Schovka

492 61 14
                                    

Na druhý deň ma prebudil Derek, ktorý odhrnul závesy z okna.

,,Čo to robíš?" Mrnčala som naňho. Zrazu hneď zastrel okno a pozrel sa na mňa. Hneď ako zbadal, že otváram ústa, že niečo poviem sa pri mne zjavil a zakryl mi ich. Mykla som sa, ale vedela som, že niečo nieje v poriadku. Postupne dal ruku dole. Naklonil sa k môjmu uchu a potichu mi povedal.

,,Je tu Daryl.. Zrejme sa prišiel presvedčiť, či si vážne mŕtva" Povedal.

,,Nepočul ťa teraz?" Pošepkala som.

,,Nie.. S Darylom som strávil dosť času na to, aby som zistil, že má horší sluch ako bežní upíri" Povedal.

,,Ale mňa vtedy počul nie?"

,,To áno.. Ale keď šepkáme v dostatočnej vzdialenosti od neho nepočuje nás.. A asi už vie, že žiješ"

,,Čo urobíme?"

,,Presvedčíme ho o tom, že si to len myslel. V tomto dome sú ďalšie dve dievčatá. Nemôže si byť istý, že si to bola ty. Kaylin hlas sa viac podobá tvojmu ako Lucyin, čiže pôjdeme za ňou dole a prinútime všetkých, aby sa začali rozprávať o tvojej smrti, a možno ho to presvedčí... Poď" Derek vstal od môjho ucha a podal mi ruku. Prijala som ju a pomocou nej ma zdvihol z postele. Mala som na sebe len šedé kraťase a biele tielko a na hlave som mala riadne strapaté vlasy zamotané do gumičky a štipca. Nazula som sa do mojich ružových papúč, ktoré mám stále pri posteli a vošli sme Kayle do izby. Keďže ešte nebolo ani sedem museli sme ju zobudiť. Hneď ako nás Kayla zbadala pri jej posteli sa zľakla.

,,Čo tu dopekla...?!" Začala kričať, ale Derek sa u nej v sekunde objavil a prikryl jej ústa.

,,Čšš.. Musíme všetkých zobudiť a zahrať divadlo, že je Daria mŕtva, pretože je tu Daryl." Povedal potichu Derek. Kayla len prikývla a vstala z postele. Ďalej sme išli do izby Lucy. Ona nespala, ale zrejme si chatovala na mobile. Zbadala nás a hneď sa chcela zahovoriť.

,,Ahoj Da..." Aj ju Derek umlčal tým, že jej zakryl ústa.

,,Daryl je pred domom a vy musíte ochrániť Dariu, tak že o nej nebudete vôbec hovoriť a zahráte malé divadlo" Povedal potichu Derek a zdvihol Lucy z postele a už zostávalo len to najťažšie. Sebastian.. Vošli sme k nemu a on práve robil kliky.

,,Čo tu sakra robíte?!" Povedal hneď ako zbadal Dereka. Derek sa k nemu upírskou rýchlosťou priblížil, že mu spraví to isté čo Kayle a Lucy, ale Sebastian nejak rýchlo vytiahol spod postele kôl a namieril mu ho priamo na srdce, čiže Derek zastavil. Keby to nebola taká blbá situácia ozvem sa. Našťastie sa ozvala Kayla.

,,Sebastian! Uhmm.. Počuj.. Mal by si vstávať! Hore sa! Už je ráno.. Dnes sme chceli urobiť pamiatku pre Dariu" Povedala Kayla a mimikou mu naznačovala nebezpečnstvo a ukazovala na mňa. Sebastian sa zamračil, no rýchlo pochopil o čo tu ide. Na Dereka hodil ešte raz vražedný pohľad a kôl letel na posteľ.

,,Vďaka Kayla, že si mi to pripomenula" Povedal pokojnejším hlasom ako predtým Kayla... Všetci sme schádzali dole do kuchyne, aby sme sa najedli a uskutočnili divadlo. Najprv išli dole schodmi herci a potom ja a Derek. Zrazu ma silno chytil Derek a okamžite ma ťahal hore, kde sme bežali do mojej izby a cez ňu do mojej kúpeľne, kde sme sa zamkli a sadli sme si k vani.

,,Čo sa deje Derek?" Zašepkala som.

,,Daryl stojí dole za dverami a o chvíľu ich vyrazí" Pošepkal Derek.

,,Ale veď dole sú..."

,,Neublíži im.. Chce len teba. A teraz, keď ťa nemá, nieje spokojný a je naštvaný, že ťa nemohol zabiť on a keď zistí, že tu niesi.. Že si skutočne mŕtva" Začal, ale ja som mu skočila do reči.

