
,,Je na druhom kraji mesta Dinslur" Povedal a ja som vyskočila radostne z postele a okamžite som otvorila skriňu. Vyhodila som z tadiaľ čierne šaty s červenými kvetmi a obula som si k nim čierne tenisky. Derek si na svoje biele tričko z dlhými čiernymi riflami hodil ešte čiernu koženú bundu. Ja som si ešte narýchlo prečesala svoje dlhé rovné vlasy a bežali sme dole schodmi. Nasadli sme do jeho čierneho auta a naštartoval. Išli sme asi pol hodinu, kým sme konečne došli do cieľa. Zastavil v parku.. Teda skôr v detskom parku. Boli tam malé a veľké deti, ktoré sa spolu hrali a zabávali. Zaparkovali sme na parkovisku pri parku a išli sme si sadnúť na lavičku a pozerali sme sa na nich.
,,Tie deti sa majú.. Majú úžasný bezstarostný život a jediné čo ich trápi, je prehra v nejakej hre. Niekedy by som sa aj vrátila do tých čias" Pozerala som na deti. Bolo ich tam asi päť a zrejme tam už dlho nebudú keďže je trištvrte na šesť a rodičia sa o nich musia báť, keďže sú tu sami. Začali si kopať loptu, ktorú kopli priamo k nám. Hneď si to všetci všimli, keď Derek tú loptu chytil priamo pred jeho hlavou. Usmial sa a hodil im ju späť. Začali si znova kopať, ale jedno dievčatko sa už zapojiť nechcelo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Daria [DOKONČENÉ] ✔
VampirDaria je obyčajné dievča, ktoré musí dodržiavať zákony a pravidlá. A tiež to, ktoré spozná dobrého upíra, v ktorých neverí, že existujú a tiež spozná zlých upírov, ktorý ju chcú zničiť. Daria, ale nevie komu môže veriť tak radšej neverí nikomu. Upír...