Rastlantı

46 12 8
                                    

Canını kurtarayım derken
Vatanından olursun.

Atilla İlhan

İyi okumalarrrr ❤️‍🩹❤️‍🔥

"Ne şikayeti polis bey"
✨Ne mEmUrU aLkOl bEy✨

Dermişim gibi oldu ama olsun yola devam liva.

"Aslında şikayet değil"
Lan bunlar mal mı? Estağfurullah öyle şeyler demedim hiç polis memuru hakkında böyle konuşulur mu terbiyesizlerrr. Ama haklıyım şikayet var dediler geldik hani nerde.

"Ne o zaman niye getirdiniz bizi buraya"

"Aslında sadece sizi şikayet dışında başka bı sebepten getirdik. Ama yanınızdaki arkadaştan gerçekten şikayetçiler"

Puhahahaahahah diye selmaya rondom atasım gelmedi değil.

Kızın ailesi bildiğin şikayet etmiş ya çok trajedik bı olay her neyse biz ne memuru alkol beye devam.

"Tamam peki ben ne için burdayım"

"Şöyle ki-"

"Biz istedik" içeriye daşş gibi bi adam girip söylemişti ama birazda beyefendi olup adamcağızın azına lafı tıkmasaydı muhteşem olurdu ama yapçak bişey yok. Kesinlikle etkilenmedim bu arada...

"Neyim ben biberon falan mı?"
Sus kızım sus espiri anlayışını sikeyim senin sus.

İçeri giren ismini bilmediğim daş gibi kaslı mı kaslı olan adam bana ters bı bakış attı.

" Doktormuşsun hemde iyi bı doktor"

Şöyleki ben hala öğrenciyim

" Ben hala okuyorum doktor olmadım son senem"

"Timin revirinde görev alıcaksın"

Adam lap diye yapıştırınca lafı bı şok olmadım değil. Bı dakka o tim mi dedi hani şu bildiğimiz.
"Liva salaksın kızım salak başka bildiğimiz tim mi var"
Tanıştırayım iç sesim. Ne bileyim be heyecandan.

"Ne nasıl, ne alaka, niye ben-"

"Şükrü şu kızım gereksiz sorularını cevaplama yetkisi sende hadi koçum ben kaçar"

Terbiyesiz gereksiz miyim ben ayı, dağ ayısı, kıllı kurt acaba kılsız kurt varmıdır lan.
"Sınanıyorum yarabbim sınanıyorum"

Üff meraklı olmam benim suçum mu kardeşim.

Şu an kaslı mı kaslı ve galiba asker olan adamın adını ve numarasını bulup yazmam lazım dı.
Önüme döndüm
"Şükrü siz misiniz?"
"Evet"
"O da-" Allah kahretmesin deme deme çevir lafı çevir.

"Ee yani şey heh unuttumda kusura bakmayın aklıma şu an geldi niye ben?, yada neden ben,ne alaka yani bu çok iyi doktorlar var hem ben daha doktor bile değilim amacınız ne beni kandırıp kaçırmak mı açıklayın lütfen hemen şu an açıklama istiyorum"

"Hanfendi sakin olun tek tek ve kısa sorular sorarsanız cevabını alırsınız ta ta ta ta taramalı gibi konuşmayın bizdede beyin var bizdede kulak var tövbe tövbe"

Bende böyleyim ne yapıcan acaba annemin karnına geri sokamazsın ya beni tövbe asıl size tövbe evet şu an ciddi olma zamanı liva konuş kızım.

"Peki Şükrü bey niye ben?"

"Komutan öyle istedi"

"Komutanınız isteyince her şeyi yapıyor musunuz siz böyle"

"Evet"
Yani afedersiniz de adam sizden götünüzü istediğindede verecekmisiniz diye soramadım tabi.

"İyi iyi peki komutanınız neden beni istedi"

"Ne bileyim herhalde iyi bı doktor olduğunuzu düşünmüş olabilir"

"Ben daha doktor değilim ki"

"Sabır sabır ya sabır hanım efendi çıkar mısınız odamdan lütfen kafam gitti şu an 25 kuruşluk beynim vardı onuda size harcadım"

Allahım ne yaptım sanki adama soruları onun yanıtlayacağını söylememişmiydi kaslı mı kasl-
"Yalvarıyorum liva şu tabiri kırk kere tekrar etme nolur nolur"
Ama napayım kaslı mı kaslı yaklaşıklı mı yakışıklı bı asker o.


PetalizaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin