Láska

459 62 10
                                    

,,Hm.. Na podiv ste sa sem obaja dostali" Povedal Daryl a pozrel sa na mňa.

,,Wau.. Vyzeráš úžasne.. A to čo si tam predviedla.. Mňam!" Povedal znova a vystrčil tesáky, tak ako zvyšný dvaja.

,,Fuuj.. Odpudzujúce" Povedala som ako si Daryl oblizol celé pery. Derek skoro vybuchol do smiechu, ale snažil sa to v sebe udržať. Zato Daryl a zvyšný traja po mne hodili vražedné pohľady.

,,Tam ste všetkých zabili, ale tu sme zostali už len tí najsilnejší.. Chalani.. Zabite toho upíra.. Ja si to vybavím s Dariou" Usmial sa na mňa a tí dvaja sa vrhli na Dereka.. Bojovali hlava nehlava.. Vážne som sa o Dereka bála.. Sú vážne najsilnejší.. A hádajte kto je z nich najsilnejší?.. Daryl! To je dosť blbé.. Vytiahla som kôl a začala som sa oháňať na Daryla. Avšak on sa mi vysmieval a užíval si ako sa somnou hrá.

,,Hodí sa ti ten vražedný pohľad.. Vyzeráš sexy.. Bola by si úžasná upírka" Hodila som po ňom pohľadom a rozbehla som sa oproti nemu s kôlom avšak on sa uhol a chytil mi obe ruky dozadu a potom, ešte pritlačil, tak že som sa zložila na zem.. Kľakol si ku mne a zozadu mi dýchal na krk.. Vážne som sa teraz bála.

,,Čo povieš? Chceš byť upírka?"

,,To radšej zomriem!" Povedala som potichu, ale on to aj tak počul.

,,Tvoje želanie je mi rozkazom" Ešte som sa pozrela na Dereka, ktorý bojoval ako o dušu, ale moc mu to nešlo.

,,Počkaj!" Zakričala som a on ma pustil a zjavil sa predomnou.

,,Čo by si rada?"

,,Posledné želanie" Usmiala som sa.

,,No daj"

,,Chcela by som vidieť Sebastiana a Lucy!"

,,Fajn" Schytil ma a vytiahol na nohy a ďalej sme kráčali po zámku.. Vyzeral úžasne. Išli sme nejakými chodbami a potom sme išli do žalára dole. Zbadala som ich tam sedieť v objatí. Keď ma zbadali hneď vyskočili na nohy a videla som im radosť na tvári.

,,Daria.. Tak som sa bál, že si to neprežila" Povedal Sebastian.

,,To ja som sa bála o vás" Usmiala som sa a cítila som sa ako najšťastnejší človek na svete.

,,A čo keby sme ich pustili? Povedal som ti predsa, že ak dostanem teba tak umrú aj oni" Zamračila som sa naňho a Daryl už otváral žalár. Ako vyšli začali sme sa vážne objímať. No Daryl si ma chytil a pritlačil si ma chrbtom k hrudi, keď sme zastali.

,,Ak niekto z vás čo i len cekne prehryznem jej hrdlo!" Sykol chladne Daryl. Došli sme do hlavnej miestnosti a tam Derek ležal na zemi a jeden do neho kopal.. Druhého zrejme zabil. Daryl ma popohnal a všetci traja sme naňho len zvedavo pozerali, čo bude ďalej.

,,Berte si kôly!" Skríkla som a Sebastianovi som hodila tašku, ktorú som mala pri sebe na zemi. Sebastian vybral kôl. A bránil sa..

,,Lucy.. Radšej zostaň tu, tretí kôl nemáme" Povedala som a zo zeme som vzala svoj, čo mi Daryl vtedy vykrútil z ruky.

,,A kde je ten tretí?" Opýtala sa Lucy.

,,Má ho on!" Ukázala som na Dereka, ktorý už znova stál na vlastných a bojoval.. Zrazu ho ten upír skopol a znova doňho kopal. Lucy si zrejme všimla kôl, ktorý ležal pri Derekovej hlave a rozbehla sa tam. Ja a Sebastian sme ju sledovali.

,,Haló?" Ozval sa Daryl za nami. My sme hneď upútali pohľady naňho.

,,Tak sa predveďte!" Ja a Sebastian sme na seba pozreli a začali naňho útočiť, ale Daryl sa nám vysmieval a uhýbal. Všimla som si ešte Lucy ako došla k Derekovi a ten upír doňho prestal kopať a len na ňu pozeral. Lucy sa snažila pomaly Derekovi vytiahnuť z ruky ten kôl, ale Derek sa na ňu prevalil a vražedným pohľadom sa na ňu pozrel. Lucy bola strachom celá bez seba a ten kôl pustila. Zrazu Derek vstal a upírovi zabodol kôl priamo do srdca. A ten kôl pustil na zem a ako zbadal mňa a Sebastiana bojovať došiel k Darylovi a zlomil mu väz.

Daria [DOKONČENÉ] ✔ Where stories live. Discover now