,,Čo niesom" Opravila som ho.

,,Čo niesi" Zasmial sa.,,Odíde a už sa nikdy nevráti.. Neublíži im sľubujem.. Ale budeš ho mať možnosť stretnúť o týždeň na love na temnej ulici.. Tam nesmieš ísť!" Povedal ticho Derek.

,,Vieš.. Je to dosť ironické, pretože som mŕtva podľa všetkých v dome a stále tam musím ísť.. Cítim to, že je to moja povinnosť" Povedala som stále potichu. Zrazu som počula zdola krik, a zľakla som sa.

,,To nič.. Iba Kayla sa zľakla Daryla, ktorý práve vošiel dnu." Upokojil ma.
,,Skočil na to.. Rozprávali sa o tvojej smrti a on vošiel, prezrel si ich a zmizol späť.. Počul som aj ako Kayla a Lucy plačú.. Sú fakt dobré herečky" Usmial sa namňa Derek.

,,Už je po všetkom?" Opýtala som sa.

,,Áno.. To je.. Daryla už necítim" Povedal Derek.

,,Počkať.. Akoto, že ho dokážeš cítiť a on teba nie?"

,,Pretože ja som premenený upír a tí bývajú často silnejší a lepší a on je narodený"

,,Nemalo by to byť práveže opačne?" Opýtala som sa.

,,Hah.. Nie"

,,A čo je Dark?" Povedala som, keď sme sa postavili a išli sme odomknúť.

,,On je narodený.. Ale je silnejší ako ktokoľvek.. A to vďaka.." Odmlčal sa.

,,Vďaka čomu?" Vyšli sme z kúpeľne.

,,Vďaka tomu, že je starší a vďaka ľudskej krvi" Ou.. Tak ok. Potom som už len v tichosti vyšla z izby a dole schodmi. Zbadala som ako Sebastian a Lucy naprávajú dvere, ktoré Daryl vykopol. Keď ich konečne spravili sadli sme si za stôl do kuchyne. Okrem Kayli.

,,Za to, že ste mi tu dovolili bývať som vám vďačná a preto mám pre všetkých niečo" Povedala Kayla. Otvorila chladničku a vytiahla z tadiaľ štyri vanilkové pudingy a pred každého položila jeden. Dokonca aj pred Dereka.

,,Všetci sme poďakovali" Ďalej nám podala Kayla malé lyžičky a sebe jeden puding zobrala tiež. Sadla si a všetci sme začali jesť. Keď sme dojedli hodili sme misky do dresu.

,,Ja to umyjem" Ozvala sa Kayla. Všetci sme len s úsmevom súhlasili a ja a Derek sme vyšli hore.

,,Kde si vlastne spal?" Opýtala som sa ho hneď, ako zavrel dvere a ja som sa hodila na posteľ.

,,Nespal som.. Túlal som sa vonku"

,,A niesi unavený?" Opýtala som sa ho.

,,Trochu.." Povedal.. Vstala som z postele a sadla som si na moju obľúbenú "parapetu" zvnútra okna na ktorej mám deku a vankúš. Tam si píšem denník.

,,Kľudne sa vyspi.." Usmiala som sa naňho.

,,Blázniš? Veď je ráno"

,,Si upír.. Hovorí sa o vás, že cez deň spíte a večer žijete" Zasmiala som sa.

,,Som upír.. Ale tie bláboly niesú pravdivé.. Som úplne ako obyčajný človek.. Až na tú super rýchlosť" Povedal a zjavil sa pri mne.,,Až na tú super silu" Zdvihol ma a hodil ma na posteľ.,,Až na tú úžasnú krásu" Povedal a zasmiala som sa. Priblížil sa ku mne a pobozkal ma.,,A až nato, že pijem krv" Hlavou sa naklonil k môjmu krku a tu som dúfala, že svoju ukážku nepredvedie. Vyceril tesáky a prešiel mi nimi po krčnej tepne. Zrazu sa nimi predral pod kožu a začal piť.. Ja som len od bolesti, ale aj od vzrušenia sykla.. Po chvíli prestal a znova sa zdvihol.,,A ešte na to, že mám liečivé sliny" Usmial sa a znovu sa naklonil k môjmu krku. Oblízal mi rany a znova sa namňa pozrel.,,A posledná vec.. Tiež dokážem milovať" Pozrel sa na mňa a pobozkal ma a ja som ho tiež nevedela prestať bozkávať. Nakoniec ma začal vyzliekať a môžete si domyslieť čo bolo ďalej.

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin