4

6.4K 113 1
                                    

"Bir şey olursa bensiz halletmeye çalışın ama rapor tutun olur mu Tony?"

"Tamamdır patron." L13 numaralı odanın önündeydim. Kapıyı açıp içeriye göz attım. Red buralarda değildi.

"Hey?"

"Ben geldim." Dedim tişörtümü çıkartırken. Lavabodan çırılçıplak çıkmıştı.

"Ugh, bir saat falan oldu herhalde."

"Kadın çok sinirliydi. Adam kardeşinin nişanlısı çıkmış."

O gülerken ayağa kalktım. Sızan ay ışığı saçlarındaki kızıllığa vurduğunda duraksadım.

"Ah! Sen kızıl mısın?"

"Red lakabım." Dudaklarımı öpmeye başladığında ben gülüyordum. Ellerimi beline sardım. Dudaklarından sigara tadı alıyordum.

"Yanımda bir şeyler getirdim." Dedim ondan ayrılırken. Hemen komodinin üzerine bıraktığım viskiyi açıp kafama doğru diktim.

"Bardak getirmemişim."

"Kimin umurunda ki." Dedim ona bakarak. Elimden aldığı viskiden bir yudum alırken söylenmişti. İki üç ve dört, ard arda viski shotlamak gibi bir şeydi bu yaptığı.

"Hey, ağır ol güzellik." Elinden viskiyi aldığımda memnuniyetsiz bir mırıldanma çıkarttı. Ben o kadar çok içki içmezdim zaten sarhoşluk eşiğimde düşüktü. Ama bu kadın peş peşe shotlar atabiliyordu!

Onu tutup arkasına çevirdiğimde araladığı bacaklarının arasına dizimi soktum. Sıcacık kadınlığını pantolonum üzerinden bile hissetmiştim. Siktir fazla güzeldi.

"Bu kadar sıcak olman ne kadar güzel Red." Kulak memesini emmeden hemen önce kulağına doğru fısıldadım. Elini pantolonuma attı ve seri bir şekilde beni soydu. Bacaklarım arasında diz çöküyordu. Dişlerini iç çamaşırıma takıp ellerini kullanmadan onu aşağıya çekti.

"Bir kedi gibi oyuncusun."

Gözleri aşağıdan bana bakıp dili kadınlığıma kısa bir dil darbesi attı. Ah ilk dokunuş, en güzeli. Kesinlikle en güzeli. İyi bir sekse başlamadan hemen önce iyi bir dokunuşa ihtiyacın oluyor. Bu dokunuş anlık olarak size bu seksin iyi geçeceğini söyleyip motivasyonunuzu ve doğru orantılı isteğinizi arttırıyor.

Özellikle bana dizleri üzerine çökmüş seksi bir kadın başarılı ilk dokunuş verdiğinde işler daha da güzelleşiyordu.

Göz bebeklerinin parıldadığını görebiliyordum. Güzel ve pürüzsüz bir yüzü vardı. Bedeninde ise ay ışığından seçebildiğim kadar dövmeler. Bacaklarımı iyice araladığında bir yere dayanma isteği doğmuştu içimde. Bunun yerine yere çömeldim ve ardından soğuk zemine uzandım. Tenime sert dokunuşlar bırakıp tırnaklarını kalçama sürttü. Sağ bacağımı kaldırmış beline sarmıştı ve üzerime doğru iyice eğilmişti.

Dudakları göğüs uçlarımı sert bir şekilde dişlediğinde acıyla bağırdım. Sert hareketler her kadın göğsünde işi yaramıyordu maalesef. Göğüs ucum onun dili sayesinde yeni uyanmış gibi dikleşmişti. Ardından diğer göğsümle ilgilenmeye başladığında yine kendi haline dönmüştü.

Onun sürekli bana hazır ve dik göğüs uçları aksine benimkiler sadece ilgi haline dikleşiyorlardı.

Kafasını diğer göğsüme çevirdi yeniden. Neydi bu? Bi oyun mu?

"Ahh sıkıldım." Dedim elini kavrayıp kadınlığıma götürürken. O ise elini geri çekip boynumu emmeye koyuldu.

"Ne kadar uzun tutacaksın?" Dedim oflayarak. Üzerimde doğruldu. İçkiye uzanıp bir kaç yudum daha içti.

"Canım ne kadar isterse." Diye yanıtladı sert içkinin etkisiyle kalınlaşmaya başlamış ses tonuyla. 

"Burada patron benim."

"Ben gelene dek öyleydin."

#KalbiDengem

Ayın Çıplak Günü (GxG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin