20

13.7K 531 61
                                    


"Kanka ayrıl ya." Diyen Bade'ye en mistik bakışlarımı atıyordum. Arslan muhabbetini baştan sona anlatmıştım. Bizim mahallede olduğundan, biliyordu Arslanı sima olarak.

"Kanka ne diyon mal mısın?"

"Ayrıl kanka bak bu seni üzer ben diyim."

Muhteşem mahalle ağzımızla konuşurken çitlediği çiğdemin çöpünü suratıma atmıştı. Bade'nin getirdiği sigara paketinden bir midnight çıkarmış, hafif rüzgardan ötürü elimle siper ederek sigarayı yakmıştım.

"Şimdi şöyle ki ortada bir ilişki yok kime ayrıl diyorsun be yavrum." Dememle göz devirmişti.

"Adam sana ölüyor kızım."demesiyle göz devirmiş, bir fırt çekmiştim içime. "Abartma lan." Beni siklememiş elimde ki sigaraya kötü kötü bakmıştı.

"Onu bunu bırakta, oturalı bir saat oldu 6.yı yakıyorsun yeter zıkkım iç."

"Olum okul kapandığından beri adam akıllı dışarı çıkamıyorum, e içemiyorum günlerdir de bakkala diye çıkıp anca ne yapayım." Dediklerime zibilyonuncu kez göz devirmişti.

Sigara içmemden asla hoşlanmazdı ama ben yaklaşık  16 yaşından beri paket alıyordum ama okul falan bitince içemiyordum adam akıllı. Tanıdık market ve bakkallar olunca da ben kendime alamıyor parasını vererek Badeye alıp ona taşıtıyordum. Paketlerimi Badeye veriyordum o da bana getiriyordu. Arada odama bir yere saklıyordum.

"Sanki sen kullanmıyorsun?"

"Ben sen gibi abanmıyorum hem senin ailen sıkıntı kızım riske atma kendini dayak yiyip oturursun sonra." Elimi  aman der gibi iki yana sallamıştım.

"Bu konuyu siktir et kızım." Demiş sigaradan son bir duman almış, çardağa sürterek söndürdükten sonra çöp kutusuna fırlatmıştım.

"12'den vurdum ha." Diye kendimi beğenmişlikle konuşmam ile Şırpıntım sırıtmış sonra ciddi bir ifadeyle konuşmaya başlamıştı.

Kehribar gözlerini gözlerime iliştirmiş ve "Şaka maka şu Arslan abi sana yazarsa falan cevap verme bence çok yüz vermişsin."diye söylenmişti.

"Ne yüz vermesi kızım yazdı işte birden bende engelledim. Mahallede dibime geldi kaldır dedi. Neye uğradığımı şaşırdım." Ardından bir süre sessiz kalıp tekrar devam ettim. " Yüz vermelik bir durum yok yani götünden sallama."

Tamam öyle olsun dermiş gibi bakmış ardından tekrar konuşmuştu.

"27 yaşında herif bahane ile yazmış sana işte bence niyeti sadece ses yapmamanız veya senden hoşlanması değil. Bence farklı niyetler besliyor olabilir sana karşı halka açık bir mekan yerine seni ofiste yemeğe çağırmalar falan yaklaşmak istiyor bence sana."

Lafını tam bölüp itiraz edecekken eliyle sus işareti yapıp konuşmaya devam etmişti.

"Bak koca adam, senden bir şey istiyeceğim yok söz ver yaparsan söylerim abinin bokları diyor sana farkında mısın? Kim bilir ne ister senden."

"Çok az konuştuk belki ama öyle biri değil öyle olsa anlardım. Beni biliyorsun. Kötü şeyler istemez hem yapmaz öyle şey."

"Kızım sen saf mısın?"

"Niye ki?"

"Kim bilir kaç kıza daha yazmıştır o."

Yazmamıştır ya yazmış mıdır?

"E olum ne alaka şu an ?" Demiş ardından yutkunmuştum. "Hem sen beni götünden mi dinliyorsun? Ben yüz müz vermedim onu anlatıyorum sen gelmiş bana kimlere kimlere yazıyordur şimdi bu diyorsun." İsyanımla kaşlarını çatmıştı.

MESELA YANİ / Yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin