6

4.8K 104 4
                                    

Karşımdaki Bayan Kamen'ın omletini yemesini izlerken çatalımı masaya vurup stresli bir ritim tutuyordum. Kafasını bana çevirdi ve elimdeki çatalı aldı.

"Şu sinir bozucu şeyi yapmayı keser misin?"

"Evet, elbette." Ellerimi azarlanmış bir çocuk gibi kucağıma koydum.

"Sor bakalım." Dedi yemek yemeği bırakıp dudaklarını peçeteyle temizledi. Huzursuz durduğumu ben de farkındaydım.

"Nerden duydunuz bu organizasyonu?" Dedim stresle. Bu gizli bir şeydi. Rastgele insanlara katılmaları ve kimseye söylememeleri konusunda bir davetiye gönderiyorduk. Ardından kontenjan dolana dek isim alıyorduk.

Telefonunu çantasından çıkartıp bana çevirdi. E-posta'ya baktım.

*AYIN ÇIPLAK GÜNÜ*
Seçilmişlerden olmanla övünç duy ve bu gizli yer üstü partimize katıl. Bunu kimseyle paylaşma, gelmek istediğinden emin olduğundaysa aşağıdaki linkten bize ulaş.

Kurallar belli, elli oda, yüz kişi.
Elli kırmızı, elli mavi bileklik.
Karanlık bir salon.
İşte Ayın Çıplak Günü partisinin özeti.

*BOSS*

Gözlerimi devirip etrafa bakındım. Hadi ama nasıl listemizde o vardı da ben fark etmedim.

"Oldukça karışık bir algoritmaya sahip bir yazılım tasarladım. Kişileri internetten hesap etiketleri ve konum bilgilerine göre alıyor yaş ve statü olarak eliyor cinsiyetlerini karıştırıyor ve otomatik mesaj atıyor. Ama listeyi alıp kişi adlarını ve fotoğraflarını kontrol ediyordum. Kim bilir daha kimler gözümden kaçtı..."

"Zeki kızsın." Kahvesini avuçları arasına almış bomboş restoranı inceliyordu.

"Bu zekanı daha aktif kullanabilirdin."

"Aklım sadece girişimciliğe çalışıyor Bayan Kamen." Arkasına yaslanıp bacak bacak üzerine attı. Bu yaşta nasıl dinç ve güzel olabiliyordu? Sahi kaç yaşındaydı?

"Bana Megan diye hitap etmeni tercih ederim."

"Kaç yaşındasın Megan?"

"Hım, demek ki beni çok da tanımıyorsun ha? 43 yaşındayım."

"Yaklaşamamışım bile. Kesinlikle 33'den fazla göstermiyorsunuz." Gülerek bana baktı.

"Hâlâ sizli bizli konuşuyorsun."

"Özür dilerim alışkanlık. Derslerde fazla katısın sonuçta."

"İş başka, arkadaşlık başka sonuçta. Derslerimde aktif biri olsan simanı tanırdım galiba."

"Şey H-391 genelde geç kalan kız benim."

Tek kaşını kaldırarak bir süre beni süzdü. Ardından kafasını iki yana salladı. Hatırlamıyordu. Yani umarım...

#KalbiDengem
Yorum yapabilirsiniz bence.

Ayın Çıplak Günü (GxG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin