Rüya

57 13 3
                                    

Hiç kimseyi, rüyanda görecek kadar sevme. Çünkü o zaman uyusan da geçmez.

Lütfen düşüncelerinizi yorumlarda yazınnnn...
Muah öptüm

İyi okumalarrrr 💌🤍

Yataktan fırlayarak kalktım. Gene aynı rüyayı görmüştüm.

Ama değışen tek detay duvarın kenarına çökmüş kız çocuğunun yüzüydü. Her aynı rüyada o minik kız çocuğunu görüyordum ama her defasında farklı bı yüzle.

Saate baktığımda altı buçuk olduğunu görünce yataktan hızlıca kalktım. Malum doktora öğrencisi geç kalmamalı. Ahmet hoca sürekli bunu hatırlatıp durur. Benimde aklımda kalmış.

Hala rüyanın etkisi ile kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Karadeniz türküsü açmadan uyanamadığım için telefonu alıp güzel bı türkü açtım.

Kıyafet dolabıma yöneldiğim sırada kapı çaldı. Bu saatte öğrenci evinde ne alakaydı. Kargo falan geldi desem saat 6 da kargo. Daha kargalar bokunu yemeden. Yok yok bu başka bı şey. Üstüme sabahlığımı alıp kapıya gidiyodum ki. Selma "Liva ne oldu bu saatte kim bu terbiyesiz"

Selma namı değer ev arkadaşım. Kendisi saat on ikide kalktığı için rahatsız olmuş herhal. Özür dileriz Selma hanım keyfinizi bozdukları için.

"Bilmiyorum"

"Offf liva git aç öğren o zaman bunları sana ben mi öğreticem bı de doktor olacak"

Tam ona bu sözünü yedirecektim ki kapı alacaklı gibi çalınınca kapıya yöneldim.

Kapıyı açtım evet ama açmaz olaydım. Kapıda on, onbeş tane polis bana bakıyordu düşünün ve benim üstümde gecelik varken. Çok utanç verici.

Tabi benim canım ev arkadaşım boş dururmu kapıdakileri görmeden avazı çıktığı kadar bağırdı.

"Kimmiş bu saatte bizi rahatsız eden ayı"

Ayı demesek çünkü bana öldürecekmiş gibi bakıyorlarda.

Bende canım arkadaşıma karşılık olarak.
"O güzel ses tellerini koparttırma bana Selma"

Polis tartışmanın uzayacağını anlamış olacak ki araya girdi.
"Liva siz oluyorsunuz galiba anladığım üzere"

Yok yok ne münasebet benim adım liva değil diyemedim tabi.
"Evet benim buyurun"

"Hakkınızda şikayet var bizimle adliyeye gelmeniz gerek"
 
"Oha ciddi misiniz? Bı dakka kamera şakası değil dimi yuh filimlerdeki gibiiii"
Azını yediğim canım arkadaşım ilk ve son olarak kes sesini...

Yoksa o delini çevirip çevirip düğüm yapar farklı amaçlar için kullanırım.

" Bı de Selma hanımıda almamız lazım ailesi şikayette bulunmuş. Neden kredi borçlarını dağ gibi yapıp ödemediği için."

Büyük bı kahkaha patlattım.
"Yamin et vallahi mi? Selma aynı filimlerdeki gibi bak "

Canım arkadaşım altta kalır mı. Hayırrr.

"Kes sesini liva"
Gülmemi biraz da olsa yavaşlatarak.
"Okey filim artisti arkadaşım lütfen kızmaaa."

"Kavganız bittiyse adliyeye gitmemiz lazım"
Polis abi bize bı saat müsade üstümüzü değiştirelim diyemeden iki tane polis hanım abla kelepçeleri takıp bize yol gösterdiler sağolsunlar.




PetalizaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin