"Şimdi bir kez soracağım. Kimsenin birbirini tanımadığına ve görmediğine emin miyiz?" Koca karanlık salondan yükselen bir onaylama sesi."Herkes bilekliklere sahip mi?" Koca salondan bir onaylama sesi daha.
"Şimdi, Zil sesini duyduğunuzda eğlence başlayacak. Kapılar ardınızdan kilitlenecek. Ertesi gün açılacak. İçeride size iki gün yetecek her şey bulunuyor. Işıklar çalışmıyor, perdeleri açabilirsiniz. Birbirini karşı taraf istemediği halde sosyal medya aracılığıyla rahatsız eden odalardaki butonlardan bize durumu bildirebilir. Herhangi bir acil durumda butonları kullanabilirsiniz. Birbirinizi hiç tanımadan devam edebilirsiniz ya da buradan bir sevgiliyle ayrılabilirsiniz. Eğer dokuz ay sonra tatsız bir haber almak istemeyenler var ise aranızda gerekli önlemleri alın çünki bundan biz sorumlu değiliz. Anlaşıldı mı?" Salonda yankılanan kahkahalar ve onaylamalar. Yutkundum.
"Herkes bilekliklerinin ışıklarını yakabilir."
Bir anda mavi ve kırmızı bilekliklerin ışıkları doldurdu karanlık salonu etrafıma bakınıp herkesin yaktığına emin olmaya çalıştım.
"Mavi bileklikler kapıları kapalı odalara giriyor ve kapılarını açık bırakıyor. Odalar sağ ve sol kanatta..." İnsanlar yavaş yavaş dağılırken onları izledim. Son mavi bileklik salondan çıktıktan sonra gözlerimi kırmızılarda gezdirdim.
"Kırmızılar kapısı açık bir odaya giriyor ve ardından kapısını kapatıyor. Kapalı kapılara kimse girmiyor. Herkes odalara dağılabilir."
Kalan son kırmızı bilekliği bana uzatan asistanımdan onu alarak etrafıma bir kere daha baktım. Sağ kanatta yürüyerek kapalı kapıları kilitleyen çalışanları inceledim. Kalan son açık kapı sol kanatta olmalıydı. Sol kanata ilerleyip orada da tüm kapıların kilitlendiğine emin olduktan sonra kalan son açık kapının anahtarını aldım. L13 numaralı oda. Çalışanlardan tüm onayları aldıktan sonra L13 numaraya girerek ardımdan kapıyı kapattım ve kilitledim. Gözlerim karanlığa alışkın olduğundan yatakta oturan silüeti inceleyerek ona yaklaştım.
"Kadınsın."
"Ah sen de öyle, şanslıyım."
"Göreceğiz..."
#KalbiDengem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayın Çıplak Günü (GxG) +18
Romance+18 GirlxGirl kurgudur. Kurallar belli, elli oda, yüz kişi. Elli kırmızı, elli mavi bileklik. Karanlık bir salon. İşte Ayın Çıplak Günü partisinin özeti. #KalbiDengem