Beğeni ve bol bol yorum yapmayı unutmayınnn aşklarrrr.🫀🌹
Her anım sana varır,
Her saniyem seninle çarpar.
Bir neden bulsa aşkına dağlar,
Onlar da nedensiz ayağa kalkar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.İyi okumalarrrr 😘✨
"Hastaneye gidelim mi ya baya şişti"
Kesinlikle nazlanmıyorum. Yürüyorduk beni bı yere götürüyordu ama nere götürdüğünü bilmiyordum.
"Tamam gidelim ama o kadarda şişmedi ya"
Ay ay senide mı düsünürmüş o.
Evettt. Ben hayaere dalmışken o bı anda durunca sendelendim. Ona baktığımda son model bı arabanın kapısını açmış bana bakıyordu.
Yakışıklı ve zengin öyle mi? Bı anda kendimi evlenme teklifi hayal ederken buldum.
"Binicek mısın liva?"
"EVET EVET EVEET!"
Bı dk ne oldu şimdi.Allah kahretsin liva cıvıkını çıkartırsan böyle olur.
Bana garip bı şekilde bakıyordu.
"Ee yani şey evet demek istedim bı anda ağrı vurunca."He he liva ondan kesin o yüzden.
Gülmeye başladı.
Oha adamın gamzesine bak liva.Hem yakışıklı,Hem zengin hemde gamzesi var ben erkeğimi buldum kızlar.
"Tabi canım ondan."
Minik bı tebessüm edip arabaya yöneldim.Koltuğa kendimi bı anda bırakınca kalçama bı şey saplandı.
"Ananı si- ağğğğ ne bu bana bı şey mi sapladın seeenn"
Elimi oraya götürdüm kanayıp kanamadığına kanaat getirmek için elimi yukarı kaldırdım ve elimin yarısının kan olduğunu görünce hatırladığım tek şey arabanın ön camı ve o pislik, cani, vatansızın sesi.
Gözümü açtığımda ücra bı sokaktaydım.
Ayağa kalkmaya çalıştığımda sendeledim ama istemsizce ayaklarım beni bı yere götürüyordu. Yaşadıklarım zihnimde canlanmaya başladı ama tam kavrayamıyordum o beni bu sokakta terk mi etmişti. Yoksa oda buralarda bı yerde miydi.Yürüyordum bı kaç metre sonra kendi sokağımı gördüm, yani eski sokağımı eskiden mutlu ve huzurlu olduğum sokağı.
Ayaklarım yürümeye devam etti yavaş yavaş evime gidiyordum. Gene o adam yavaşça bana yaklaştı ve bı şeyler demeye başladı.
"Küçük kız seni çağrıyor,onu bul..."
Bu kelimeyi kaç kere tekrarlandı bilmiyorum ama zihnim bu kelimeyi bağıra bağıra tekrar etmeye başladı.
Tam o sırada yer sallanmaya evler yıkılmaya başladı. Ters yöne koşmaya başladım ve tam o kızın olduğu yerde durdum yada durmak zorunda kaldım.
Kız bana bakmaya başladığı an ayaklarım kitlenmiş ve bir adım dahi atamamıştım. Neler oluyordu o pislik herif nerdeydi.Bı anda sinirlerim hopladı ve kıza bağırmaya başladım.
"Neler oluyor burada biri bana açıklasın artık."
Kız bı anda ayaklandı ve bana doğru yavaş adımalarla geldi. Bı güç beni aşşağı itti ve kızın seviyesine indim.
Kız bı şeyler fısıldamaya başladı ama erkek sesiyle konuşuyordu.
"Kaç küçük kız çocuğu, seni istiyorlar seni alırlarsa dünyanın kilidi onlarda olur. Sakın onların anahtarı olma.Kaç kız çocuğu KAÇ."
Son kelimeyi öyle bı sesle söylemiştiki kulaklarım çınlamıştı.
Bi anda etraf kararmaya sesler susmaya başladı tek duyduğum birinin nabız sesiydi.
Gözlerimi açtığımda siyah bı duvar vardı. Evet filimlerdeki gibi beyaz değil basbaya siyah bi duvar.
Kendimk zorlayarak konuşmaya çalıştım.
"Nerdeyim ben o şerefsiz beni öldürmeye çalıştı hemde 2 kere"
"Dilin sürçtü herhalde 2 kere kurtardın demeliydin"
Bunu söyleyen Selmaydı.
Selma ne alaka amk.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bölüm sonu canlarrrr.
Biraz gecikmiş olabilir kusura bakmayınnnn.
Ve sizden ricam şu aşağıdaki küçük beğeni tuşuna basarsanız sevinirim merak etmeyin fazla enerji harcamıyorsunuz ben denedim jdjdjdjjejsk.✨😘🍫🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petaliza
General FictionBir kurşun gibi nasıl dele bilir ki bir aşk kalbi ama benim kalbimi delmekle kalmadı büyük bir yara açtı.