Dakikalar sonra Megan odaya çok sert bir şekilde girdiği için sırtımı dönerek oturduğum ofis sandalyesinde sıçradım. Odaya girip benimle göz göze geldi ardından kapıyı kapatıp kilidi iki tur döndürdü. Masaya doğru yaklaşırken ofis sandalyesiyle beraber ona döndüm.
"Masamdan kalk." Dedi yüzüme bakmadan. Ayağa kalktım. Elindeki notları ve çantasını masanın ön tarafındaki sandalyeye bıraktı. Ardından bana döndü ve bir adım atıp bedenlerimiz arasındaki mesafeyi kapattı.
Ellerini belime koyup beni kendine çektiğinde beklenmedik hareketi yüzünden sendeleyerek üzerine geldim dudakları benim dudaklarımdan bir kaç santim yukarıdaydı.
"Yanında erkek arkadaşın varken beni mi arzuluyorsun Veronica?" Ellerimi kalçalarının üzerine koydum.
"Elbiseniz çok güzel Bayan Kamen." Ellerimi kalçasından çekip beni duvara doğru itti. Ellerimi başımın üzerine sabitlediğinde arsız bi gülümsemeyle ona baktım.
"Daha geçen gece tükenmiş olarak kucağımda yatıyordun!" Kafa salladım. Enerjim yerine gelmişti çoktan. Okuldaki seksin tehlikeli olduğuna dair bir şeyler geveleyen kadın bacaklarından birisini bacaklarım arasına sokmuş tek eliyle sol göğsümü kavramış beni kışkırtıyordu. Dudaklarını dudaklarıma, vücudunu da vücuduma bastırıp beni duvarla iyice birleştirdiğinde ona boğuk bir inleme verdim.
"Sana sahip olmakla ilgili bazı katı kurallar koymak istiyorum." Kıkırdadım. Bu onu sinirlendirmiş olacak ki beni biraz daha ezdi.
"Gülünecek bir durum yok ortada Veronica."
Pantolonumun düğmesini açıp soğuk elini içerisine soktu. Elini iyice aşağıya kaydırırken minik bir küfür ettim.
"Hassasiyetin bile geçmemiş. Bu durumda onun altına yatmayı nasıl planlıyorsun?"
"Ah, nefesimi sertçe dışarıya verdim, Akşama kadar geçeceğini düşünüyorum."
"Ama buna izin vermeyeceğim." Sesindeki boğukluk beni feci halde yükseltmişti. Kafamın üzerinde ellerimi sabitlemek için kullandığı elini indirip pantolonumu iki eliyle kavrayıp aşağı sıyırdı. Ardından giydiğim stringin ince iplerini çekiştirdi. İkisini de dizlerimde bıraktığında ellerim hâlâ başımın üzerinde duruyordu. Diz üstü çöktü önümde.
Dudaklarının vajinamla ilk temasından sonra ellerim benden habersiz Megan'ın saçlarını kavramıştı. Kızıl saçları parmak aralarıma dolaştı.
Dilini vajina dudaklarım arasına ittiğinde henüz tam ıslanmamış deliğimi parmaklarıyla taciz ediyordu. Parmaklarını içime ittiğinde parmak uçlarımda yükseldim.
"Canımı acıtıyorsun." Dedim mızıklanarak. Bedenimi duvardan ayırmaya çalışmıştım. Boştaki elini karnıma koyup beni geri bastırdı. Dolgun dudakları ve dili klitorisimde dolanırken parmaklarını da içimde kıvırıyordu. Tek tek denediği yönlerden birisinden tepki bekliyordu ki doğru noktayı bulduğunda vücudum benden habersiz titredi. Aradığını bulmuş olacak ki parmaklarını tam o noktaya odakladı.
Bu keşifle kızıl saçlarındaki parmaklarım kasılarak onu bilinçsizce bedenime bastırdı. Bana asır gibi gelen bir kaç dakika sonrası kısık inlemelerim sıklaştı. Megan bunu fark edince hızlanmaya başladı. İçimden vuruşlarını saymaya ve orgazma odaklanmaya çalışıyordum. Henüz tek basamaklı sayıları bitiremeden klitorisimi dişlemesiyle kasılarak orgazm olmuştum. Bir süre durakladı ve kafasını uzaklaştırdı. Parmakları henüz içimdeyken kafasını kaldırıp gözlerime baktı.
Dudaklarım aralık derin nefesler alırken bayık gözlerle ona baktım. Gözlerini kıstı. Henüz orgazmımın kasılmaları bitmeden parmaklarını yeniden oynatmaya başladığında acıyla inledim.
"Megan lütfen, yeterli." Ama tam da tahmin ettiğim gibi beni dinleyecek gibi değildi. Tırmandığım zirveden düşmeme dahi izin vermiyordu. Sikeyim bu ne biçim bir otorite böyle!
İkinci kez, ben henüz nefesimi düzenleyememişken beni ikinci kez zorla boşaltmıştı. Ellerini bedenimden çektiğinde dizlerimde derman, ciğerlerimde nefes kalmamıştı. Ben yavaşça aşağıya çökerken Megan doğruldu.
Gözlerini bir saniye ayırmıyordu gözlerimden. Ellerini mavi elbisesinin iki yanına götürdü. Elbiseyi sıyırdığında gözlerimi gözlerinden kaçırdım ve bedenine baktım. Giydiği beyaz tangayı usulca aşağıya çekti elbisesini ise belinde topladı. Az önce köşeye ittiği deri ofis sandalyesine oturup tek bacağını kaldırdığında ona doğru emekledim.
Elleriyle siyah saçlarımı kavradı. Sıcak ve ıslak vajinasına yönlendirdi dudaklarımı. Bedenimde siktiğimin enerjinin bir damlası bile kalmamıştı. Üstelik hassaslaşmış ve hâlâ yanan kadınlığım bu görüntü karşısında yeniden sızlamaya başlamıştı.
Dudaklarımı klitorisine bastırdığımda memnun bir mırıldanma çıkarttı. Parmaklarım ve dilim işlerine odaklanmışken Megan bir anda saçlarıma asılarak kafamı geri çekti. Gözlerimi gözleriyle buluşturdum.
"Akşam benimle kalacaksın." Dedi gülümseyerek. İtiraz etmek için konuştum.
"Bunu isterim ama akşam Liam ile buluşmalı..." Cümlemi tamamlayamadan beni yeniden kendisine bastırmıştı.
"Shht," dedi bana cennetten düşme bir inleme bahşetmeden hemen önce ve devam etti,
"Anneciğin böyle olmasını istiyor bebeğim."
#KalbiDengem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayın Çıplak Günü (GxG) +18
Romance+18 GirlxGirl kurgudur. Kurallar belli, elli oda, yüz kişi. Elli kırmızı, elli mavi bileklik. Karanlık bir salon. İşte Ayın Çıplak Günü partisinin özeti. #KalbiDengem