Karşılaşma

34 12 2
                                    

İnşallah beğenirsiniz aşkolarrr🫀
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
🫀🫀

Karokoldan çıktıktan sonra eve gidiyordum. Karşıma üstü başı yırtık yara bere içinde bı adaam çıktı.

"Abla Allah rızası için biraz borç para ver vallahi ödicem yeminle"
Kızım çok pis dolandırılacaksın şu an

Bi kes ya Allahım yarabbim. Çantamın gözünü açıp içinden ikiyüz lira uzattım adam tam alacakken başka bı el tarafında alınınca öylece kaldım.

"Ooo hanfendi sokak kölelerine para dağıtıyor ama bize yok bizde alalım biraz ama sadece para istemem ben"

Bu neydi şimdi mahallenin kekosu mu?

Stresten midem bulanmaya başlamıştı yada tiksindiğımdende olabilir.

"Sen kim oluyorsunda benimle bu şekilde konuşma yapma hakkına sahip oluyorsun"

Bu cümleyi nasıl kurdun liva vallahi azına hayranım şu an

"Hanfendi de ne dil varmış maşallah" benden para dilenen adama döndü.
"İyi hanımı kapmışsın bizede pay düşer dimi" diyince bende şarteller atmadı değil.
"Bı dakka bı dakka sen ne diyorsun ya, Terbiyesiz!"

Tekrardan bana döndü ve saçlarıma ellemeye başladı. Kendimi geri çemiştim adam çok rahat davranıyordu.

"Benim hatunum ol di-"
Adamın lafını yüzüne inen yumruk böldü.
Ve biri beni geri itekledi. Dengemi tam sağlayamadığım için yere kapaklandım.

O şerefsizi döven adamı bı yerden tanıdığım kesindi ama yüzü bi maskeyle kapalı olduğu için anlayamamıştım.

Yerden hızlıca kalktım. Kavga daha da büyümesin diye araya giricem de bu kavga değil adam bildiğin spor salonunda box torbasına yumruk atıyo. Box torbasıda vurmanın etkisiyle sallanıyordu. Yani olay buydu kavga dediğin karşı tarafında tepki vermesi diye biliyorum ben de neyse adam ölmesin diye aaraya girdim.

"Sakin olun! Lütfen " adamı kolundan tutup itmeye çalışıyordum ama maşallah adam beton gibi gıdım kıpırdamıyordu. Tek çare dikkat çekmek olduğunu düşünüyordüm ki. Elmacık kemiğime darbe inince yere kapaklandım. Ne oldu şimdi.
Gülme komşuna gelir başına liva.

Aynen şu ana bı ata sözü daha gerçekleşti zaten malum benim hayatım ata sözü.

Yere düşer düşmez beni kurtaran adam hemen yanıma geldi eh adamda fırsattan istifade topukladı.

"Bişeyin var mı?"
Bı dakka bı dakka ben bu sesi tanıyorum. Ama nerden?
Liva sana kaç kere dedim bı hastaneye git doktoruna bı B12 yazdır diye ama sen gene beni dinlemedin her zaman ki gibi.

Bu iç sesi susturamıyor muyuz? Vallahi bilen varsa beni de bilgilendirin çok fazla bilmiş bu.

"Galiba elmacık kemiğim kırıldı."

"Abartma liva"
Abartmış olabilirim. Evet . Ne liva mı dedi o nerden biliyo benim adımı.

Ah liva ah

Ay nolur akrabam olmasın dicem de benim böyle kaslı uzun mu uzun bı akrabam yok ki.

Telefonumu çıkarıp kamera bölümünü açtım. Elmacık kemiğimde koca bı morluk görünce bı başın dönmedi değil.

"Ağğğ bu ne çok kötö olmuş bı de düsün yüzümde bı ton kapatıcı var"

"Islak mendilin var mı? Bı silelim yüzünüde tam görelim"

Ay yok daha neler. O kadar uğraştığım makkajımı bı çırpıda silicen öyle mi.

"Hayır yok kalsın sağol"
Ayağa kalmaya çalışırken başım dönmeye başladı ikinci adımımda yere kapaklanacaken beni tuttu Allah razı olsun bari göt kısmından yırttık.

" İki dk otur ya sen nasıl doktorsun"

Aaa bak bu yanlış ben DOKTOR OLMADIMMMMM!!!!

"Allahım deliricem beyefendi ben hala öğrenciyim de siz kimsiniz?"

"Gerçektende anlattıkları gibisin."

"Nasıl anlattılar ki beni"

"O kızın bazı sorunları var dediler"

İçimi mı okumuş onlar.:D

"Ne ne ne kim dedi bunu sana"

Dememle maskesini çıkartıp bana görsel bı şölen sundu. Bu bu bugün gelen komutandı. Adını bilmiyordum ama kaslı mı kaslı, yakışıkli mı yakışıklı ve uzun mu uzun olduğunu biliyordum.

Vallahi şuraya kusucam.

"Sanane bundan da bana niye öyle mala bakar gibi bakıyorsun afedersin"

Öyle mi bakıyorum lan gerçekten.
Ne yapayım gönlüm şu an götümde atıyo o yüzden olabilir mi?!.

...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Bu günlük bu kadar aşklarımmmm.

Herkese hayırlı bayramlar canlarım 💐🫀🍬🍫🍭
Mutlu ve Huzurlu bayram geçirmeniz dileğiyle 💐🫀😘

Öptüm bayyy

PetalizaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin