Spoločný Výlet

382 60 9
                                    

Dojedli sme a postavili sme sa od stola..

,,Čo keby sme dnes spolu všetci niekam šli?" Opýtala sa Kayla.

,,Ja myslím, že je to dobrý nápad" Pridala sa Lucy.

,,Hm.. Ja súhlasím.. Ale kam by sme mohli ísť, kde niesú upíri?" Opýtal sa Sebastian.

,,Čo tak na Močiarnu Ulicu? Vždy som tam chcela ísť.. Vraj je tam nádherne.. A niesú tam upíri" Povedala som.

,,Ale to je ďaleko a nikto z nás nemá auto, aby sme sa tam dostali" Povedal Sebastian.

,,Niekto predsa len má" Pozrela som sa na Dereka.

,,Odveziem vás" Usmial sa Derek.

,,No ja.. Neviem či je to dobrý nápad" Povedal Sebastian.

,,Ale Sebastian.. Viem, že ho nemáš rád, ale snáď neuprieš zábavu ostatným" Povedala Lucy. Zdalo sa, že mu prehovorila do duše, pretože sme nakoniec išli. Všetci sme sa pekne obliekli. Kayla si obliekla ružové tričko a dlhé modré rifle a keďže hlásili, že bude o niečo zimšie si vzala aj sivú mikinu. Lucy si obliekla iba čierne dlhé legíny a dlhý voľný sivý sveter. Sebastian si obliekol zelené tričko a rifle a Derek sa dal ako vždy do čiernej.. A to najlepšie na koniec.. Ja som si obliekla tmavomodré rifle, červené krátke tričko a na to som si dala čiernu koženú bundu a vlasy som si nechala rozpustené. Len čo sme vyšli z domu sa Kayla ohlásila.

,,Sedím vpredu!" Vykríkla, čím mi obsadila miesto. Derek a Kayla si sadli dopredu a ja so Sebastianom a Lucy, ktorý sa objímali som sedela vzadu.

,,Pripútajte sa" Povedal Derek. Všetci sme sa radšej pripútali. Vyrazili sme pekne pomaly až som si myslela, že Derek nieje v poriadku, lebo ide pomaly.

,,Zrýchli preboha.. Potom to je nuda" Zakričala naňho Kayla. Derek akoby čakal na reakciu od niekoho, na povel dupol na plyn a všetci vzadu sme sa radšej chytili za ruky a Kayla vydesene pozerala pred seba. Derek išiel stále rýchlejšie a rýchlejšie.

,,Preboha spomaľ! Čo nás chceš zabiť?!" Kričala Kayla.. Vtedy Derek prudko zabrzdil a všetkých to pohodilo do predu. Našťastie mal vážne dobré pásy a nikomu sa nič nestalo.

,,Šibe ti! Preboha živého!! Skoro si ma zabil!!" Hučala naňho Kayla.. Derek sa na ňu iba pozrel a usmial sa. Potom sa Kayla oprela operadlo a dýchala. Derek znova naštartoval a vyrazili sme.

,,Ešte raz pôjdeš rýchlejšie než 120 a osobne ti vrazím kôl do srdca" Povedala Kayla a Derek sa len zasmial. Zvyšok cesty pokračoval pokojne.. Došli sme na Močiarnu Ulicu a nikto tam nebol.. Sem chodí väčšina ľudí campovať. Bol tam rozložený jeden obrovský oranžový stan. Vošli sme dnu a tam boli dve ženy a jeden muž. Jedna z tých žien hneď vykríkla.

,,Zákazníci! Aspoň dnes sme nevarili zbytočne" Ostatný vstali a začali nám veľa jedál nosiť na jeden veľký stôl uprostred stanu.

,,Sadnite si.. Kľudne.. Všetko to máte zadarmo.. Len sa najedzte" Hovorila tá žena, ktorá nás ohlásila a samé jedlo nám začala dávať na stôl spolu z ostatnými. Bolo tam mäso všetkých druhov. Či už vyprážané alebo nie.. Boli tam hamburgery, palacinky, šaláty všetkých druhov, ryža, všelijaké polievky, čokoládová fontána, ovocie, veľa nakrájanej zeleniny, nejaký nákyp, koláče, slané a sladké veci, čipsy, zdravé a nezdravé jedlo.

,,Čo toto má znamenať?" Opýtala som sa.

,,Oni su kuchári.. Každý deň varia pre bezdomovcov a nič za to nechcú. Keď vidia človeka, hneď mu ponúknu nejaké jedlo" Povedal Sebastian.

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now