Canlar okunma var ama bı tane bile yorum yok lütfen fikirlerinizi yazın.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.İyi okumalarrr 💌📖
"Nasıl hissediyorsun kendini liva" dedi. O gizemli adammmm. Her neyse gerilime gerek yok.
Bu adam dünden beri 2 saatte bı odaya geliyordu. Ya kan alıyor yada serum takıp halimi hatrımı soruyordu bizde onun gelmediği aralıklarda selmayla düşüncelere dalıyorduk.
"İyiyim doktor bey , sağolun"
Doktor başını sallayıp kapıya yöneldiğinde beklemediğim bı anda Selma doktorun önüne atladı.
"Beni taburcu ede bilir misiniz doktor bey? Sonuçta sadece bayıldım ve bı sorunum da yok neden beni burada tutuyorsunuz"
Selma gözlerini kısıp adama bakmaya başladı. Selma tatlı ,şakacı ve enerjik bı kızdır ama nerden ne koparacağını da iyi bilen bı kızdır. Selmadan ressam değil de dedektif olurdu. Kesin!!..
Doktorun yüzü beyazlamaya başladı. Gerçekten bu lanet yerde neler oluyor.
"Eee , bayılırken kafanızı bı yere çarpmış olabilirsiniz. Zaten kafanızda küçük bı şişlik te var. Ne olur ne olmaz biraz daha bekleyin hem arkadaşınızı burada yanlız mı bırakacaksınız?"
Selma bı an bana döndü.
"Kanka ben şimdi başımı vurmuş olabilirim ya -doktora ters bakış atıp bana geri döndü- sende biliyorsundur beni bu akşam uyutmamaları gerek miyor muydu heni beyin kanaması falan ne bileyim öyle olmuyormu -ani bi şekilde doktora döndü- öyle olmuyor mu doktor bey"
"Tabi öyle olması gerekiyordu ama biz bı sakınca görmediğimiz için size bildirmedik."
Selma bana döndü.
"Bı de bilgileri tazecik olan doktor hanıma soralım. Evet liva sorumun cevabını yanıtlarmısın"
Arkası dönük olan doktor bana döndü ve selmayla ikisi bana bön bön bakmaya başlayınca cevap vermek zorunda kaldım. Derste ezberlediğim o satırları okudum. Napayım arkadaşlar tıp için ezber gerek.
"Bir hasta kafasını sert bı şekilde yere carpıp öncesinde veya sonrasında bir bayılma söz konusu olursa 1 gün eyer durum ciddi ise 2 gün uyutulmaz. "
Selma doktora dönüp.
"Valla size bişey diyeyim mi doktor bey buna de ki tıp kitabını ezberden oku , okur valla kızın ezberi mükemmel heh bı de unutmadan iki şey dicem. İlk olarak arkadaşımın dediği şeylerden emin olmazsan tıp kitabını bı aç bak. İkinci ve son olarak kafamdaki şişlik ben 17 yaşındayken oldu. Ee salıyor musun artık beni"
Doktor öylece kalmış bize bakıyordu içinden ben böyle psikopatlara nerden denk geldim diye düşünüyordur. Böyle düşündüğüne o kadar eminim ki.
"Haklısınız, benim işlerim var gitmem lazım"
Doktor kapıyı açıp hızlıca çıktı.
"Gördün mü biz haklı çıkınca nasıl topukladı. Diyorum kızım sana ka-çı-rıl-dık"
Bencede kabul et liva kaçırılmışız...
"Yani olabilir ama yüzde elli ihtimal"
"Kızım dün yüzde kırk üç ihtimaldi yüzde yüz olması için ne yapmam lazım anlamadım vallahi"
Kıkırdadım.
"Galiba doktorun kendi ağazıyla siz kaçırıldınız demesi lazım."
Büyük bı of çekti.
"Seni inandırmaya çalışacağıma bı palan yapsaydım şimdiye burdan çıkmıştık"
" Tamam Selma biraz da olsa artık eminim ama ne bileyim biz ne alaka"
"Kızım sakat mısın!? Senin bakan Mareşal rütbesine sahip bı adamdı o yüzden olabilir mi?!"
Bunları çok kısık bı sesle söylemişti hatta sadece dudaklarını oynattı desek daha doğru olur.
"Olabilir Selma ama babam bana bile demezdi böyle bi rütbesi olduğunu bide biliyorsun babam içine kapanık bı insan"
Tam bu konuşmaları yaparken dışardan kapı ve cam kırılma sesleri gelince selmaya döndüm ve o ne oluyor bakışını attıktan sonra selmanın psikopatlık ve Tranvaları devreye girdi ve bağırmaya başladı.
"LAN NOLUYO AMK"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Evetttt bu bölümünde sonuna geldik. Bı kelimeyi açıklamak istiyorum.
"Mareşal" demek kara harpte en üst rütbe demek. Belki bilmeyenler imiz vardır diye açıklamak istedim. Diğer bölümde görüşürüzzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Petaliza
General FictionBir kurşun gibi nasıl dele bilir ki bir aşk kalbi ama benim kalbimi delmekle kalmadı büyük bir yara açtı.