Bayan Kamen ile sessiz geçen bir yemek ardından beraber odaya geçtik. Ben üzerimdeki tişörtü çıkartıp sütyenimle yatağa yattım. O ise çırılçıplak soyunarak camın önündeki koltuğa oturdu. Bir süre eline telefonunu aldı ve bir şeylere baktı. Kısa süre sonra telefonu bırakıp bana doğru döndü. Dar pantolonum ve siyah sütyenimle sırt üstü uzanmış onu izliyordum. Koltuğa geri yaslandığında gülümsedim. Gözlerini benden kaçırdı, Dışarıya doğru bakıyordu. Gözlerimi tüm çıplak vücudunda gezdirdim ve en son gözlerine çevirdim. Nasıl kırk üç yaşında olabilirdi ki?
"Kırk üç yaşındaki birine göre vücudun çok dinç ve sağlıklı gözüküyor. Benimle sevişirken olgun olduğunu fark etmiştim tabii senin profesörüm olabileceğini fark etmedim."
"Tamam şöyle yapalım. Buraya gel." Beni yanına çağırdığında ayağa kalkıp emrine uydum. Önünde durduğumda pantolonum üzerinden bacaklarımı okşadı ve kalçalarımı kavradı. Elimi istemsizce onun yanağına götürmüştüm. Güzel gözleriyle bana baktı kırmızı saçları parıldıyordu. Temkinli bir şekilde bedenimi onun bedenine dayadım. Derin bir nefes aldı ve konuştu.
"Beni tanımıyorsun. Profesör falan da değilim. Buraya gelen rastgele bir insanım yalnızca. Ve seninle beraber geçirecek bir pazarımız var. Bu yüzden lütfen uzatmayı bırak." Kucağına beni almıştı ki kapımız çalındı.
"Sikeyim, bunlar bizi rahat bırakmayacak mı?" Gözlerimi devirip ayağa kalktım. Megan çıplak olduğu için kapıyı hafif araladım ve kafamı dışarı uzattım.
"Patron paralarını geri isteyen iki erkek var."
"Ofisime al geliyorum." O giderken kapıyı kapattım. Megan bana doğru baktı.
"Gelmek istersen yedinci kat ofisim. Yani o katta sadece yönetim kurulu var ve yönetim kurulu sadece benim." Kıkırdayarak tişörtümü giydim. Ben kapıdan çıkarken Megan ayağa kalkıyordu.
Asansöre binip boş boş etrafa bakınarak ofisime geçtim. İki adam kapımda bekliyordu.
"Buyurun beyler." Dedim yeni girdiğim ofise onları içeriye çağırırken. İkisi de yan yana durup bana baktılar.
"Sorun nedir?"
"Bakın hanımefendi ben gay değilim. Bu yüzden ona sadece isterse onu becerebileceğimi söyledim."
"Hey, dostum ben sana aktif olduğumu söylediğim halde bunu istedin."
"Hey, hey beyler. Lütfen bana konuşun." İkisi de bana dönüp hararetli bir şekilde kavgaya devam ederken önümdeki listeye baktım.
"Tamamdır. Bakın size ne diyeceğim. Aktif olan, L4'e gitsin. L4'teki kadını da odasına yollasın. Nasıl fikir? Onlar zaten mastürbasyon dışında bir şey yapmamışlar ve durumdan şikayet etmişler kadın heteroseksüel adam pasif gay." İkisi birlikte onaylama mırıltıları çıkarttılar ayağa kalkıp sekreterimi çağırdım ve odadaki kişileri değiştireceğini söyledim. Masamın üzerinde bir kaç mavi kapaklı dosya duruyordu. Muhasebe kayıtları... Onlar ofisimden çıkınca masama oturup bilgisayarımı açtım.
#KalbiDengem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayın Çıplak Günü (GxG) +18
Romance+18 GirlxGirl kurgudur. Kurallar belli, elli oda, yüz kişi. Elli kırmızı, elli mavi bileklik. Karanlık bir salon. İşte Ayın Çıplak Günü partisinin özeti. #KalbiDengem